TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: gastauskas87

Sayfa 1 / 9 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,03 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. ekinos 42.01 Arka görüş için uyarlanmış...

    ekinos


    42.01 Arka görüş için uyarlanmış cihaz
    42.03 Yan görüş sağlayan ek iç cihaz.

    bana da bunlar yazıldı

    Anladıgım kadarı ıle aracımızda geri dönüş kamerası olacak
    Ön lerde sensör...
  2. ozeline bakar misin

    ozeline bakar misin
  3. Muharrem77 dOSTUM Merhaba , Göz sıkıntı...

    Muharrem77


    dOSTUM Merhaba ,

    Göz sıkıntı çıkarmadı, onu aldım yarın yani 17/12/2020 tarihinde egeye gitcem ancak ege de randevu sistemi kapatılmıs tanıdık bulduk bakalım ne olcak .
    ...
  4. Muharrem77 KBB bittim geçen gün o da tatmin...

    Muharrem77

    KBB bittim geçen gün o da tatmin olmayı Ege üni KBB sevk etti orada cihazın ile test et dedi . Yönetmelik gereği en düşük 25 db olmalı felan galıba

    Göz için yarın yanı Cuma sabahı...
  5. Muharrem77 ya gözde bir sorun yoktu uykusuz...

    Muharrem77

    ya gözde bir sorun yoktu uykusuz şekilde gıttım aile hekımıne uzaktan bır kac sey okuttu tam okuyamadım ondan dolayı doktora sevk ettı .
  6. benimki normalden engelli olacağı ıcın arkadaslar...

    benimki normalden engelli olacağı ıcın arkadaslar şey yazmıstı il sağlık müdürlüğüne de gidilecek gibisinden bunlar yok dimi .

    Aile hekımı benı hem işitme hem göz için sevk etti
  7. teşekkürler sonra ne yapılacak

    teşekkürler sonra ne yapılacak
  8. mERHABA , Benim eski kart ve Normal B...

    mERHABA ,

    Benim eski kart ve Normal B ehlietim var . Biliyorsunuz ki ehliyet ve kimlikler değişiyor yenisi ile bende dusundum de bunu yaparken engelli B ye geçim daha ıyı olur hem kartı da...
  9. İşitme engelliyim. Bunu ehliyetime nasıl işletmeliyim?

    merhaba normal b ehliyetim var engelli ehliyetine nasil cevirebilirim
  10. benim işitme engelı ve 2012 den sonrakı yıllar...

    benim işitme engelı ve 2012 den sonrakı yıllar gectıkce ağırlaşmaya başladı suan 33 yaş ve zorlanıyorum. Son ıkı yıldır daha cok zorlanmaya başladıgımı hıssettım ınsanlardan uzaklasıyorum .
    Cunku...
  11. Hırsızlık suçu üstüne kalırsa memurluktan atarlar mı?

    arkadaslar merhaba
    Bir arkadasimizin daha once hc sucu yok . magazada urun caliniyor ve suc ona kaliyor. ancak mahkeme bunu para cezasi ile cezalandirirsa memurluktan atilir mi
  12. bostanli kuyruk cok fazla simdiden uyarim

    bostanli kuyruk cok fazla simdiden uyarim
  13. teşekkurler bılgılendırme ıcın

    teşekkurler bılgılendırme ıcın
  14. merhaba bakanlık kartları ıle ucretsız bınerdık...

    merhaba bakanlık kartları ıle ucretsız bınerdık sımdı dedıgın gıbı yapınca ?

    engellı kartımı cıkıyor ? ızmırım kart mı ?
    yanı verılen kart ucret alıyor mu bızden
  15. Cevap
    2
    Görüntüleme
    3.934

    widex nasıl acaba ? bende oticon denemek...

    widex nasıl acaba ? bende oticon denemek ıstıyorum ? kullandınız mı
  16. Cevap
    208
    Görüntüleme
    26.740

    merhaba arkadaşlar ben izmir de oturuyorum ....

    merhaba arkadaşlar ben izmir de oturuyorum . Çiğli Duy-mer merkezinden kulakiçi alıyorum genelde şuankı 12 kanallı olması lazım
    çift cihaza geçicem . Memurum sürekli konusmak zorunda kalıyorum bu...
  17. Cevap
    68
    Görüntüleme
    11.289

    Sinemasever olarak internet online biletde zaten...

    Sinemasever olarak internet online biletde zaten engelliye indirim yok ancal gişede alinca karti ibraz ederken ögrenci bileti olarak fiyat kesiyor. Bu konuda cinemaximuma mail attim ancak bir...
  18. Merhabalar.. Izmirde ikamet ediyorum memurum...

    Merhabalar..
    Izmirde ikamet ediyorum memurum 2013 yilindan beri cihaz kullaniyorum her 2 yilda bir yeni aliyorum . Aldiklarim çigli duymer firmasindan. Temiz titiz kullanan biriyim. Daha once bu...
  19. İzmir'de işitme cihazı alabileceğim yer önerisi olan var mı?

    Merhaba arkadaşlar iyi günler dilerim ,

    Ben 2013 yılında yüzde 40 işitme raporu alarak engelli satatüsüne girdim tabi yıllar geçtikçe her iki kulakta yavaş yavaş durumunu kaybediyor 2013 yılından...
  20. Cevap
    5
    Görüntüleme
    12.271

    Mehmet Akşit Tesekkur ederim bilgilendirmeniz...

    Mehmet Akşit

    Tesekkur ederim bilgilendirmeniz icin
  21. Cevap
    5
    Görüntüleme
    12.271

    yanı attıgım fotoya gore sonuc nedır bılgınız var...

    yanı attıgım fotoya gore sonuc nedır bılgınız var mı

    bu sonuca gore elenır mı
  22. Cevap
    3.020
    Görüntüleme
    931.641

    pekı kuzenım de tekerlek engellı arac kullanamaz...

    pekı kuzenım de tekerlek engellı arac kullanamaz ancak tıcarı arac almak zorunda. yanı transporter gıbı bır arac .. bu aracı yonetmelıge gore alabılırmıyız
  23. Cevap
    5
    Görüntüleme
    12.271

    Askeri sınavda İşitme Testi A19 F3 anlamı nedir?

    merhaba arkadaşlar ..
    Yıgenım askerı sınava gırmek ıcın saglık testine gırmıs ve kulak ıcın bı tanıya

    'sol kulakta yüksek frekanslı işitme kaybı '

    ve karar kısmında A19 F3 yazıyor acaba...
  24. Cevap
    105
    Görüntüleme
    28.889

    Adi uzerinde "idari izin" yani takdir idari...

    Adi uzerinde "idari izin" yani takdir idari amiriniz de. Izmir ilcesinde milli egitim mudurlugundeyiz ilgili belgeyi gosderdik amir yarin gelmeyin dedi. Yani izin istemeniz gerek
  25. Ilk duraceli izmir ciglide aldim bir kutu aldim ....

    Ilk duraceli izmir ciglide aldim bir kutu aldim . 1. Ci pil 5 gun dayandi bu normal sikinti yok.
    2. Pil takdim calismadi 3. Pil takdim calismadi 4. Ci pil takdim calisti.
    Aldigim yere bildirdim...
Toplam 216 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 9 1 2 3 4