Toplam 2 mesajın 1-2 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    ftk07 Avatarı

    Gerçek Adı
    ftk
    Üyelik Tarihi
    25.06-2015
    Son Giriş
    15.10-2015
    Saat
    12:41
    Yaşadığı Yer
    antalya
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Herkese merhaba 25 yaşındayım ve 41 derecelik skolyozum var ameliyat olmak istemiyodum ama son bir yıldır gittiğim doktorlar ameliyat olmamı söylediler ilerisi için dahada sıkıntılı oluyomuş...sizden ricam benim yaşlarımda ameliyat olan birisi varsa ameliyat sonrasındaki süreçten biraz bahsedermi?kamburluk,eğrilik ne derece düzeliyo?özellikle ağrı-sızı ne zamana kadar devam ediyo?platinlerin bize kattıkları ve bizden götürdükleri gibi mesela nasıl bi süreç beni bekliyo?şimdiden teşekkür ederim...

  2. #2
    Üye
    PRENSES Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.04-2007
    Son Giriş
    02.03-2016
    Saat
    12:13
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    6.816
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi tecrübesi olan var mı?