TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: Mrcharming34

Sayfa 1 / 7 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. BÜTÜNÜYLE FARKINDAYIM! Aradım birisi olur dedi...

    BÜTÜNÜYLE FARKINDAYIM! Aradım birisi olur dedi digeri olmuyor dedi borclanma şu şekil oluyor diyorlar mesela bir işyerinde çalışmıs ssk sı ödenmemiş işte avukat tutup çalıştıgı yeri dAva edip o şekil...
  2. egemat1 hiç bişi yok boyacılık yapıyordu ev falan...

    egemat1 hiç bişi yok boyacılık yapıyordu ev falan boyardi 412 gün ssk si çıktı .Gittik SSK ya ödenmiş ssk si az dediler emekli maaşı bağlanmaz dediler kaynanam icin
  3. @metin-1970...

    @metin-1970 aradım abi simdi ssk yi borçlanma olmuyor diyor ancak bir yerde çalışmış ssk si odenmemisse dava açabilirsiniz diyor ama calismadi biliyoruz bu durumda sanırım yapabileceğimiz bişi yok ne...
  4. @BÜTÜNÜYLEFARKINDAYIM! Şimdi aradım 170 bana...

    @BÜTÜNÜYLEFARKINDAYIM! Şimdi aradım 170 bana desiki 2011 yılı 58.nci genelgeyi söyleyin diyor bağlı bulunduğunuz sgk.muna askerliği ödedikten sonra evet dediğiniz doğru dul maaşı baglanabiliyormus...
  5. Benim kayinbabam 1972 den sigorta girişi var ona...

    Benim kayinbabam 1972 den sigorta girişi var ona yapılabilecek bişi yok o zaman dogrumudur yoksa bizde borçlanma yapabiliyormuyuz
  6. dk68 kardeşim benim kayinbaba'da aynı %96 rapor...

    dk68 kardeşim benim kayinbaba'da aynı %96 rapor vardı bacak diz altı kesik diyaliz hastası kiracı emeklilik yok bakan kimsesi çocukları evli onlar kendi ailelerini ancak gecindiriyor kaynanam yaşlı...
  7. AhmetGS17 tşk ederim

    AhmetGS17 tşk ederim
  8. Cevap
    18
    Görüntüleme
    73.898

    Merhaba nöroloji hastalığı geçirmiş bir arkadaş...

    Merhaba nöroloji hastalığı geçirmiş bir arkadaş heyete girecek 300 mg lik ecoprin kullanıyor ömür boyu kullanacak.
    Sormak istediğim sırf bu ilacı ömür boyu kullanacağı için bir oran veriliyor mu...
  9. Ecopirin 300 mg kullanımına heyette oran veriliyor mu?

    Arkadaşlar nöroloji hastalığı geçirmiş bir arkadaş heyete girecek 300 mg lik ecoprin kullanıyor ömür boyu kullanacak.
    Sormak istediğim sırf bu ilacı ömür boyu kullanacağı için bir oran veriliyor mu...
  10. Cevap
    9
    Görüntüleme
    449

    Ufukalp tşk ederim cevap için ağzına sağlık

    Ufukalp tşk ederim cevap için ağzına sağlık
  11. Cevap
    9
    Görüntüleme
    449

    Engelli raporu ile ikinci el araç alınıyor mu?

    Arkadaslar %67 engelli raporum var.Bir arkadasım dedi ki engelli raporu ile 2.nci el araç alınabilir artık yeni bir yasa çıkmış dedi ama resmi gazetede yayınlandı mı bilmiyorum falan dedi.2 AY KADAR...
  12. Kağan55 kardeşim engelli raporumu aldım %67 bana...

    Kağan55 kardeşim engelli raporumu aldım %67 bana çok yardımcı olmuştun sürecin ilerlemesini size söyleyeceğim demiştim bilginiz olsun diye yazdım.
  13. Syusuf evet alabiliyorsunuz

    Syusuf evet alabiliyorsunuz
  14. Samil38 konuyu tekrar açma nedenim profil...

    Samil38 konuyu tekrar açma nedenim profil sayfamda konu taşındı yazıyordu bende pek anlamıyorum açıkçası onun için tekrar açmak istedim ve cevabınız içinde çok teşekkür ederim..
  15. İşverenin yıllık izin parası ödemesi ne kadar zamanda olmalıdır?

    Arkadaşlar merhaba ben özel bir kurumda çalışıyorum işe 22.08.2017 de girdim ve halende calismaktayim.Ogrenmek istediğim benim senelik iznim doldu 22.08.2019 tarihinde ama beni kurum izine çıkarmadı...
  16. beklikduzu tşk ederim inceliyorum hemen şimdi

    beklikduzu tşk ederim inceliyorum hemen şimdi
  17. %67 raporum var. İş için İŞKUR haricinde nereye başvurmalıyım?

    %67 Engelli raporum var iş için İŞKUR haricinde nereye basvurmaliyim ?
  18. Samil38 tşk ederim ağzına sağlık

    Samil38 tşk ederim ağzına sağlık
  19. Beylikduzu tşk ederim ağzına sağlık

    Beylikduzu tşk ederim ağzına sağlık
  20. Beylikduzu ben heyete girdim sonuçlandı bana salı...

    Beylikduzu ben heyete girdim sonuçlandı bana salı günü 2-3 arası gelin raporunuzu alın dediler ama ben oranı bilmiyorum işte
  21. Beylikduzu telefon ile nereyi arayacağım

    Beylikduzu telefon ile nereyi arayacağım
  22. Cevap
    11
    Görüntüleme
    1.505

    MeTePe tşk ederim

    MeTePe tşk ederim
  23. Engelli raporumun sonucunu e-devlet haricinde nasıl öğrenebilirim?

    Merhaba arkadaşlar e devlet şifrem yok heyete girdim rapor oranımı başka nasıl öğrenebilirim e devlet haricinde ogrenebilecegim bir yer varmı internet ten vs?
  24. Cevap
    11
    Görüntüleme
    1.505

    @MeTePe...

    @MeTePe 11 gün kadar hastanede yattım ecoprin kullanıyorum 300 mg lik ömür boyu kullanacağım ömür boyu kullanılan ilaç için bile oran veriliyor mu?

    I63.3 Serebral enfarktüs Serebral arterlerin...
  25. Al Yazmalım engeliniz nedir ve oran kaç?

    Al Yazmalım engeliniz nedir ve oran kaç?
Toplam 151 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 7 1 2 3 4