TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: gülseren

Sayfa 1 / 2 1 2

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    geçmiş olsun bursada en iyi uludag üniversitesi...

    geçmiş olsun bursada en iyi uludag üniversitesi hocada ömer faruk turan ben onatedavi oluyorum
  2. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    grippp

    anem mystenia hastası grip oldu çok fena ne yapmamız gerekli bu şekilde grip olanlar varmı varsa yardımcı olabilirlermi
  3. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    mehmet yunus elinde benim yegenim var caminin...

    mehmet yunus elinde benim yegenim var caminin yanında siz nerdesiniz
  4. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    mehmet oglum geçmiş olsun bursada nerdensin...

    mehmet oglum geçmiş olsun bursada nerdensin bende bursalıyım ben
    konuşalım hangi dokor bakıyor ben 7 senedir çekiyom bizaltıparmakta oturuyoruz
    sen
  5. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    reha

    reha iyi akşamlar evet kortizonu kesinlikle kesemiyorlar
    benimde azaltılar hemen bütün eklemlerim
    ağrıyor şimdi yine romatolejiye başladım bende hergün 4 mg prendol alıyorum 1tane imuran
  6. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    gülseren

    reha geçmiş olsun prendol yükseltmişler atak yaşarken en çok nerelerin etkileniyor
    imuran ın faydası oldumu
  7. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    reha

    reha hep sormak istedim unuttum
    sen ameliyat oldunmu ben olmadım valla bakıyom
    olanlarda hep aynı
  8. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    benim aralık 22 de tahlilerim bana 2 ay sonra...

    benim aralık 22 de tahlilerim bana 2 ay sonra görelim sonuçları dedi hayırlısı
  9. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    reha

    sagol sorularıma cevap verdigin için inan seninle aynı ilaçları kullanıyoz gün aşırı 4 mg prendol alıyom hergün 1 imuran 5 tane mestinon mide koruyucum var calsiyum var evet çok iyi anladım kortizonu...
  10. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    reha

    iyi akşamlar reha ben 7 yıldır hastayım sizin en çok nereleriniz agrıyor kortizonu içtin mi çakı gibi
    oluyon ama onun da yan etkiler saymakla bitmez
    benim eklemlerim birde kemiklerim agrıyor...
  11. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    gülseren

    arkadaşlar bayramınız mübarek olsun
    ben 7 yıldır mgyim uzun zamandır şikayetim yoktu
    bana imuran başladılar tam 1 ay oldu iyi gelceyi yerde gözlerimher ikitane çıldıracam birde
    bütün kemiklerim...
  12. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    kortizon

    çok gezdim o kadar çok romatizma doktarına gittimki uludag üniversitesi de romatait artirit te bile doktor bir şeybulamıyo birde benim sedimasyonum yüksek çıkıyo sizlerin kaç tabi buda kortizonun...
  13. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    arkadaşlar hepinize geçmiş olsun bende mg...

    arkadaşlar hepinize geçmiş olsun bende mg hastasıyım 7 yıldır
    bende mestinon kortizonkullanıyorum ama bir kere bıraktırdılar daha sonra aman allahım bir kemik agrısı başladı kolarım bacaklarım...
  14. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    iyi akşamlar bende mg hastasıyım ama benim...

    iyi akşamlar bende mg hastasıyım ama benim öyleagrılarım olmaz
  15. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    geşmiş olsun

    vedat bey çok geşmiş olsun inşallah rabbim
    acil şifalar versin onu sizlere bagışlasın
  16. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    ben ömer faruk turan ın hastasıyım ama tabi hep...

    ben ömer faruk turan ın hastasıyım ama
    tabi hep ona gitmiyorum normal polklinik te tedavi oluyorum gücüm yok okadar 200 tl
    vermeye
    sen ameliyat oldunmu birde ilaçlarında neler kullanıyon hemde...
  17. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    evet dogru konuşmuşsunuz ben 7 yıldır bursa tıp...

    evet
    dogru konuşmuşsunuz ben 7 yıldır bursa tıp fakültesinde tedavi oluyom hoca kontrlünde ama hep ilaç lar la 2 ay kortizonu kestiler
    tekrar sar başa nereye tedavisi var
  18. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    mine hanım ben şu an hiç kortizonalmıyorum...

    mine hanım ben şu an hiç kortizonalmıyorum
    kortizon alsam süper iyi geliyo nerde olacaksınız ameliyatı
    zaten bizim burda bir buçuk aya atıyorlar ameliyat gününü
    ama şu krtizon kesileli eklem...
  19. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    iyi günler mine hanım ameliyat olmadım yaşımdan...

    iyi günler mine hanım ameliyat olmadım yaşımdan dolayı hep korktum 45 yaşındayım kısmetse ekimde ameliyat günü alcam gerçe ameliyat olanlarda halen kortizon imuran mestinon kullanan çok arkadaş var...
  20. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    kortizon

    arkadaşlar hepinize geçmiş olsun ben 7 yıldır mg yim 7 yıldır kortizon kullanıyordum şimdi 3 ay oldu kortizon kesileli
    kortizonu bıraktıktan sonra bende ayaklarım kolarım bileklerim ellerim çok...
  21. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    geçmiş olsun anneniz ameliyat tan sonra neden iyi...

    geçmiş olsun anneniz ameliyat tan sonra neden iyi olmadı ki
    a
  22. Eskiden rapor çıkartılan hastanede yeniden rapor çıkartmak..?

    iyi akşamlar, size bir sorum olacak

    benim arkadaşım malulen emekli, ama özürlü raporu yok.
    onun yapmak istedigi özürlü raporu alıp bazı yerlerde kullanmak.
    malulen emekli oldugu için ona...
  23. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    ordasınız şu an ne işde çalışıyorsunuz allah...

    ordasınız
    şu an ne işde çalışıyorsunuz
    allah yardımcınız olsun yaş kaç

    ----------

    myastania hastası olup çalışmak gerçekten çok zor
    yoruldun bütün fonksiyonlar gidiyo
  24. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    zuhal hanım valla sizi böyle duydukca ameliyat...

    zuhal hanım valla sizi böyle duydukca
    ameliyat olmaktan korkuyom bende 3 ay sonra olucam
    bende yarım alıyom mestinonu ama bu aralar benimde ellerimde güçzüzlük
    çift görme var valla kısaca hiç...
  25. Cevap
    1.313
    Görüntüleme
    585.254

    geçmiş olsun nekadar oldu ameliyat oldugunuz

    geçmiş olsun
    nekadar oldu ameliyat oldugunuz
Toplam 39 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 2 1 2