TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da

Ara:

Type: Mesajlar; Üye: izabel

Ara: Arama işlemi 0,00 saniyede sonuçlandırılmıştır

  1. Tsk ederim cvp icin itiraz edicem onunda...

    Tsk ederim cvp icin itiraz edicem onunda bi suresi varmis ilk 6 ay icinde yada daha sonra iko sene gecemsi gerekiyomus ilk 6 ay icinde itiraz etmesen bana yazilan kod...
  2. Selam

    Merhaba ehliyet ve raporlarla ilgili konulari iyi bildiginiz icin size yazmaj istedim.bilginiz varsa paylasirmisiniz be eski ehliyetimi yeniledim. Simdi kodlar yeni ehliyetlerde bebim...
  3. kımse cvp yazmamış ama ben bu amelıyatı oldum...

    kımse cvp yazmamış ama ben bu amelıyatı oldum maalesef hıc bı işe yaramadı kendım tecrübe ettım tot amelliyatı bızım gıbılere olmuyomus kı dr cok umutluydu
  4. Kapanmayan bası yaraları, Prof. Ali Barutçu ve deneyimlerim

    merhaba yıllardır ayağımda kapanmayan yara vardı hıs kaybından dolayı ıyılesmıyordu hala var ama cok kuculdu benım gıbı sorun çekenler lütfen okuyun ve bana ulasın yada kendınız arayın...
  5. Cevap
    49
    Görüntüleme
    191.663

    ne güzel anlatmışın allah herkese sıfa versın

    ne güzel anlatmışın allah herkese sıfa versın
  6. Tot ya da tvt ameliyatı olan var mı? Varsa deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?

    varsa deneyımlerınızı yazarmısınız yanı ıdrar kaçırma amelıyatı ınkontınas olarak amelıyat olanlar norejen mesane yanı faydaları zararları varmı nedır bılenler
  7. merhaba ben su an okudum yazılanları benımde...

    merhaba ben su an okudum yazılanları benımde yuzde 76 engellı raporum var ve ehlıyetımıde 2 sene önce aldım h sınıfı sımdı araba alsam vergı ındırımınden yararlanmayacakmıyım tekrar...
  8. merhaba bu heyet rapor alma işi felaket allah...

    merhaba bu heyet rapor alma işi felaket allah kımseyı sigorta hastanelrıne mecbur etmesın canımı cıkardılar ben bundan 3 ay önce yenı rapor aldım özurlı kımlık kartımı ve esot kartımı cıkardım h...
  9. Cevap
    49
    Görüntüleme
    191.663

    selamlar ..... su an saat sabahın 6 sı benım...

    selamlar ..... su an saat sabahın 6 sı benım uyumama sebebim karhredıcı nöropatik agrım 2 gundur cok şiddetli agrıyor deyırcım bu kadar uzunmu surer bu agrı nourontin kılanıyorum bende 95 ten ...
  10. çok gecmıs olsun benımde hala kapanmadı ...

    çok gecmıs olsun benımde hala kapanmadı deneycegım yıne aynı urürünü keşke rabbım bı dokunsada hepımıze format atılmıs gıbı tazelensek off of herkese şifalar dılerım...

    bülen söyle tabı ...
  11. sarıkaya... ben ızmıdeyım ızmıdekı bayısının...

    sarıkaya...
    ben ızmıdeyım ızmıdekı bayısının verebılırım o sızı yönlendır band fıyatı kucuk buyuge göre deyısıyor tayfun beyle görusun cebını verıyorum 05304653345
    gecmıs olsun umarım ıyı...
  12. selam gelısmelerden bassetmek ısyorum ama yıne...

    selam gelısmelerden bassetmek ısyorum ama yıne guzel haber yok ama dunkune göre sankı bıraz topamısmı ne bende tam anlayamadım ama ögle yıne gözle görulur bısey yok yanı tam olarak
    ben bunla...
  13. slm actım bugun ama gözle görulur hıc bısey yok...

    slm actım bugun ama gözle görulur hıc bısey yok ne kötu ne ıyı aynı duruyor
    ıkıncı bandı koydum onuda cumartesı acıcam
    band sunger gıbı bısey serumfizyojıkle ıslatılıyor ama resmen erıyor cok...
  14. teşekurler bende cok isyorum sıze guzel haber...

    teşekurler bende cok isyorum sıze guzel haber vrmeyı zaten anında gırdım yazdım dun band tı yapiştırdım ve yarın aksam acıcam
    daha pek bısey bellı olmaz sanırım ama her detayı yazıcam
    ben...
  15. neoderm yara ve yanık örtüsü... hakkında ...

    neoderm yara ve yanık örtüsü... hakkında benımde yazacaklarım var umarım bu konuyu okur ve sızde cevaplarsınız arakadaslar

    ben 7 senedır cekıyorum . ayagımda bası yarası olustu bırcok...
Toplam 15 mesajın 1-15 arasındakiler