TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: Sedat Yıldırım

Sayfa 1 / 6 1 2 3 4

Ara: Search took 0,00 seconds; generated 7 minute(s) ago.

  1. Cevap
    23
    Görüntüleme
    1.864

    Engelli raporuyla haliyle vergi indiriminde...

    Engelli raporuyla haliyle vergi indiriminde yararlanma durumu olunca, normal emekliye göre fazla maaş alır diye düşünüyorum, çünkü engellide vergi indirimi olduğu için emekli maaşından sembolik vergi...
  2. besalti20 Rica ederim kardeşim, ben yandım...

    besalti20

    Rica ederim kardeşim, ben yandım kimse yanmasın. Bir şeyde fazladan fazla bedava vaatler varsa, ordan uzaklaşmak lazım. Ucuz etin yahnisi yenmez demişler. Uyanık olmak lazım.
  3. Bir kaç yıl önce bacanağım ev telefon hizmetini...

    Bir kaç yıl önce bacanağım ev telefon hizmetini Türk-Telekom'dan alıyordu. Türknet'ten de evde internet almışlar. Bir ay sonra fatura geliyor ki hem ef telefonu hem inter parası yazılı. Aynı zamanda...
  4. Bunu hiç kimse bilemez. Çünkü öyle sağlıklı...

    Bunu hiç kimse bilemez. Çünkü öyle sağlıklı insanlar varki, engellilerin hayatına özenirler. Geleceği kimse bilemez. Ancak Allah c.c. bilir.
    Her engellinin hayalidir engelsiz olmak, ama buda bizim...
  5. Ankyra Sizden ricam yaptığım yorumu tekrar...

    Ankyra

    Sizden ricam yaptığım yorumu tekrar okuyun.
    Çünkü bu yorumunuzun benimle alakası yoktur.
    Yoksa yaptığınız çok büyük hata ve şahsıma iftira olur. Devletime bende laf söylettirmem, ama...
  6. Ankyra Engelliler için olan hakları...

    Ankyra
    Engelliler için olan hakları bilmiyorsunuz demek ki. Yoksa asla böyle söylemezdiniz. Bir otomıbil elirken, elin 180 bin TL'ye aldığı aracı engelli 120 bin TL civarında alıyor. Engelliye evde...
  7. Bu belediyelerin elinde çok imkan var, istese...

    Bu belediyelerin elinde çok imkan var, istese almaz ama vicdan meselesi. Keşke engelli olmasaydımda hiç bir malımda olmayaydı. Sağlığın karşılığını asla mal servet doldurmaz. Kaderimiz buymuş,...
  8. Ben emekliyim ve tek dairem var içinde oturduğum....

    Ben emekliyim ve tek dairem var içinde oturduğum. Engelliyim ve vergi indirimim var ancak, tek evim olduğu için vergi vermiyordum. 2 yıl önce belediyeden kağıt geldi vergi borcunuzu ödeyin diye,...
  9. ela23 Kardeşim, sorunun en neti, en...

    ela23

    Kardeşim, sorunun en neti, en garantilisi, en bilgi kirliliği olmadan alacağın cevabı buradan görebilirsin. Resmi Ford'un sitesi.
    Bu linki tıkla. >>> ...
  10. Selamunaleykum. Ben H sınıfı ehliyetimi yenisi...

    Selamunaleykum.
    Ben H sınıfı ehliyetimi yenisi ile değiştirirken aynen önce sağlık ocağına gittim.
    Sağlık ocağı uzman ortapedi dokturuna sevk etti.
    Devlet hastanesi uzman ortapedine gittim. ...
  11. -mka EyvaAllah kardeşim, Allah c.c. razı...

    -mka

    EyvaAllah kardeşim, Allah c.c. razı olsun.
    Aynen öyle. İnsan oğlu melekten daha üstün, hayvandan daha aşağılıktır. Bu iki değerin arasındadır. İnsanlığın engellisi sağlamı diye bir şey...
  12. Cevap
    13
    Görüntüleme
    1.682

    Evde Bakım Maaşı Alanlar İndirimli Araç Alırsa...

    Evde Bakım Maaşı Alanlar İndirimli Araç Alırsa Maaşı Kesilir mi? Engelli bireylerin kullandıkları araçların plakalarında bildiğiniz gibi engelli simgesi yer almaktadır. Bu simgeye sahip olunan...
  13. Diyelim ki benimde aracımın 5'ci yılı doluyor, ...

    Diyelim ki benimde aracımın 5'ci yılı doluyor, ben o zaman aracımı satıp yenileyeceğim. Bu durumda hergangi bir ticaret değil ihtiyaç. Bu durumun evde bakım maaşına zarar vermesi saçma olmaz mı?...
  14. Cevap
    2.367
    Görüntüleme
    360.091

    selimS Ve Aleykümselamu ve Rahmetullahi ve...

    selimS
    Ve Aleykümselamu ve Rahmetullahi ve Berakatuhu.
    Hibrit derken,yarı elektrik yarı benzinli mi oluyor?
  15. Cevap
    2.367
    Görüntüleme
    360.091

    memokif Teşekkür ederim kardeşim, Allah c.c....

    memokif
    Teşekkür ederim kardeşim, Allah c.c. razı olsun.
    Ötv hesap eden siteleri biliyorum da, firmaların verdiği fiyatla değişiklik gösteriyor, o yüzden netini öğrenmek istedim.

    StratoS...
  16. Cevap
    2.367
    Görüntüleme
    360.091

    Arkadaşlar, 190.000 TL olan bir otomobilin Ötv'si...

    Arkadaşlar, 190.000 TL olan bir otomobilin Ötv'si kaç TL'dir?
    Benim almayı düşündüğüm aracın liste fiyatı 190.000 TL. Hani her hangi bir liste fiyatı yazan bir aracın liste fiyatını gördüğümüzde...
  17. Cevap
    2.367
    Görüntüleme
    360.091

    Rab'bim nasip ederse benim beşinci yıl Ağustos'un...

    Rab'bim nasip ederse benim beşinci yıl Ağustos'un sonunda doluyor. 2015 Opel Corsa'yı satıp Hyundai Kona, Opel Crossland X, Citroen C3'ün Suv'u, bunlardan birini almayı düşünüyorum. Ancak bunlara...
  18. Cevap
    2.367
    Görüntüleme
    360.091

    Neden espirisi kalmadı? 190 bin TL araçta...

    Neden espirisi kalmadı?
    190 bin TL araçta Ötv'siz 120 bine alınabiliyor, aradaki 70 bin TL indirim az mı?
    Fiat, arabalarında ayrıca engelliler için Ötv'siz liste yapmış, çok hoşuma gitti. 2020...
  19. Cevap
    2.367
    Görüntüleme
    360.091

    asidadaş Rifter çok hoşuma gitti, vites...

    asidadaş

    Rifter çok hoşuma gitti, vites konsolu çok hoş. Aracın özellikleri vesaire. Ancak ticari sayılması çok kötü, çünkü gerek sigortası gerek kaskosu çok oahalı oluyor ve muayenesi senelik,...
  20. Cevap
    2.367
    Görüntüleme
    360.091

    StratoS Söylediğim gayet açık, daha nasıl...

    StratoS
    Söylediğim gayet açık, daha nasıl anlatılır ki?
    Hyundai resmi sitesine girdim araç fiyat listesine baktım, Tucson aracın ilk fiyatı 240 bin TL'den başlıyor. İlk başlangıç fiyatınada aynı...
  21. Cevap
    2.367
    Görüntüleme
    360.091

    Tuskon'un en boşu bile 240'tan başlıyor. Kona...

    Tuskon'un en boşu bile 240'tan başlıyor.
    Kona bile maddesel olarak zorlayacak.
    2015 model Dizel 1.3 - 95 beygir eastronic,
    Color Edition, siyah cam tavan, panaromik
    sanruflu, 35 bin Km'de...
  22. Cevap
    2.367
    Görüntüleme
    360.091

    2020 model Dizel Hyunda Kona mı yoksa Opel...

    2020 model Dizel Hyunda Kona mı yoksa Opel Crossland X mi,sizce hangisini daha iyidir?
  23. Kalem hanım sizden bir bilgi almak istiyordum...

    Kalem hanım sizden bir bilgi almak istiyordum veya bilen biri cevap verebilir mi?
    Önceki ehliyetim H sınıfı ve özel tertibatli araç kullanabilir yazılıydı. İimdi ehliyetler değiştiya, kodlu ehliyet...
  24. Sol ayağımda 5 Cm kısalık, incelik ve kas...

    Sol ayağımda 5 Cm kısalık, incelik ve kas zayıflığı var. Kollarımda da güç kaybı var. 29 yıldır araç kullanıyorum. 19 yıl Manuel vites araç kullandım. Direksiyon hidrolikte değildi.
  25. Benim önceki ehliyetimde özel tertibatli otomatik...

    Benim önceki ehliyetimde özel tertibatli otomatik vitesli otomobil ve kamyonet kullabilir yazılıydı. Ötv indirimli araç aldım. 2020 yılı Ağustos ayı sonunda beşinci yılım doluyor. Sağlık raporumda...
Toplam 131 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 6 1 2 3 4