TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: mesafe4272

Sayfa 1 / 10 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. 2008 Mayıs'ında işe girmek ile Ekim'de girmek arasında emeklilikte fark ediyormuş!?

    Merhaba arkadaşlar 3. Derece engelli raporum var . İşe ilk girişim 2008 Mayıs . Şimdi ekteki tabloya göre işe erken girmem benim 3 yıl geç emekli olmam demek . O zamanlarda 2008 yılında yani erken...
  2. Cevap
    433
    Görüntüleme
    79.191

    Benim geçen sınav 23/3 13/13 tü 75.5 aldım ordan...

    Benim geçen sınav 23/3 13/13 tü 75.5 aldım ordan hesapla




    Benim geçen sınav 23/3 13/13 tü 75.5 aldım ordan hesapla
  3. Cevap
    101
    Görüntüleme
    21.502

    gastauskas87 şöyle söyleyim eğer 2 ay önce...

    gastauskas87

    şöyle söyleyim eğer 2 ay önce çıkacağınızı yani ihbar sürenizi kullanmazsanız istifa edince içerdeki İzininizden o süreyi mahsup ederler . Başıma geldi benim . Kalan gün varsa...
  4. Cevap
    7
    Görüntüleme
    4.660

    Akşama kadar oturup okey oynuyorlar hocam . Eğer...

    Akşama kadar oturup okey oynuyorlar hocam . Eğer atama birimine söylerseniz iyi bir yere yerleştirme yaparlar . Tamamen hangi birime vereceklerine bağlı.
  5. Varmı arkadaşlar başka

    Varmı arkadaşlar başka
  6. Cevap
    401
    Görüntüleme
    133.245

    Merhaba bu atamada Hazine Müsteşarlığına atandım....

    Merhaba bu atamada Hazine Müsteşarlığına atandım. Şeker Hastasıyım . Şu an bankada çalışıyorum . Bankada özel hastanelerden faydalanıyorum . Şeker ile ilgili insülin pompası ve strip kullanıyorum ....
  7. Orası öyle ama hazinede şu an çalışmadan...

    Orası öyle ama hazinede şu an çalışmadan mutluluğunu bilemem
  8. Hazine Müsteşarlığı'nda mı özel bankada çalışmak mı?

    Merhaba bu atamada Hazine Müsteşarlığına atandım. Şeker Hastasıyım . Şu an bankada çalışıyorum . Bankada özel hastanelerden faydalanıyorum . Şeker ile ilgili insülin pompası ve strip kullanıyorum ....
  9. jardel_alkan İkisini de karşılaştır.Hangisinin...

    jardel_alkan

    İkisini de karşılaştır.Hangisinin faydası iyi ise onu seç.Meb biraz sıkıntılı bir kurum ama memur kadrosu eh işte iyidir.yerinden memnunsan oynama.
  10. Cevap
    2
    Görüntüleme
    713

    2016 EKPSS ye girenler tercih yapabilir.

    2016 EKPSS ye girenler tercih yapabilir.
  11. Cevap
    2
    Görüntüleme
    713

    Ankara’da hazine ve TRT'yi tercih eden var mı?

    Merhaba . Görüyorum ki forumun eski tadı kalmamış. Eskiden tercihlerin bittiği dakika herkes nereyi tercih ettiğini buraya yazardı . Hatta ekran görüntüsünü yapıştırıyordu. Benim merak ettiğim...
  12. Arkadaşlar Diyelim ki 2016 sınavında aldığımız...

    Arkadaşlar Diyelim ki 2016 sınavında aldığımız puan ile bugün tercih yaptık. Atandık.Ama gitmedik.2018 deki sınava da girdik.2018deki sınav tercihini etkileyen bir şey olur mu?
    Atandın gitmedin...
  13. Cevap
    18
    Görüntüleme
    8.321

    Beyler puanım 75.5 TRT veya hazine gelir mi ? Bu...

    Beyler puanım 75.5 TRT veya hazine gelir mi ? Bu atama tombaladan çıktı . Daha ne kadar yukarıda puanı olan adam var . Şansım nedir . Sıramızı nasıl bileceğiz .
  14. Hocam lisans vhki açıklarsanız sevinirim

    Hocam lisans vhki açıklarsanız sevinirim
  15. Bilgi veren arkadaşlara çok teşekkür ederim 😊

    Bilgi veren arkadaşlara çok teşekkür ederim 😊
  16. Sen yazamıyorsun diye kıskanma bakıyım

    Sen yazamıyorsun diye kıskanma bakıyım
  17. Gelir İdaresi Başkanlığı'nı tercih etmeyi düşünüyorum..?

    Arkadaşlar lisanstan gelir idaresi yazacağım ama Gelir İdaresi demek vergi dairesi demek mi yoksa ayrı bir kurum mu oluyor ?
  18. Cevap
    65
    Görüntüleme
    10.804

    8000 küsür hocam 5500 kim diyor sonucunda yazar...

    8000 küsür hocam 5500 kim diyor sonucunda yazar kaç kişi girdi
  19. Tercih yaparsın atanırsan liseden atanırsın...

    Tercih yaparsın atanırsan liseden atanırsın önlisans istiyorsan 2018 i bekleyeceksin
  20. Benimde 75.50 puanım var sıralamam 3192 idi şu an...

    Benimde 75.50 puanım var sıralamam 3192 idi şu an kaç olduğumuzu neden bilemiyoruz anlamıyorum . Şansım varmı ki
  21. Hocam bu 1500 öğretmenin sizin önünüzde olduğu ne...

    Hocam bu 1500 öğretmenin sizin önünüzde olduğu ne malum . Arkanızda olan varsa iş değişir
  22. Cevap
    29
    Görüntüleme
    4.176

    yarın kurumu ara ama sana dıyeceklerı bıze resmi...

    yarın kurumu ara ama sana dıyeceklerı bıze resmi yazı gelmedı dıyecekler sen numaramı yazın de ınsan kaynakları bölümüne gidebiliosan git resmi yazıyla iş yaparlar o yazı gelince senı ararlar...
  23. Cevap
    29
    Görüntüleme
    4.176

    pasinii beni 2 hatfa sonra çağırmışlardı ama...

    pasinii

    beni 2 hatfa sonra çağırmışlardı ama kurumdan kuruma değişir yanı her meb aynı değil 2013 de konya 1 ayda işe başlattı ama mesela sanırım rize 2 ayı buldu hızlı baslatanda var süründüren...
  24. öyle şey olmaz merak etme

    öyle şey olmaz merak etme
  25. Cevap
    29
    Görüntüleme
    4.176

    pasinii Zaten evrak kontrolunden son ra yazdım...

    pasinii

    Zaten evrak kontrolunden son ra yazdım 1 ayı bulur atanman atandıgın kuruma basvuracaksın ıstedıklerı belgelerı ayarlayıp teslım edeceksın sonra onlar sana su vakıt gel basla dıcek çook...
Toplam 240 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 10 1 2 3 4