TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: UMUDUN

Sayfa 1 / 20 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,14 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    314
    Görüntüleme
    55.772

    selin vrc 1.tercihe göre atanamaman doğal çünki...

    selin vrc 1.tercihe göre atanamaman doğal çünki puanın düşük ama 2. tercihte büyük ihtimal atanırsın
  2. Cevap
    16
    Görüntüleme
    3.818

    Arkadaşlar gözünüz korkmasın hizmetlide kimse...

    Arkadaşlar gözünüz korkmasın hizmetlide kimse size zorlanacağınız işi vermez engelinize göre yapabileceğiniz şeyleri söylerler size..
  3. Cevap
    40
    Görüntüleme
    3.782

    Ben hizmetli olarak atandım zaten meb hizmetliden...

    Ben hizmetli olarak atandım zaten meb hizmetliden başka almıyo..ama 2013 deki alımlarda 80 ve altı dahi memur olmuşlardı başka kurumlarda..

    maaş 2150

    inşalah hepiniz de atanırsınız:)
  4. Cevap
    40
    Görüntüleme
    3.782

    83.2 paunla 2. atamada atandım 2014 ekpss ile

    83.2 paunla 2. atamada atandım 2014 ekpss ile
  5. Cevap
    40
    Görüntüleme
    3.782

    MEB deyim okulda...

    MEB deyim okulda...
  6. Cevap
    40
    Görüntüleme
    3.782

    bende ilçeden gelen evrakları takip edip...

    bende ilçeden gelen evrakları takip edip idarecilere havale ediyorum..Ayrıca kütüphaneye bakıyorum . İki engelli hizmetli vardı biri gitti tek kaldım telefonlara da ben bakıyorum :)
  7. Cevap
    40
    Görüntüleme
    3.782

    MEB binlerce engelli hizmetli alıyor mecburen...

    MEB binlerce engelli hizmetli alıyor mecburen okullara dağıtacak bu engelli arkadaşları herkes ile, ilçeye, halk eğitime gidemezki mecburen okullarda kalacaklar
  8. evet Bâb-ı Âli...

    evet Bâb-ı Âli baskını doğru cevap
  9. Cevap
    62
    Görüntüleme
    9.318

    adamlar 1 nisan şakası yapmadılar ama 10 nisan...

    adamlar 1 nisan şakası yapmadılar ama 10 nisan eşek şakasını yaptılar :)
  10. Cevap
    106
    Görüntüleme
    45.091

    kranki...

    kranki

    senin gibi adamları memur yapıp millet başına bela edecekler bence....lisans kadrolarının nerdeyse yarısını aldılar..konuştuğun lafa bak..sen daha hesap bilmyon, yüzde oran bilmiyosun...
  11. Öncelikle hepinize geçmiş olsun diyorum inşallah...

    Öncelikle hepinize geçmiş olsun diyorum inşallah çok uzun yıllar takılı böbrekle kalırsınız..bir daha diyaliz yüzü görmezsiniz Benimde kraatin 1.40 iken 2 ye yükselmiş ürik asitte yükselmiş ...
  12. bende imzaladım...

    bende imzaladım...
  13. Cevap
    55
    Görüntüleme
    3.978

    halen daha yüksek puan alında sizde atanın...

    halen daha yüksek puan alında sizde atanın diyen senin gibi düşünenlerin çıkmasına şaşırıyorum...kardeşim sen nerede yaşıyorsun..90 alan bile atanamıyor sen halen daha yüksek puan alın da atanın...
  14. Cevap
    39
    Görüntüleme
    3.339

    hiç bir kurum böyle bişi belirtmez ..öyle bir...

    hiç bir kurum böyle bişi belirtmez ..öyle bir zorunluluk yok sükütt arkadaşım engeline göre iş verecekler sana..:)..sadece eğitim ve sertifika kodları ve bazı yerlerde bayan erkek kodları var...
  15. Cevap
    16
    Görüntüleme
    1.647

    memrlar tercih yapmaz evet sadece üst kadro ...

    memrlar tercih yapmaz evet sadece üst kadro için .. bide hizmetliler tercih yapabiliyo.....aynı kadro derken lise düzeyinde hiç bir kadroyu yapamaz zaten ...
  16. kalender arkadaşım Allah sana akıl fikir versin ...

    kalender arkadaşım Allah sana akıl fikir versin senin yazdıklarını ilk okul ikinci sınıfa giden yazmaz..senden daha bilinçlidir inan..bu ne ya sürekli saçmalayıp duruyosun...sana cevap bile yazmaya...
  17. o devlette çalışanlar için sen özeldesin...

    o devlette çalışanlar için sen özeldesin ..kurada çıkarsa memur olursun..
  18. Cevap
    146
    Görüntüleme
    11.102

    bir de arkadaşlar şu bilgisayar sertifikası...

    bir de arkadaşlar şu bilgisayar sertifikası neredeyse bir çok engelli arkadşımız da var ve almaya da devam ediyorlar..yani bu sertifika çok da bir avantaj olacağını düşünmüyorum..çünki herkes...
  19. Ankarada ki çoğu engelliler ve türkiye çapındaki...

    Ankarada ki çoğu engelliler ve türkiye çapındaki engelilerin bir kısmı bana dokunmayan yılan bin yaşasın dediler...ama o kendilerine dokunmayan yılan bir gün kendilerine de dokununca yanlarında...
  20. arkadaşlarr genede bu siyasetçilere güvenilmez...

    arkadaşlarr genede bu siyasetçilere güvenilmez ..hangi parti olursa olsun...onun için kesin diye bir şey yoktur..umarım söyledikleri gibi olur sözlerinde dururlar..


    <<ömür>>;
    teşekkür ederiz...
  21. meralmiz; haklsın arkadaşım ..bizlerde burada...

    meralmiz;
    haklsın arkadaşım ..bizlerde burada evlerimizde mesaj atarken onlar canlarını ortaya koydular...

    <<ömür>>;
    evett ömür sende bekle tabii
  22. meral avukat turhan içlinin ve grevdeki...

    meral avukat turhan içlinin ve grevdeki arkadaşlarımızın da grevi bitirdiğine göre kesin bişiler vardır..

    bakan çelik sabah ziyaret ediyo ve kadroların artırılmasına devam edileceğini söylemiş ve...
  23. 90 ve üzeri alıp da yada atanacağı yüzde yüz...

    90 ve üzeri alıp da yada atanacağı yüzde yüz kesin olan arkadaşlarımızın bizimle beraber olukları için yürekten teşekkür ediyorum . Hepimiz onurumuz, geleceğimiz ve gururumuz için direndik ve...
  24. http://youtu.be/ZXJxNFv5NC0 bir milyon sekiz...

    http://youtu.be/ZXJxNFv5NC0


    bir milyon sekiz yüz bin çalışabilecek engelli varken sadece yüz bin engelli çalışmakta ..ayrıca gelir testi yönetmeliği ile binlerce engelli madur edllmiştir...
  25. CHP Başkan Yardımcısı ve Milletvekiller Eylem...

    CHP Başkan Yardımcısı ve Milletvekiller Eylem Alanında.
    İsteklerimizi Not Edip, Yetkililerle Konuşma Sözü Verdi.
    Toplantıya Basının İlgisi Yoğundu....
Toplam 500 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 20 1 2 3 4