TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: Pluvia

Sayfa 1 / 20 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,08 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. SERAFİM Lavantada iui gelyo sakinleştirici...

    SERAFİM

    Lavantada iui gelyo sakinleştirici rahatlatıcı
  2. Öle kalın değil mekanik ses Mikrofonik ses ...

    Öle kalın değil mekanik ses

    Mikrofonik ses

    Doğal olmuyan ses yani
    GRAHAM BELL♥️

    Eski cihazım öleydi başta taktığımda

    Şimdiki widex takar tkmaz doğal ses gldi
  3. chauche istanbulu bilmiyom

    chauche istanbulu bilmiyom
  4. GRAHAM BELL Yok cihazı gzl ayarlanmamış ...

    GRAHAM BELL

    Yok cihazı gzl ayarlanmamış

    Banada öle yapıyolardı düzeltene kadar uğraştı

    Pcden ypyo ayarı var
  5. chauche Ayar lazım Orda beğenmediğin...

    chauche

    Ayar lazım

    Orda beğenmediğin sesleri söleki yapsın sölemezsen bilmez
  6. Başkasında deneuin ayar işini Mekanikmi geliyo...

    Başkasında deneuin ayar işini

    Mekanikmi geliyo sesin

    Kendine

    Hoporlörden konuşur gibi
  7. Ordada senin ses aynı gelir Soruyo sana ses...

    Ordada senin ses aynı gelir

    Soruyo sana ses nasıl geliyo

    Benimde kalın geliyo ilk takınca sölüyom

    Bide cihazında havalandırma varmı

    Filtrenin yanında
  8. chauche orda sölücektin olana kadar ...

    chauche orda sölücektin olana kadar

    İstemediğin sesi
  9. chauche sesinmi kalın gelyo kendine Onu...

    chauche sesinmi kalın gelyo kendine

    Onu ayarlıyo pcde

    Cihazın ne marka
  10. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    MAĞDUR. Bikere alduysanız bida vermiyomuş ...

    MAĞDUR.

    Bikere alduysanız bida vermiyomuş

    Uyarı çıkıyomuş sonucu

    Dene bakalım

    3cü fazda red gelmiş yazdın bida olckmı başvuru
  11. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    MAĞDUR. 1kere almışın bida vermez

    MAĞDUR.
    1kere almışın bida vermez
  12. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    -mka başvur sende kararsız klck ne var Bin tl...

    -mka başvur sende kararsız klck ne var

    Bin tl alan yoksa ailede başvur
  13. Edacano haziranda bşlıcak hastaneler Ama...

    Edacano haziranda bşlıcak hastaneler

    Ama dikkat et kalabalık olucak
  14. chauche çok kurcalamayın bide saç kurutma tut...

    chauche çok kurcalamayın bide saç kurutma tut uzaktan ama piriçte olur beklet sabaha kdr çlşmazsa servise gösterin oraya buraya bırakma cihazı
  15. Ben en sonki odyodan memnun kldım ufak ayarıda...

    Ben en sonki odyodan memnun kldım ufak ayarıda düzeltmişti

    Testteki kırmızı çizgileri

    Cihazıda ondan alırım ilerde

    Serviside kendisi

    100tl den sonra bşka odyoya gtmiştim bilgisayardan...
  16. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    -mka evde bakımlara yatıyomuş

    -mka evde bakımlara yatıyomuş
  17. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    Evde bakımlarada veryomuş Mka başvur

    Evde bakımlarada veryomuş

    Mka başvur
  18. chauche 100tl almıştı ozmn ayar için

    chauche 100tl almıştı ozmn ayar için
  19. chauche marmara veryomuş biyatron rayowac iyi

    chauche marmara veryomuş biyatron rayowac iyi
  20. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    -mka postan doldu yazamıyom

    -mka postan doldu yazamıyom
  21. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    Nerden kontrol ediliyo pandemi

    Nerden kontrol ediliyo pandemi
  22. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    -mka bana çıkarmıki mka Evdekilere bakıyolarmı...

    -mka bana çıkarmıki mka

    Evdekilere bakıyolarmı bundada gene😆

    İşsiz güçsüz evdeyiz baba bakıyor
  23. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    Ugurkrdg hmm ozamn öle yaparsın

    Ugurkrdg hmm ozamn öle yaparsın
  24. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    Ugurkrdg Gene başvurcan aynı şekil

    Ugurkrdg

    Gene başvurcan aynı şekil
  25. Cevap
    2.262
    Görüntüleme
    340.634

    Ugurkrdg vakfa gidecen raporla

    Ugurkrdg vakfa gidecen raporla
Toplam 500 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 20 1 2 3 4