TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: snr1976

Sayfa 1 / 4 1 2 3 4

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Cevap
    15
    Görüntüleme
    559

    Netbey OturanBoğa Ufukalp iyi...

    Netbey
    OturanBoğa
    Ufukalp

    iyi akşamlar;
    17.03.2020 yılında 1 yıl süreli emekliliğim doluyor 5 ay var hemen hemen.
    Emekliyim ve çalışıyorum.
    Şuan sağlık kontrol işlemlerine...
  2. Cevap
    15
    Görüntüleme
    559

    deathless Bülent bey evet 2 raporumda 1 yıl...

    deathless

    Bülent bey evet 2 raporumda 1 yıl süreli geldi.


    İyi günler
  3. Sabit: Çok teşekkürler

    Çok teşekkürler
  4. Sabit: Ufukalp Ufuk abi merhaba; emekliyim sağlık...

    Ufukalp
    Ufuk abi merhaba;
    emekliyim sağlık raporum 1 yıl süreli çıktı 18/03/2020 tarihinde doluyo emekliliğimin iptal olmaması için kontrol muayenesine ne zaman başvurmalıyım?
    Konu ile ilgili...
  5. Cevap
    15
    Görüntüleme
    559

    OturanBoğa Bülent abi merhaba; Emekliyim...

    OturanBoğa
    Bülent abi merhaba;
    Emekliyim raporum 1 yıl süreli ve 18/03/2020 yılında doluyo emekliliğimin iptal edilmemesi için kontrol muayenesine ne zaman başvurmalıyım?
    Konu ile ilgili yardımcı...
  6. somefun merhaba; Benimde 1 yıl süreli Mart...

    somefun merhaba;

    Benimde 1 yıl süreli Mart 2020 de doluyor o zaman ekim başında gitmem gerekiyor değilmi maşımın kesilmemesi için?

    İyi günler
  7. Sabit: çok teşekkürler.

    çok teşekkürler.
  8. Sabit: merhaba; Şimdi hesaplayabildim sanırsam 2900...

    merhaba;

    Şimdi hesaplayabildim sanırsam 2900 tl ek ödemesiz maaş olacak gibi duruyo.

    Allahım sizlerede nasip etsin.

    İyi çalışmalar
  9. Sabit: mehmet abi merhaba; 01/09/1995 sigorta başlangıç...

    mehmet abi merhaba;
    01/09/1995 sigorta başlangıç
    Brüt ücretim 5811 tl ve hep yüksekten ödendi.
    Raporum %59
    Asgari ödemem yok.

    Çok teşekkürler
    muhendis3232
    Sorunuzu anlamadım valla bu...
  10. Sabit: @Ufukalp...

    @Ufukalp abi maşımı tahmin edebilirmisin yada yorumlayabilirmisin? Ek ödemem 112 tl çıkmış
    Ad ŞENER
    Soyad SARIKAYA
    Doğum Tarihi 18.04.1976
    Sicil No

    Aylık Başlangıç Tarihi 01.07.2019
    Durum...
  11. Sabit: Ranger76 Hayırlısı olsun aynı şekilde tahsis no...

    Ranger76
    Hayırlısı olsun aynı şekilde tahsis no var ama herşey sıfır görünmekte.
  12. Sabit: Ranger76 merhaba; Bende 18/06 tarihinde verdim...

    Ranger76 merhaba;

    Bende 18/06 tarihinde verdim Naci Şahin SGK şubesine.
    Evrak kayıt işlemlerinde aşağıdaki gibi bilgi var.
    Senin son durumun nedir ben işyerinden izin alıp gidemiyorum SGK ya son...
  13. Cevap
    3.609
    Görüntüleme
    907.947

    Sabit: Bornova çamdibi. Naci Şahine verdim emekliliğimi...

    Bornova çamdibi.
    Naci Şahine verdim emekliliğimi onlarda konak sgkya göndermişler.
  14. Cevap
    3.609
    Görüntüleme
    907.947

    Sabit: Ufukalp Çok teşekkürler bilgi için.

    Ufukalp
    Çok teşekkürler bilgi için.
  15. Cevap
    3.609
    Görüntüleme
    907.947

    Sabit: HakanEs26 merhaba; Sorumu yalnış analadınız...

    HakanEs26 merhaba;

    Sorumu yalnış analadınız sanırsam 18/06/2019 tarihinde dilekçemi verdim;sisteme ne zaman düşer emeklilik bilgilerim sorum buydu yani SGK nın uygulaması bu şekildemi yürüyo ben...
  16. Cevap
    3.609
    Görüntüleme
    907.947

    Sabit: @Ufukalp...

    @Ufukalp merhaba;
    Emeklilik dilekçemi 18/06 tarihinde verdim SGK sitesinde aşağıdaki gibi bir bilgi var bu ne anlama geliyor ne zaman emekli maaşı bağlanır?
    6 / 2019 Dönemi için xxxxxxxxxxxxTahsis...
  17. Bilgilendirme için çok teşekkürler . iyi işler

    Bilgilendirme için çok teşekkürler .

    iyi işler
  18. Çok teşekkürler Ufukalp bey benim için mümkünü...

    Çok teşekkürler Ufukalp bey benim için mümkünü olmayan bilgiler paylaştınız.
    Naci Şahin Çamdibi SGK yı aradım biraz önce emeklilik servisi Konağa taşınmış sizde İzmirlisiniz anladığım kadarıyla...
  19. Ufukalp bey günaydın; Peki SGK sürekli verdi...

    Ufukalp bey günaydın;

    Peki SGK sürekli verdi emekliliği fakat vergi indirimim 1 yıllık bu durumu nasıl bir yol haritası çizmem gerekecek?

    İyi işler
  20. Ufukalp Aslında sormak istediğim soru hastane...

    Ufukalp
    Aslında sormak istediğim soru hastane raporum 1 yıl süreli Vergi daireside 1 yıl süreli verdi fakat burda kafam karıştı sizde diyosunuzki SGK raporunuzu süreklide yapabilir yada hastane ve...
  21. Ufukalp Anladım Ufuk bey konuyu,Peki süreç...

    Ufukalp
    Anladım Ufuk bey konuyu,Peki süreç nezaman belli olur SGK'da?
    Yada telefon ile görüşmemiz mümkünmü? 533 658 85 68
    İyi çalışmalar
  22. Ufukalp merhaba; Dün emekliliğimi verdim...

    Ufukalp merhaba;
    Dün emekliliğimi verdim aşağıdaki duruma göre nerden (SGK-Vergi Dairesi) sevk almam gerekiyor kontrol muayenesi için aldığım rapor tekrardan Ankaraya gidecekmi o 3-4 aylık saçma...
  23. Sabit: Emeklilik sürecini anlatabilirmisin benim...

    Emeklilik sürecini anlatabilirmisin benim evraklarım Eviste görünüyor yarın emeklilik işlemlerime başlıcam ne yapmalıyım bende çalışıyorum.
  24. Sabit: Serkan çalışıyomusun ? Konu ile ilgili bir kaç...

    Serkan çalışıyomusun ?
    Konu ile ilgili bir kaç sorum olacak?
    Sümer35
    Emeklilik süreci ile ilgi bir kaç sorum olacak.
  25. Sabit: L.kartal 26/03 ankaraya ulaşma tarihi. Sümer35...

    L.kartal 26/03 ankaraya ulaşma tarihi.
    Sümer35 günaydın;
    malesef emeklilik işlemlerim bugüne kaldı bayramdan önceki gün vermediler :( nasipse bugün başlıyorum işlemlere.
Toplam 83 mesajın 1-25 arasındakiler
Sayfa 1 / 4 1 2 3 4