TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: albatros_070

Sayfa 1 / 5 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Aynen varda işte bulunduğum ilde yazma yetkisi...

    Aynen varda işte bulunduğum ilde yazma yetkisi yok en az 1 ay kadar sonra gidebileceğim araştırma veya üniversite hastanesine bu zamana kadar yaşamamıştım bir sıkıntı geçici de olsa ulaşamadım birde...
  2. arkadaşlar elinde bu ilaçtan olan varsa yardımcı...

    arkadaşlar elinde bu ilaçtan olan varsa yardımcı olabilir mi ? daha önce bulunduğum ilde alabiliyordum yazdıramadım nevrotin yazdı doktorum yalnız onunda ürolojik bazı yan etkilerini gördüm...
  3. Sabit: Kasık bölgemde tam katlanan yerde kronik eski bi...

    Kasık bölgemde tam katlanan yerde kronik eski bi yaram var ara ara akıntı olsa da koku vs yapmıyor küçük ama yerin bi yaraya benziyor koku olmaması için L&R yara spreyi kullanıyorum acaba bu kremden...
  4. Hocam doktorum ısrarla iğne dene dedi ve sonuç...

    Hocam doktorum ısrarla iğne dene dedi ve sonuç aldım gayet güzel papaverin kullanıyorum... Protez en son çare bence bu yaşta düşünme protezi Btunali


    Gümrüğe takılmadan alabildin mi kaça geldi...
  5. arkadaşlar kullanım hakkında doktor sayesinde...

    arkadaşlar kullanım hakkında doktor sayesinde detaylı bilgi ve tecrübeye sahibim sormak bilgi almak isteyen arkadaşlarla irtibatta olalım ki yanlış kullanım sonucu zararlarla karşılaşmayalım
    0 545...
  6. Yanlış bilgi veriyorsunuz bir ampulun üste biri...

    Yanlış bilgi veriyorsunuz bir ampulun üste biri 70-75 ml yapar mg etken madde 15 ml de yapsan 25 ml de yapsan sen 50 mg etken maddeyi zaten alacaksın ml yani uygulanacak doz enjektörün üzerinden...
  7. 2008 yılında aldım sonra aldığım raporlarda da...

    2008 yılında aldım sonra aldığım raporlarda da aynı ibare yer alıyor
  8. Bende omurilik felciyim bende yazıyor ağır...

    Bende omurilik felciyim bende yazıyor ağır engelli ibaresi bakım maaşı önceden aldım memur olunca kapandı doğal olarak
  9. Cevap
    2.235
    Görüntüleme
    509.370

    Yeni rakam 1 Ocaktan geçerli diye biliyorum...

    Yeni rakam 1 Ocaktan geçerli diye biliyorum bende...
  10. bende yardımcı olabilirim 0 545 916 66 16

    bende yardımcı olabilirim 0 545 916 66 16
  11. Cevap
    2.342
    Görüntüleme
    356.510

    Arkadaşım haklısında bekleyemeyeceğim arabaya bi...

    Arkadaşım haklısında bekleyemeyeceğim arabaya bi an önce ihtiyacım var o yüzden acelem yoksa haklısın teşekkür ederim
  12. Cevap
    2.342
    Görüntüleme
    356.510

    StratoS başlık SUV başlığı ama seni bulmuşken...

    StratoS başlık SUV başlığı ama seni bulmuşken sormak istedim ben skoda Süperb kararı verdim 1.6 dizel engelim omurilik felci İnşaAllah kendim kullanıcam aracı
  13. Recep bende ilk defa kullandım ve düştüm 35...

    Recep bende ilk defa kullandım ve düştüm 35 yaşında ilk defa denedim bende skolyoz da var ondan da kaynaklı aslında seninle daha detaylı konuşsak olur bi
  14. halil385 Maalesef olmuyor o büyük sıkıntı işte

    halil385

    Maalesef olmuyor o büyük sıkıntı işte
  15. Sürücü koltuğu yerine tekerlekli sandalye ile geçerek araç kullanabilir miyim?

    Ehliyetimi yeni aldım kısıtlamalarımda elden tertibatlı araç kullanmak ticari kullanamaz var ben kimseye muhtaç olmadan transporter caravella tarzı bi araç alıp yan sürgülü kapıdan otomatik bi lifli...
  16. Bazen o kadar güçlüyüm kimse hiç bişey beni...

    Bazen o kadar güçlüyüm kimse hiç bişey beni yıkamaz bazense o kadar dayanılmaz oluyor ki herşey üst üste biniyor. çalışan evli bir tane evladı olan aktifte bi engelliyim ama omurilik felci cidden...
  17. Cevap
    2.235
    Görüntüleme
    509.370

    StratoS özür dileyerek bişey sorsam ÖTV indirimi...

    StratoS özür dileyerek bişey sorsam ÖTV indirimi bitti değil mi şuan Tuscon 4*2 dizel otomatik alabiliyoruz İnşaAllah yanlış anlamadıysam yoksa 30 hazirana kadar acele mi etmek gerek
  18. Ben vibratörden bi sonuç almadım çokta uğraşmadım...

    Ben vibratörden bi sonuç almadım çokta uğraşmadım penise titreşimli masaj aleti denedim biraz ondan da bi sonuç almadım ereksiyon halinde denedim doktorları da dinleyerek tüp bebek denedim çok şükür...
  19. Eğer sperm atımınız varsa aşılama yolları...

    Eğer sperm atımınız varsa aşılama yolları denenebilir veya normal yol ile olabilir ama bizim gibiler için tüp bebek en etkili yöntem
    Maaliyet şu döviz durumları ile 10.000 i geçer diyebilirim ilacı...
  20. SystemError Bende hatırlıyorum o yöntemi...

    SystemError

    Bende hatırlıyorum o yöntemi farklı ama zor bi yöntem ben denedim ama olmadı ben tüp bebekle çocuk sahibi oldum
  21. Cevap
    2.342
    Görüntüleme
    356.510

    kiraman Hocam 5008 e kim indirim uyguladı...

    kiraman

    Hocam 5008 e kim indirim uyguladı 269.000 den benden düşünüyorum da yardımcı olursanız sevinirim...
  22. Cevap
    2.342
    Görüntüleme
    356.510

    StratoS Hocam bu sportage ayarlanabilir koltuk...

    StratoS

    Hocam bu sportage ayarlanabilir koltuk sürücü koltuğu avantaj olabilir mi araca binip inerken direk dikkatimi de çekti hoşuma da gitti bi araştırmak gerekli aslında
  23. ben uzun zamandır kullanıyorum bi zararını...

    ben uzun zamandır kullanıyorum bi zararını görmedim ilerde olacaksa onuda bilemem trimix daha güçlü bi karışım daha çok yakacaktır
  24. ARkadaşın dediği beslenme yöntemlerini uygulayıp...

    ARkadaşın dediği beslenme yöntemlerini uygulayıp 1-1,5 yıl sonra tekrar TESE operasyonu deneyebilirsiniz sonuçta vücudun toparlanıp sperm üretimine başlaması zaman alacaktır en azından bana söylenen...
  25. saka1 Dozu 75-100 gibi artırabilirsin yakması...

    saka1

    Dozu 75-100 gibi artırabilirsin yakması iyi aslında işe yarayacağını gösterir ama en önemlisi yaptıktan sonra biraz ovalayıp masaj yapıp dağılmasını sağlarsan ilacın içerde daha etkili olur
Toplam 113 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 5 1 2 3 4