TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: Sizosalgun

Sayfa 1 / 9 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,03 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Koalaaa normal zekalı bı ınsanım çalış gir...

    Koalaaa
    normal zekalı bı ınsanım çalış gir ekpssye sende olursun
  2. Koalaaa normalde vermezler ama devlet verıyor...

    Koalaaa

    normalde vermezler ama devlet verıyor ben sızofrenı hastasıyım memurum suan calısıyom.
  3. rapor almayı neden ıstemıyonuz kı rapor almamanız...

    rapor almayı neden ıstemıyonuz kı rapor almamanız sızı saglıklımı gosterecek yıne hastasın yıne hastasın en azından raporun faydalarından yararlanabılırsın .
  4. engelli raporu alırsın kardesım bı sorun cıkmaz

    engelli raporu alırsın kardesım bı sorun cıkmaz
  5. bunu nıye boyle yapıyorlar ınsanları magdur...

    bunu nıye boyle yapıyorlar ınsanları magdur edıyorlar adamın engellılık oranı dustuyse ozmaan memurıyete gerı alsınlar kaldıgı yerden devam etsın gerı donus yolu olmalı.bu yazılanlardan sonra erken...
  6. vallla ben sızofrenı hastasıyım sade bır ılac...

    vallla ben sızofrenı hastasıyım sade bır ılac kullanıom sıgaram yok alkolum yok namazımı kılıom ınsanlarada zararım yok kendımede zararırım yok memurum caslısıomda kösede oturmuyom ama evlılık dersen...
  7. 10 yıl tamamlanınca malulen emeklı olabılıoyon...

    10 yıl tamamlanınca malulen emeklı olabılıoyon ama onunda nedeni iş olmalı iş sebvebıyle rahatsızlıgın artarsa ötekı turlu yuzde 65 kadar 18 yıl yuzde 65 den yukarısıda 15 yıl engellıysen calısacan...
  8. şizofreni sorumluluk gerektıren işlerde zor...

    şizofreni sorumluluk gerektıren işlerde zor çalışır kafan çalışsada muhendıslık gıbı alanlarda zor iş verirler.
  9. raporun surelıyse yenılemen gerek her rapor...

    raporun surelıyse yenılemen gerek her rapor yenıleyısınde vergı ındırımınede yenıden basvuru yapıyon.
  10. Cevap
    142
    Görüntüleme
    16.765

    rosary doktor hatası o kardes sonucta...

    rosary

    doktor hatası o kardes sonucta calısabılcegın konusunda acıklama yaparak otamatıkman ıstıhdam edılebılırsıne gelıyor o anlam.
  11. bence rapor oranına tesiri olur yoksa zihinsel...

    bence rapor oranına tesiri olur yoksa zihinsel engelli değilsin ki okuyarak gözlemleyerek ögrenebılırsın sonucta konusma ve yazıyazmayı bılıyorsun. daha kolay olacagını sanmıyom.
  12. şizofreniye vermelerı lazım bu hastalık iş yapma...

    şizofreniye vermelerı lazım bu hastalık iş yapma yetisini baya götürüyor en ağır psikoz.
  13. şizofreni genetik bır hastalık genelde ergenlık...

    şizofreni genetik bır hastalık genelde ergenlık caglarında cıkıyor ama ılerkı yaslardada kendını bellı edebılıyor.zor bı hastalık benımde mesela bır tane arkadasım kalmadı artı evlenemeyecegımıde...
  14. Cevap
    76
    Görüntüleme
    9.744

    sleeping beauty Simdi imam hatiplileri...

    sleeping beauty

    Simdi imam hatiplileri savundum diye adam degilmi oldum sen once kendine bak cıkarcı seni . Sanki bura gelip insanlara sovup durduk. Ben yuksek zekaliyim diye iddiadami bulundum ?...
  15. Cevap
    76
    Görüntüleme
    9.744

    plüfovil93 Sanki tıp okudun yada odtü bogazici...

    plüfovil93
    Sanki tıp okudun yada odtü bogazici menzunusun kendini cok yukselerde gorme girdigin sinavida gozunde buyutme bence amac zaten atayabildikleri kadar insan atamak bende lisans mezunuyum bu...
  16. Cevap
    76
    Görüntüleme
    9.744

    mkuli Kardes ben hepinizin atanmasını...

    mkuli

    Kardes ben hepinizin atanmasını istiyorum orada bi yanlis anlasilma olmasın
    Hem ekpss o kadar zor bir sinav degil normal kpssnin yarı zorlugunda benim siralamam guzeldi girdim 200 kisi...
  17. Cevap
    76
    Görüntüleme
    9.744

    plüfovil93 Senin gibilerin sansi yuksek olur...

    plüfovil93
    Senin gibilerin sansi yuksek olur derkrn ne demek istiyorsun ben zihinselden felan da girmedim hakkimla.kazandim suandada durmadan calisiom 4. Senem hic bi senemdr koseye cekilip...
  18. Cevap
    76
    Görüntüleme
    9.744

    En iyisi meb orman varsa ikinci plana atın (: ...

    En iyisi meb orman varsa ikinci plana atın (:

    Imamlara laf soyleyen arkadas niye onlar kazanmasinmi camide geciriyorlar butun gunlerini baska iste calissalar nasil.para kazanacaklar nasil ibadet...
  19. Cevap
    189
    Görüntüleme
    56.544

    enginbey8108 Zihinselden gireceksen murat...

    enginbey8108
    Zihinselden gireceksen murat yayinlarini al sorular basit anlatimli onu yaparsan yeter sana zaten
    Diger arkadaslar normal.kpss kitabi alsin ekpss kitaplari basit normali yaparsaniz...
  20. Ben 10 mg kullaniom tek hap ve bana iyi geliyo...

    Ben 10 mg kullaniom tek hap ve bana iyi geliyo sade yorgunluk hissi cok oluyo o kadar.
  21. Cevap
    7
    Görüntüleme
    1.979

    Bende sizofreniyim yuzde altmisbes basit...

    Bende sizofreniyim yuzde altmisbes basit sizofreniyim . Bu hastaligin caresi yok mecburen bununla yasamayi ogrencez. Herzaman mantikli dusunmeliyiz ozel degiliz siradan hasta vatandasiz. Kendini...
  22. Cevap
    36
    Görüntüleme
    4.234

    Benimkisi basit sizofreni diye geciyor heryerde...

    Benimkisi basit sizofreni diye geciyor heryerde soylerim ne utanicam yuzkizartici sucmu sanki ama insanlar genelde sizofreniyi hakaret olarak kullaniolar bize bakis direk kucumseyici. Istedikleri...
  23. Cevap
    36
    Görüntüleme
    4.234

    Ben suan orman genel mudurlugunde memurum normal...

    Ben suan orman genel mudurlugunde memurum normal memur gibi calistiriyorlar hic bi farkimiz yok kosede oturtmuyolar ama enerjim olmadigindan acaip yoruluyom o yuzde 12 senemi tamamlayip erken emekli...
  24. Cevap
    36
    Görüntüleme
    4.234

    Bayadir tedavi goruyorum bende ses duyma hayaller...

    Bayadir tedavi goruyorum bende ses duyma hayaller yok ama enerjim yok mesela hic ölü gibiyim.
  25. Devlettede engelliyi calismazsa isten...

    Devlettede engelliyi calismazsa isten cikartiyorlarmi ben bizim donemden girip kosede oturan hic calismayan insanlar taniyom. Gerci ben bugune kadar devletin engelliyi mahdur edip isten attigini...
Toplam 209 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 9 1 2 3 4