TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: basari

Sayfa 1 / 20 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,01 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    198
    Görüntüleme
    68.286

    Engelli maaşı asgari ücret düzeyinde olmalı

    evet biz calışamıyan engellilere maaş diye adeta sadaka veriliyo halbuki calışabilseydik asgari ücret alacaktık ama asgari ücretle bile onlanda geçinilmiyo ama en azından maaşlar asgari ücret...
  2. Cevap
    8
    Görüntüleme
    466

    reflü bendede var diğeradı gastrit pantech diye...

    reflü bendede var diğeradı gastrit pantech diye bi ilaç kullanıyom 40mglik iyi geliyo
  3. yüksek hızlı tren hala ücretlimi engellilere %50...

    yüksek hızlı tren hala ücretlimi engellilere %50 indirim vardı en son sürüyomu bu olay
  4. usta valiliğe git belediyeyi oraya şikayet et bu...

    usta valiliğe git belediyeyi oraya şikayet et bu chp yönetimi bu tavırlarla iktidari rüyalarında görür zaten
  5. burak3434 ben 1 yıl erteleme almıştım 1992...

    burak3434

    ben 1 yıl erteleme almıştım 1992 yılında 1993 yılında çürüğe çıkarttılar istanbul haydarpaşa gata askeriye hastaneden askere gitmek istiyodum olmadı
  6. Cevap
    198
    Görüntüleme
    68.286

    https://www.takvim.com.tr/ekonomi/2021/01/01/netle...

    https://www.takvim.com.tr/ekonomi/2021/01/01/netlesti-2021-yili-engelli-maasi-2022-engelli-ayligi-kac-para-oldu-zamli-odeme-tarihleri-hangi-gundur/2

    burda engelli aylığı 1.024 tl olduğu yazıyo %70...
  7. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.201

    açıklaman için sağol bi ptt ye sorayım bu olayı...

    açıklaman için sağol bi ptt ye sorayım bu olayı peki azar azar çekip harcasam olurmu mesala 5 günde bi 100 tl çeksem
  8. Cevap
    198
    Görüntüleme
    68.286

    Asgari ücrete 500 tl zam geldi engelli maaşına...

    evet asgari ücrete 500 tl zam geldi 2022 maaşına ne kadar zam gelir
  9. bende araştırdım bu olayı kesiliyo 2022 maaşı...

    bende araştırdım bu olayı kesiliyo 2022 maaşı zaten alsam bile ablamın maaşı yarısını alabilcem o yüzden uğraşmaya değmez
  10. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.201

    açıklaman için sağol arkadaş yanımda fazla nakit...

    açıklaman için sağol arkadaş yanımda fazla nakit taşımak istemiyom o yüzden çekmedim
  11. Cevap
    8
    Görüntüleme
    1.201

    2022 aylığı çekilmezse ne kadar sürede kesilir?

    2022 aylığı alınmazsa ne kadar sürede kesilir merak ettim bu ayki aylığımı çekmedim duruyo pttde
  12. Cevap
    11
    Görüntüleme
    1.762

    alfa bursa şehir hastanesinden aldım bursa...

    alfa
    bursa şehir hastanesinden aldım

    bursa şehir hastanesi ama her hastane aynı oranı verir heralde
  13. Fatma mehmet açıklaman için sağol araştırdım tam...

    Fatma mehmet
    açıklaman için sağol araştırdım tam bağımlı raporu çok zor veriyolar ben en iyisi 2022 maaşını yükseltilmeyle yetineyim
  14. Babamın Bağkur maaşını alırsam 2022 maaşı kesilir mi?

    Evet ben rapor yeniledim ve oranım yükseldi %84 oldu rahmetli babamın emekli maaşını boşanan ablam alıyo bende babamın maaşını alırsam 2022 maaşım kesilirmi merak ettim
  15. Evde bakım maaşına müracat...

    Evet ben evde bakım maaşına müracat etmek istiyom 2022 maaşından faydalanıyom rapor oranım %84 süresiz yazıyo ve kısmi bağımlı olarak işaretli fakat evde ben tek başıma yaşıyom bu maaşı nasıl...
  16. Rapor oranım yükseldi. 2022 maaşına tekrar müracaatta gerekli evraklar?

    Evet rapor oranım yükseldi %50 idi %84 oldu yenilme yaparak 2022 maaşına tekrar müracat edicem rapordan başka bişey gerekirmi acaba
  17. Cevap
    11
    Görüntüleme
    1.762

    evet raporumu bugün aldım %84 oranında oldu...

    evet raporumu bugün aldım %84 oranında oldu bundan sonra ilk 2022 maaşıma oran yükseldiği için tekrar müracat edicem
  18. ben kabulleniyom atipik piskozum ve zır deliyim

    ben kabulleniyom atipik piskozum ve zır deliyim
  19. Cevap
    11
    Görüntüleme
    1.762

    Paranoya cedrina kullanıyom önceden başka...

    Paranoya
    cedrina kullanıyom önceden başka ilaçlarda kullanıyodum ama tam hatırlamıyom isimlerini
  20. Cevap
    11
    Görüntüleme
    1.762

    bugün evraklarımı heyete sundum piskiyatri...

    bugün evraklarımı heyete sundum piskiyatri doktoru atipik piskoza %80 olarak heyete sunulan kağıda yazdı şeker hastalığı içinde endroktofi doktoru %20 tip 2 şeker hastalığım olduğunu heyete yine...
  21. Cevap
    37
    Görüntüleme
    28.739

    İzmirli78 evet bende duydum bankaya falan...

    İzmirli78

    evet bende duydum bankaya falan haciz koyuyolar sen nasıl açtırdın tekrar nereye yazdın banada haciz koyarlarsa öyle açtırayım
  22. Cevap
    0
    Görüntüleme
    1.921

    Vasisi olanın borcunu vasisinden alırlar mı?

    benim cezaevi yemek ücreti borcum var veraset ve harçlar kanuna göre benim vasim var vasim ona gelen evrakları almıcağını söylüyo bende alma demiştim ona ama aklımda bi soru kaldı bu borcu vasiden...
  23. Cevap
    37
    Görüntüleme
    28.739

    @OturanBoğa...

    @OturanBoğa

    açıklaman için sağol arkadaş peki kaymakamlıktan arada bi yardım alıyom yardımı pttye değil ziraat bankasına yatırıyolar ona haciz gelirmi
  24. Cevap
    37
    Görüntüleme
    28.739

    Engelli Maaşına Haciz Gelirmi?

    bana cezaevi yemek ücretleri çıkmıştı geçen gün tebligat yapıldı mal bildiriminde bulundum ödeme gücüm olmadığı için sadece 2022 maaşım olduğunu yazılı verdim şimdi bu maaşa haciz koyarlar mı haciz...
  25. Cevap
    11
    Görüntüleme
    1.762

    benim şeker hastalığı hafif seyrediyo %20 den...

    benim şeker hastalığı hafif seyrediyo %20 den aşağı olmaz heralde ruh hastalığına %20 daha eklencek demektir bu
Toplam 500 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 20 1 2 3 4