TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: birkul

Sayfa 1 / 16 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,01 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    23
    Görüntüleme
    2.984

    walera doğru söyle görüyorsun okulun halini...

    walera doğru söyle görüyorsun okulun halini sıralara bak masalara bak böyle bir okul burda açılsa gidermisin olumsuzluklarla bir yere varılmaz. ayrıca bu bencileyin hep bencillik neyi çözer...
  2. daha domain kaydı bile yapılmamış siteyi açacagız...

    daha domain kaydı bile yapılmamış siteyi açacagız diyorsunuz benim bildigim önce site kayıt altına alınır sonra işlem yapılır. ilk söylediginizdede şimdide başkası o ismi alabilir. bunda bir tezatlık...
  3. ötv den fazla yararlanma mantıgı yanlış zaten...

    ötv den fazla yararlanma mantıgı yanlış zaten yalın arabanın fiyatına ötv oranı koyuluyor. vito da alsa transporterda bilmem nede arabanın yalın haline otv optionlar eklenir öyle satılır. yani o...
  4. benim bildigim %90 ve üzeri raporda 2500 cc...

    benim bildigim %90 ve üzeri raporda 2500 cc motora kadar alabiliyorsun onu bir gözde ngeçirirsne
  5. Cevap
    27
    Görüntüleme
    5.625

    iş takipçisine niye para veriyorsunuzki bir...

    iş takipçisine niye para veriyorsunuzki bir tertibat yaptırıp geçici uydurukdanda olsa baban getirtebilir sonrada ankara gümrüktende senin üzerine alınır olur biter sadece gümrük masrafı sanırım 300...
  6. Cevap
    30
    Görüntüleme
    16.652

    inansaydı nbelki ALLAH a şikayet ederdin ama...

    inansaydı nbelki ALLAH a şikayet ederdin ama inanmayınca başvuracak merci bulmak zorlaşıyor değilmi :)

    ALLAH hidayet nasip etsin
  7. Cevap
    66
    Görüntüleme
    32.373

    Emeklilere bayram müjdesi! - En Son Makro Ekonomi...

    Emeklilere bayram müjdesi! - En Son Makro Ekonomi Haberleri - HTEkonomi

    erken veriliyor sanıyorum
  8. olurmusun olamazmısın bilmiyorumda heralde en son...

    olurmusun olamazmısın bilmiyorumda heralde en son düşüneceğim memur tipi bile değildir icra memuru olmak
  9. ALLAH yardımcın olsun. inancım var diyorsun...

    ALLAH yardımcın olsun. inancım var diyorsun olmaya devam eder inşallah çünkü o seni ayakta tutar. bu dünya zaten geçici herşey bir sınav ailen senin için bir sınav sende ailen için onlar...
  10. Cevap
    274
    Görüntüleme
    68.613

    azizkanmaz; onu bilemem modemi bile...

    azizkanmaz;

    onu bilemem modemi bile sorguladıklarına göre notebook u es geçeceklerini sanmıyorum.
  11. Cevap
    274
    Görüntüleme
    68.613

    azizkanmaz; ben sordum cuma günü...

    azizkanmaz;

    ben sordum cuma günü geçebilirsiniz diyor şuna dikkat etti üzerinize modem falan varmı diye olmayınca geçebilirsiniz sorun olmaz dedi. ama babanla beraber gitmen gerekiyormuş o...
  12. paranın sınırı yoksa bence suv larıda düşün hem...

    paranın sınırı yoksa bence suv larıda düşün hem kalıplıda istiyorsun ama mercedes c1800 de fena degil tabi bmw ayrı bir güzel hele yeni 3.16 ları ama dedigim gibi para sıkıntısı yoksa uzun süre...
  13. bilgi için teşekkürler ALLAH razı olsun. yani ek...

    bilgi için teşekkürler ALLAH razı olsun. yani ek para için belki çabalanmasada erken emeklilik için gerekiyor. ama bunuda eziyet haline getiriyorlar tabi sanki doktorlar cebinden veriyormmuış gibi...
  14. selamlar bu vergi indiriminde %40 için eger...

    selamlar bu vergi indiriminde

    %40 için eger rapor kabul edilirse atıyorum 800 maaş alan biri 970 mi alacak + 170 ile yoksa başka bir hesaplama mantığımı var ?
  15. Cevap
    90
    Görüntüleme
    14.943

    yav bana istedigim arabayı alma hakkı verilsin...

    yav bana istedigim arabayı alma hakkı verilsin ben o işareti takarı msorun degil. alamadıgım arabaya işareti serbest bıraksalar ne olur bırakmasalar ne olur
  16. Cevap
    34
    Görüntüleme
    9.136

    para sorun degilse çok seçenek var wv tiguan...

    para sorun degilse çok seçenek var wv tiguan larada bakabilirsin
  17. zaten ehliyet olmadan engeli aracı alamazsın....

    zaten ehliyet olmadan engeli aracı alamazsın. bırak otomatik aracı ben manuel araçla girdim :) oluyor yani fazlada seçenegin yok sanırım ama biraz ısrar et ne bileyim. zor h sınıfı ehliyet almakta...
  18. ütopya diye bakmamak lazım olaya aslında...

    ütopya diye bakmamak lazım olaya aslında olabilirliği zordegil yapılmak istenirse ve aylık birt kotada olabilir. call of duty araba lüks degil keşke lüks olarak görülse heleki ortopedik engelli yada...
  19. valla dedigim gibi suv lar bile 1.4 1.6 motor...

    valla dedigim gibi suv lar bile 1.4 1.6 motor artık nerdeyse beygire veriyorlar hep eski arabalar için birşey diyemem ama 2009 dan sonrakiler için böyle inşallah beygiri sınırlamazlar yoksa daha çok...
  20. Cevap
    52
    Görüntüleme
    66.258

    bende dahil oalyım ve birazdaha kafa karıştırayım...

    bende dahil oalyım ve birazdaha kafa karıştırayım :)

    passat cc nin bildigim kadarıyla otomatik 1600 motoru yok. ayrıca bir seçenek daha sunayım. eger sedan tarzından başka birşey diüşünüyorsan...
  21. valla yeni üretilen araçlara bakarsanız motor...

    valla yeni üretilen araçlara bakarsanız motor hacminin önemi kalmadı beygire veriyorlar artık dua edinde beygiri sınırlamasınlar yoksa şuan yeni üretilen araçlar için diyorum bence 1600 cc ideal 1800...
  22. Cevap
    994
    Görüntüleme
    524.013

    Sabit: ben araba alacakken çok gezdim. şunu unutmayın...

    ben araba alacakken çok gezdim. şunu unutmayın yada iyi dikkat edin. çogu bilmiyor. bilense bazıları optionel olan şeyleri çıakrtıp yalın halde %37 sini çıkartıp hesaplayıp üstüne optionel oalnları...
  23. araba engelli arabası plakası varsa maalisef...

    araba engelli arabası plakası varsa maalisef sizden başkası kullanamıyor yazılı kanuna göre ama işte aslında normalde eger bir sorun olursa görevli polisin insafına kalıyor. ha kanun saçmamı hemde...
  24. Cevap
    6
    Görüntüleme
    1.058

    mutineer901 yok 2. elde ötv den muaflık söz...

    mutineer901 yok 2. elde ötv den muaflık söz konusu olmadıgından ötv den yararlanmak için getirilen motor sınırı kalkmış oluyor onun içinde bir motor sınırlaması yok
  25. gk79gk nasıl daha iyi olsunki 3 yaş sınırı zaten...

    gk79gk nasıl daha iyi olsunki 3 yaş sınırı zaten adamın parası olsa tabiki daha küçük yaştaki arabaları alır yada sıfır alır. onu alacak kişide biliyor. ama parası olmayan neyapsın. hiç araba alamaz...
Toplam 377 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 16 1 2 3 4