TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: Lalezar

Sayfa 1 / 5 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    253
    Görüntüleme
    44.676

    teşekkürler. bu iyi. :)

    teşekkürler. bu iyi. :)
  2. Cevap
    253
    Görüntüleme
    44.676

    arkadaşlar bende bişey sorucam. okuduğum...

    arkadaşlar bende bişey sorucam. okuduğum kadarıyla kendi ilinize tayin hakkı veriliyor. peki atandığınız ilden İkamet etmekte olduğunuz il değilde başka bir il isterseniz yinede gönderirler mi?
    (ne...
  3. Cevap
    1
    Görüntüleme
    603

    E-kpss lisans

    Lisans yerleşen var mı arkadaşlar?? puanlar ne durumda??
  4. Cevap
    231
    Görüntüleme
    55.282

    Merhaba arkadaşlar. Sosyal hizmetler Lisans 3....

    Merhaba arkadaşlar. Sosyal hizmetler Lisans 3. sınıfım bu yıl sanırım 2016 e-kpss ye giremeyeceğim. sosyal hizmet bölümünde atama oluyor mu? oluyorsa kaç puanla alınıyor?? bilgi verirseniz sevinirimm
  5. EKPSS 2. yerleştirmelerinde kura ile atama yapılacak mı?

    Arkadaşlar biraz araştırdım ama bulamadım. 15 Mayıs 2014'teki kuraya başvurmayan biri 2016'daki başvuruları mı beklemek zorunda?? 2. yerleştirme de başvuramaz mı???
  6. bi arkadaşım için tercih yapıcaz 65 küsür puanı...

    bi arkadaşım için tercih yapıcaz 65 küsür puanı var. nereleri yazmalıyız bilemiyorum???
  7. Cevap
    64
    Görüntüleme
    32.691

    Şanlı Urfa yatmamış hala

    Şanlı Urfa yatmamış hala
  8. Cevap
    66
    Görüntüleme
    8.344

    Mutluluklar...:) huzur mutluluk yakanızı hiç...

    Mutluluklar...:) huzur mutluluk yakanızı hiç bırakmasın inşaallah.
  9. Cevap
    19
    Görüntüleme
    6.120

    kamuda çalışıyorum 10 mayısın engellilere tatil...

    kamuda çalışıyorum 10 mayısın engellilere tatil olduğu hangi maddede geçiyor?? bizim hastahanede işler belli olmuo kanıtım olsun..
  10. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    arkadaşlar bi aydan fazla bi süre oldu işe...

    arkadaşlar bi aydan fazla bi süre oldu işe başlayalı. annem evde bakım aylığı alıyor. benim merkeze yerleşmem gerekti ev tuttum annem benimle kalıo. işe getirip götürüo fln. evde bakım aylığımız...
  11. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    (LaLezar ne mezunusun Lise önLisans Lisans ? ben...

    (LaLezar ne mezunusun Lise önLisans Lisans ? ben Lisans mezunuyum bekarım çoLuk çocuk vs yardımım yok .DönerLe beraber 1800 kadar aLıyorum.. )

    SECRET
    lise mezunuyum ama ilköğretim olarak...
  12. ne heveslenmiştimmm yaw bu ne yaa yapmışken...

    ne heveslenmiştimmm yaw bu ne yaa yapmışken 30.000'e tamamlasalardı....:(
  13. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    yok bekarım. 1400'ü bulur mu :) iyi o zaman ya...

    yok bekarım. 1400'ü bulur mu :) iyi o zaman ya yeter bana...
  14. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    yokmuşş :D

    yokmuşş :D
  15. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    arkadaşlar hizmetli kadrosundan atandım. maaşımız...

    arkadaşlar hizmetli kadrosundan atandım. maaşımız ne kadar olucak bilgisi olan var mıı???
  16. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    Sağol Allah razı olsun Sultan abla.:)

    Sağol Allah razı olsun Sultan abla.:)
  17. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    Sağol Yuci :)

    Sağol Yuci :)
  18. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    hele şükür tmmdır.aradılar beni işe...

    hele şükür tmmdır.aradılar beni işe başlayabilirmişim yarın gidicem bakalım :)
  19. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    dün aradım hala cevap gelmedi dediler.

    dün aradım hala cevap gelmedi dediler.
  20. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    İnşaAllah... 2 gün sonra ara demişlerdi perşembe...

    İnşaAllah... 2 gün sonra ara demişlerdi perşembe günü ararım tekrar.
  21. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    benim atamada bi karışıklık olmuş. sınava...

    benim atamada bi karışıklık olmuş. sınava ilköğretim olarak girmiştim. bi kaç ay öncede liseyi bitirdim. bakanlık beni memur olarak atamış lise diplomamı vermediğim halde. müdürlük bu durumu...
  22. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    arkadaşlar atamam yapıldı hatta görev yerimi bile...

    arkadaşlar atamam yapıldı hatta görev yerimi bile söylediler bana pazartesi günü ama hala bekliyorum. tekrar valiliğe mi gönderilmiş kağıtlar nedir ne zaman çağrırlar sizce bıktım beklemektenn...
  23. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    evet 22.maddeymiş. şimdi farkettim geçte olsa :)

    evet 22.maddeymiş. şimdi farkettim geçte olsa :)
  24. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    Hayırlı olsun. 22. maddede miydiniz??

    Hayırlı olsun. 22. maddede miydiniz??
  25. Cevap
    313
    Görüntüleme
    30.010

    artıkk kesinleşsee kafayı yiycem harbiden....

    artıkk kesinleşsee kafayı yiycem harbiden....
Toplam 111 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 5 1 2 3 4