TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: büşra3344

Sayfa 1 / 14 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,01 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    0
    Görüntüleme
    534

    TAŞ, Anadolu Tasfiyehanesi iş ilanı

    Kariyer net sitesinde ATAŞ, Anadolu Tasfiyehanesi A.Ş. iş ilanı bulunmaktadır.
    Sizce nasıl bir yer?
  2. MAYDONOZ çok zor bir durum. devlet güvencesi...

    MAYDONOZ çok zor bir durum.

    devlet güvencesi altında kalması daha doğru bir karar olur.
  3. kadın sığınma evleri var 183 ü...

    kadın sığınma evleri var 183 ü arayabilirsiniz.çok geçmiş olsun ALLAH yardımcınız olsun zor bir durum.anne ve babanızın psikolojik destek alması lazım.
  4. Cevap
    163
    Görüntüleme
    13.345

    bence kaldırılmasın ama engellilere ağır işler...

    bence kaldırılmasın ama engellilere ağır işler verilmesin hani zaten normal olsak neden ekpss ye girelim okulda temizleme görevi hakkında paylaşım yapan arkadaşlara üzülüyorum özel sektörde hizmetli...
  5. Sabit: tabanlık kullanmaya başladım skolyozun derecesini...

    tabanlık kullanmaya başladım skolyozun derecesini % de kaç etkiler sizce?
  6. Cevap
    51
    Görüntüleme
    2.595

    sakat kelimesi konusunda bişi diyemem ama özürlü...

    sakat kelimesi konusunda bişi diyemem ama özürlü kelimesini bende sevmiyorum.
  7. bizim burada engelli çalışanımız emekli oldu hala...

    bizim burada engelli çalışanımız emekli oldu hala devam ediyor işine çok saçma çalışabilirsiniz tabiki de .
  8. benim ağrılar oluyor evet farkında değildim hiç...

    benim ağrılar oluyor evet farkında değildim hiç umursamıyordum ameliyatlı olduğum için belden bel ağrısı geçer diodum taa ki kız kardeşim fizyoterapi bölümünü okuyor bak Büşra skolyoz başlangıcı var...
  9. derece konusunda bişi söylemedi yaş 21 başlangıç...

    derece konusunda bişi söylemedi yaş 21 başlangıç olduğunu şuan çok hafif olduğunu söyledi umutskry
  10. bende de skolyoz başlangıcı olmuş yüzmeyi tavsiye...

    bende de skolyoz başlangıcı olmuş yüzmeyi tavsiye etti doktor benim yüzmeye vaktim yok :/ nasıl geçecek bilmiyorum.başlangıç şuan :( betüldemir geçmiş olsun Allah şifa versin.
  11. bulmaca çözün ve balık yağı alın eczaneden...

    bulmaca çözün ve balık yağı alın eczaneden büyükler için olanıda var diye biliyorum balık yağının.
  12. Cevap
    5
    Görüntüleme
    461

    lise içinde geçerli mi ücret yatırılmaması?

    lise içinde geçerli mi ücret yatırılmaması?
  13. benim için pek bişi değişmedi yani ama ağrım...

    benim için pek bişi değişmedi yani ama ağrım oluyor bunun farkındayım tek korkum yaşlandığımda zor durumda kalmak.
  14. benimde bir sorum var ?skolyoz başlangıcı olmuş...

    benimde bir sorum var ?skolyoz başlangıcı olmuş bunun için ne yapmalıyım?fizik tedaviye gitmek yeterli mi ?
  15. Cevap
    171
    Görüntüleme
    42.778

    inşallah :)

    inşallah :)
  16. Cevap
    171
    Görüntüleme
    42.778

    Skolyoz23 bende zor yapıyorum ama videolu...

    Skolyoz23 bende zor yapıyorum ama videolu çalışınca çok faydasını gördüm çok iyi oluo anlıyorum bence denemelisin.
  17. Cevap
    10
    Görüntüleme
    940

    anladım.

    anladım.
  18. Cevap
    10
    Görüntüleme
    940

    Normal kpss 40 yaş sınırı vardı diye...

    Normal kpss 40 yaş sınırı vardı diye hatırlıyorum. Ekpss yi bilmiyorum
  19. Cevap
    171
    Görüntüleme
    42.778

    videolu çalışıyorum genelde matematik ağırlıklı...

    videolu çalışıyorum genelde matematik ağırlıklı çalışıyorum.
  20. Cevap
    10
    Görüntüleme
    940

    öyle bi kural yok sadece yaş sınırı var diye...

    öyle bi kural yok sadece yaş sınırı var diye biliyorum.

    normal kpss de o da ekpss yi bilmiyorum.
  21. Cevap
    38
    Görüntüleme
    13.386

    ben hastane ortamını genel anlamda sevmiyorum...

    ben hastane ortamını genel anlamda sevmiyorum geriyor beni o ortam hastane dışında başka şeyler düşünüyorum biraz etkili oluyor doktor dişine bakarken başka şey düşün.
  22. Cevap
    15
    Görüntüleme
    1.848

    evet aile ve sosyal politikalar başk. onaylıyor o...

    evet aile ve sosyal politikalar başk. onaylıyor o şekilde müracaat etmen gerekiyor.

    mersinde ki yeri biliyorsundur inşallah
    atacr
  23. yalnizadam o iş öyle olmuyor işte kafan rahat...

    yalnizadam o iş öyle olmuyor işte kafan rahat olması lazım.
  24. bencede git bende gitmeyi düşünüyorum yani...

    bencede git bende gitmeyi düşünüyorum yani çalışmayı iş hayatını seçtiğim için kendime kızıyorum ekpss de atanmak varken ders çalışıp daha iyi yerlerde olmak varken özel sektöre vakit ayırıyorum.
  25. Cevap
    15
    Görüntüleme
    1.848

    ne alaka Ankara başvuru zamanı veriliyor.

    ne alaka Ankara başvuru zamanı veriliyor.
Toplam 344 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 14 1 2 3 4