TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: polsem

Sayfa 1 / 3 1 2 3

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. burada dikkat etmen gereken şey senin hastalığın...

    burada dikkat etmen gereken şey senin hastalığın 12 ay mı 18 ay mı olarak değerlendiriliyor yani kanser verem ve akıl hastalığı gurubunda ise 18 ay yasal hakkın iyileşme olmuyorsa bir onsekiz ay daha...
  2. sadece uzun bacak ortez yetmez, uzunbacak ortez...

    sadece uzun bacak ortez yetmez, uzunbacak ortez in yanında tek baston yada tek koltuk değneği kullanıyor iseniz 42 alabilirsiniz
  3. maalesef kamuyu kapsıyor

    maalesef kamuyu kapsıyor
  4. Kesin idari izinliyiz arkadaşlar.Bugün resmi...

    Kesin idari izinliyiz arkadaşlar.Bugün resmi gazetede genelge yayımlandı covid 19 orda ayrıntılar yazıyor.https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2021/04/20210414-5.pdf
  5. Bu ilde kamu kurumlarında görevli engelliler...

    Bu ilde kamu kurumlarında görevli engelliler idari izinli sayılacak - https://www.memurlar.net/haber/941824/ https://www.memurlar.net/haber/941824/
  6. Giresun valiliği engellileri idari izinli sayıyor...

    Giresun valiliği engellileri idari izinli sayıyor ...
  7. Cevap
    10
    Görüntüleme
    610

    Ehliyet değişim süresi uzatıldı mı?

    h sınıfı ehliyetin b ile yenilenme süresi 2020 nin sonunda bitiyor mu uzatıldı mı cevaplarmısınız ,yasal bir yazısı var mı bugünlerde hastanelere gidemiyoruz malum.
  8. Cevap
    108
    Görüntüleme
    34.137

    polsem tmm dır teşekkür ederim

    polsem
    tmm dır teşekkür ederim
  9. Cevap
    108
    Görüntüleme
    34.137

    arkadaşlar engelli ehliyetlerinin yenilenme...

    arkadaşlar engelli ehliyetlerinin yenilenme süresi 2022 yılının sonuna kadar uzatılmış bu doğru mudur? Bilgisi olan cevaplarmı lütfen il nufus müdürlüğü de ocak ayında uzatıldığını söylüyor bu durum...
  10. https://www.memurlar.net/haber/908204/kronik-hasta...

    https://www.memurlar.net/haber/908204/kronik-hastaliklar-ve-idari-izin.html?amp=1
  11. https://www.memurlar.net/haber/908204/ ...

    https://www.memurlar.net/haber/908204/

    https://www.memurlar.net/haber/908204/kronik-hastaliklar-ve-idari-izin.html?amp=1
  12. 2.bir emre kadar idari izin devam ediyor...

    2.bir emre kadar idari izin devam ediyor arkadaşlar genelge 2020/4 diye bir yazı vardı elimde buraya yükleyemedim

    22 Mart 2020 tarih 31076 sayılı resmi gazetede yayımlandı oradan bakabilirsiniz
  13. hala bulamadıysanız yardımcı olabilirim

    hala bulamadıysanız yardımcı olabilirim
  14. empati yapacak bir kişiliği yoksa merhamet...

    empati yapacak bir kişiliği yoksa merhamet bekleme dicem de ne yapalım yani iş mi yapmayalım biri gelir biri gider sizden önce nasıl iş yapıyorlardı diye sormalı ama öyle yapmayın elbet yumuşar diye...
  15. bildiğim kadarıyla en fazla üç ay içerisinde...

    bildiğim kadarıyla en fazla üç ay içerisinde cevabı vermek zorunda ama isterse red edebilme yetkisine sahip yani olumsuz cevap verebilir size önerim müdürünüz ile iyi geçinin usulüne göre anlatın...
  16. Vergi indiriminiz hayırlı olsun işyeri sizi...

    Vergi indiriminiz hayırlı olsun işyeri sizi maliyeye göndererek indirim talebinde bulunduysanız işyerine size gönderilenin aynı nushaları maliye gönderecektir.Siz sadece maaşınıza işleniyormu diye...
  17. ilizarovu düşünürseniz adana da ortopdia da...

    ilizarovu düşünürseniz adana da ortopdia da prof.Dr.Mahir GÜLŞEN bu işin uzmanı onunla görüşürseniz kafanızdaki sorular netleşir.
  18. viranesinan uzaklar ın vermiş olduğu bilgide...

    viranesinan

    uzaklar ın vermiş olduğu bilgide ki gibi hakların aynı şekilde devam eder
    burada dikkat etmen gereken şey senin hastalığın 12 ay mı 18 ay mı olarak değerlendiriliyor yani kanser...
  19. heyet raporunu her hastaneden (özelden de...

    heyet raporunu her hastaneden (özelden de )alabilirsiniz tabi doktorlar uygun görürlerse uzun süreli rapor verebilirler memur olduğunuz için yılda hastalığa göre değişen 12 aydan 18 aya kadar yasal...
  20. Cevap
    10
    Görüntüleme
    1.056

    :) daha çoooook var

    :) daha çoooook var
  21. firsatin oldukça sık sraliklarla dizini bük aç...

    firsatin oldukça sık sraliklarla dizini bük aç bas derken volker yardimi ile bas ana atagin havada kalmasın yere deyirmeye çalış kasların uzamazsa topuk tarafı yüksekte kalir açması zor ve agriki...
  22. dizini bukmeye zorla korkmadan bük ayrica...

    dizini bukmeye zorla korkmadan bük ayrica ayağına basmayida ihnal etme kaslarin uzamasi için basmalisin
  23. hesap açmak için acele etmeyin atanacağınız il...

    hesap açmak için acele etmeyin atanacağınız il yada ilçe hangi banka ile çalışıyor ise personel atama size söyler 1 saat içinde hesabınızı açarsınız ,hesabı erken açmadınız diye maaşınızı...
  24. Cevap
    18
    Görüntüleme
    3.272

    sarasota hayır dediğim şu ki rapor 2006 öncesi...

    sarasota hayır dediğim şu ki rapor 2006 öncesi değil ise ,yeni rapor isterlerse 2006 yılından bu yana verilen raporların bir yönetmeliği var ve ona UYGUN verilmişse 2015 te de aynı yönetmelik ...
  25. Cevap
    18
    Görüntüleme
    3.272

    2013 mart sorası için alınan rapolarda yeni...

    2013 mart sorası için alınan rapolarda yeni rapor isteme hakları varmış, 2006 ve sorasında alınan rapor aynı yönetmelikle veriliyor hastalığınız devam ediyorsa aynı oranı alırsınız sorun etmeyin
    ...
Toplam 67 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 3 1 2 3