Toplam 5 mesajın 1-5 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    jjbecx Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.12-2008
    Son Giriş
    15.08-2016
    Saat
    16:03
    Mesaj
    20
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Selam arkadaşlar sizlerden bir ricam olucak ankarada yaşıyorum % 46 raporum var bu ay vergi indirimi almaya başlıyacağım
    aldığım net maaş agi dahil 950 benim maaşıma eklenecek ücret ne kadar olur

    ayrıca benim bundan sonra yapmam gerekenler neler mesela biryerlere kayıt olucammı engelli kartı filanmı çıkaracağım otobüslere binişim nasıl olucak işte bakıyorum su faturasında indirimim var yazıyo bazı arkadaşlar
    gidip iş kura filan kayıt olucakmıyım engelli yim diye araç alımında bi indirim söz konusumu aklınıza gelenleri yazarsaniz böyle indirim ve haklarla memnun olurum

    şimdiden teşekkürler ilginize

  2. #2
    Üye
    FaCia Avatarı

    Gerçek Adı
    FaCia
    Üyelik Tarihi
    08.04-2008
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Karabuk
    Mesaj
    1.362
    Alınan Beğeniler
    6
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Kardeş %46 oran ile Onaylandı ise Maaşınıza 28,50 Tl ücret etkelenecektir. 950+28,50 =988,50 tl MAAS ALACAKSIN.

  3. #3
    Üye
    jjbecx Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.12-2008
    Son Giriş
    15.08-2016
    Saat
    16:03
    Mesaj
    20
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    selam arkadaşlar ankara devlet hastanesinden almış olduğum %46 sürekli raporum maliyeye yollanınca onaylandığı tarihten 1 yıl sonra tekrar vergi indirimi isterse yeni sağlık kurulu istenir yazıyor yani sürekli olan raporu süreliye çevirmişler rapor yeni geldi elime varmıdır bir hukuk yolu yada yapmam gereken bişey iyi günler herkeze

  4. #4
    Üye
    amokachi Avatarı

    Gerçek Adı
    Bayram
    Üyelik Tarihi
    17.03-2013
    Son Giriş
    04.12-2017
    Saat
    11:52
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    115
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    sürekli raporu süreliye nasıl çeviriyolarki ilk kez gördüm . engeliniz nedir ? (geçmesi muhtemel bi rahatsızlıkmı )

  5. #5
    Üye
    jjbecx Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.12-2008
    Son Giriş
    15.08-2016
    Saat
    16:03
    Mesaj
    20
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    göz ve ruhsal davranış