Sayfa 3 / 3 İlkİlk 123
Toplam 40 mesajın 31-40 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    yunusemre_k Avatarı

    Gerçek Adı
    yunus emre
    Üyelik Tarihi
    04.07-2013
    Son Giriş
    18.01-2016
    Saat
    08:09
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    9
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    bendede aynı problem var 12 senedir behçetim sol göz üveit venöz yetmezlik var ayaklarımın üstünde duramıyom ayakta çalışamaz %51 rapor verdiler kronik sürekli yazıyo rapor
    raporumun arkasında iş için yazıyo
    1978 dogumluyum 2712 gün ssk ve ödenmemiş 550 gün askerligim var bu arada 31-02-1994 ssk girişliyim
    bu rapor neticesi nedir sizce ne yapmam gerek
    2.si anlamata zorluk çektigim heyete girdigimde ayagımın halini gören cildiye bile yandımı diye sordu ve heyetin içinde behçet hastalıgından anlayan uzman yok bırakın heyeti hastanede behçet bölümü vardı sonradan kaldırıldı vede notlar kanaat türü verildi

  2. #32
    Üye
    Bacıbey Avatarı

    Gerçek Adı
    Havva
    Üyelik Tarihi
    30.06-2008
    Son Giriş
    24.06-2015
    Saat
    01:19
    Yaşadığı Yer
    Samsun
    Mesaj
    8.245
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    yunusemre_k;

    Rapor oranınız gayet güzel, sürekli olmasıda bir avantaj. Ben anlayamadım sorunuzu, nedir öğrenmek istediğiniz..? Behçet içinde oran almak istiyorsanız % 20 almalısınız ki rapor oranınızda bir fark yaratsın. % 10 verilirse rapor oranınız % 56 olur, çok bi farkı olmaz yani, yine üçüncü dereceden vergi indirimi hakkı kazandırır size. Ama % 20 verilirse rapor oranınız % 61 olur ve ikinci dereceden vergi indirimi hakkı kazanırsınız.. Tabii Ankara'dan olduğu gibi onaylanırsa, oran düşürülmezse..

    Sorunuz emeklilikle ilgiliyse, şu konuda cevap yazılmış size: http://www.engelliler.biz/forum/emek...labilirim.html

    Sorunuzu yanlış anladımsa eğer belirtin lütfen..

  3. #33
    Üye
    yunusemre_k Avatarı

    Gerçek Adı
    yunus emre
    Üyelik Tarihi
    04.07-2013
    Son Giriş
    18.01-2016
    Saat
    08:09
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    9
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    soru degil aslında diger arkadaşlar behçetten aldıkları sonuçları merak etmişler ondan yazdım ancak behçette sıkıntınızı heyete iyi anlatmlısınız yoksa iş zorlaşıyo birde raporun arkasındaki işyeri için olması bişey farkedermi bunla vergi indirimine nereye başvurcam istanbul zeytinburnunda ikamet ediyom

  4. #34
    Yasaklı Üye
    keremöz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    22.03-2013
    Son Giriş
    29.08-2014
    Saat
    22:10
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    203
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    behcet + üveyit %52 bir oran aldim gözde kalici hasar yapdi tek gözgitdi diğer gözde %47 görüyor behcet olan arkadaşlar amannnnnnnn cok dikkat lütfen sakasi yok eger gözünüzde bir yenme kızarma veya görme düsüklügü varsa hemen hastaneye lütfen sakasi yok

  5. #35
    Üye
    ddmddm Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.11-2012
    Son Giriş
    15.01-2014
    Saat
    08:54
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Geçtiğimiz yıl yazmıştım bende başvurdum ve % 15 rapor alabildim.(Fizik tedavi %5 , Cildiye %10)
    Gözde sorun yok.3 kez atak geçirmiştim kontrol ediliyor.
    Eritema nodosumlar tedavi edildi.
    Bu yıl bacaklardaki ve sol dirsekteki ağrılar daha da şiddetlendi. Bıçak saplanması gibi hiçbir tedaviye cevap vermiyor.Romotolojiye gidiyorum.Behçet+Spa(Spondiloartirit) + Fibromiyalji dediler ileri tetkikler yapılıyor. Sol ayak bileğimde 2 aydır bir şişlik var yaklaşık 10 grafi çekildi ortopediklik ve kemik ile ilgili sorun bulunamadı damarlarda tıkanma olduğu düşünülüyor. Kalp damar cer. atar damarlar iyi durumda dedi toplar damarlara bakılacak. Damar tutulumundan şüphe ediyorlar.
    Psikolojimi nekadar yüksek tutsamda atak dönemindeki ağrılar dayanılmaz oluyor ve yıkıyor maalesef
    Damar tutulumu+spa +fibromiyalj ile oran arttırmak için başvuru yapsam nekadar arttırırlar? Psikiyatridende oranın iyi verildiğini duymuştum..

    Sonradan arttırma başvurusu yapan arkadaşlar bilgi verebilirseniz sevinirim.

    herkese acil şifalar,az ataklı ağrısız sağlıklı günler diliyorum..

  6. #36
    Üye
    yunusemre_k Avatarı

    Gerçek Adı
    yunus emre
    Üyelik Tarihi
    04.07-2013
    Son Giriş
    18.01-2016
    Saat
    08:09
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    9
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Evet arkadaşım bizim hastalıkta bu işler zor degil zor ötesi işin dogrusu nedenine gelirsk kendimden örnekliyim istanbulda yaşıyorum %51 sürekli olmak üzere raporum var heyetten geçtim ve işgücü kaybı yüzde 51 olarak aldım vede ankaraya vergi indirimine gönderdim
    ŞİKAYETLERİM :Sol göz bekçet üveit tek baston bacaklarda harekt kısıtlıgı derin ven trombozu v.b
    Ankara 4 ay sonra haseki devlet hastanesine bu hasta incelendi ve bi karara varılamadı diye bir kagıt gönderdi bubulgular neye göre verildi deyip tekrar heyetten geçip bulgular raporlar tekkiklerle gönderilmesini istedi.
    İşte filim burda burda kopuyo bizim sıkıntımıza geliyo BEHÇET !!!!!!!!!!!!!!!!!
    şimdi heyete baştan başlayarak girdim NOT: Hastanede behçet bölümü yok heyette behçet branşlı bi doktor yok Bana örnekle Romotoloji/Behçet Bölümü bakıyo bu hastanede zamanında kurduular ve sonradan nedenini bilmiyom kaldırıldı böyle bi bölüm yok
    GÖZ : Gözümde behçete baglı üveit hastalıgı var heyet doktoru bunu görebiliyonmu bu kaç dedi eliyle ne bir filim ne makina soktu gözde behçet üveit yzdı
    ORTAPEDİ : Vucudumdaki tüm eklemlerde agrı var degil çalışmak ayakta bastondan destek alarak 10 dakka anca yürüyom eklem tututlması var .Ayagını oynat başını oynat kolunu v.b ben bişey anlıyamadım Fizik baksın dedi Filim yok tahlil isteme yok yok yok
    FİZİK TEDAVİ: Ayagını oynak kolunu eklemler hareket ediyo bu kadar oda hiçbir tekkik yapmadı bu kadar
    Dahiliye ayagıma bakınca yandımı dedi))))) Sadece agızdan duydugu Behçet yazdı
    PİSİKİYATRİ: Behçet sinir sistemini vurur. Depresan ilaç yadı agızdan dolma Behçet yazdı bu kadar
    Kalp damar cerrahi: Dopler bakmam lazım dedi (Filimin 2. yarısı burda başlıyo Filim burdda kopuyo) Gün verdiler gittim yattım masaya doktor dopler inceleme yapıyo tabi ben behçetim demedim dopler istedi doktor dedim yattım oda sormadı baktı çevirdi çevirdi ufladı tufladı allah allah ben senden bişey anlamadım dedi sende ne rahatsızlıgı bu duruma getirdi ayaklarını dedi bende behçet dedim kalk dedi damarlarda venoz yok yollar açık yazdı)))))))) dedim nasıl olur hocam ben 12 senedir behçetim İstanbulTeknikÜnüversitesinde kalp damar ana bilim dalı bakıyo tedavi derin ven trombozu var ayaklar pert yani Prof. Doktorlar inceliyo bakıyo yorumluyo adam uzman ne yapsın anlamaz tabii peki şimdi anlamadıgını diyon neden ozaman anlamadn rapor yazıyon anlamadım yaz olmaz ......Burdada kavga gürültü
    CİLDİYE: Buraylada işim yok yinede yazmışlar dedim gidiyim iş ayagın içinde cildinde degil tabi cildiye görünce bune kardeşim dedi durumu anlattım bana en yüksek puan olan %20 kendi verdi)))
    Bu puanı kendi branş doktorlarım vermiyo işe bak
    Bu şekilde yeni rapor bana gösterilmden ankaraya yollandı tam 1.5 ay sürdü heyet bitmesi
    Son olarak bende sinirle bi çare hastanebaşhekimine gittim yazdıgım gibi anlattım olayları ve dedim ki ben hastayım diye çalışamıyom çalışmasan sigorta yok tedavi olamıyom 2 çocugum var onlara bakmam lazım tedavi olamazsam yda emekli nasıl geçincem cevap yok nasıl olcak bu işin sonu dedim sana KANAAT NOTU verceklermiş yani adamlarım o anki pisikolojik durumuna baglı iyi günündeyseler ne ala degilseler dedim vay halime yani ses yok
    Bu devletse tedavisi yoksa hastalıgın vatandaşa baglarsın maaşını bakarsın ntedavisini üstlenirsin sen devlet olarak bi bana bakamıyosan ben dedim nasıl bakıcam çalışmadan kendime ses yok bakalım sonuç gelince yazıcam inşş iyi olur
    Ha bu arada İŞKUR da engelli işi var var diyo dedim koydun işe ben 3-4 doktor tedavi oluyom habire hastane dedim kaç gün izin vercek işyeri bana gelde çalış yada tedavi ol çalışamadan

  7. #37
    Üye
    yunusemre_k Avatarı

    Gerçek Adı
    yunus emre
    Üyelik Tarihi
    04.07-2013
    Son Giriş
    18.01-2016
    Saat
    08:09
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    9
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    evet 6 ayı geçen zamanda tekrar ankaraya rapor düzenleyip gönderdim %52 raporum %58 olarak onaylandı işyerine yollandı diye bugün mesaj yolladılar
    ne zaman emekli olabilirim diye internette arama motorlarında engelli emeklilik tabloları var ama net emekli zamanımı nerden ögrenebilirim bu tablolar gerçegi yansıtırmı
    15,04,1978 dogumluyum
    28/02/1994 sigorta girişim var toplam 2802 gün ssk ve askerlik olarak 550 gün ödenmemişim var engelli emeklilikte askerlik borçlanması yapabiliyommu bu tabloya göre ne zaman emekli olabilirim

  8. #38
    Üye
    ibrahim1983 Avatarı

    Gerçek Adı
    ibrahim
    Üyelik Tarihi
    19.07-2014
    Son Giriş
    07.08-2016
    Saat
    00:50
    Yaşadığı Yer
    Kırıkkale
    Mesaj
    48
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ben 2005 den beri Behçet hastasıyım.hastaliga yakalandığım dönemde bende eklem, göz, ve aft tutulmalari vardı ama tedaviyle düzeldim çok şükür. Ama bu hastalık geçmiyor ve ömür boyu ilaç kullanmak zorundayım. Bu durumda Özür raporu almam mumkunmudur acaba?

  9. #39
    Üye
    rambo7878 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    19.12-2015
    Son Giriş
    19.12-2015
    Saat
    20:06
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ben 2004den beri Behçet hastasiyim gözlerimde uveit cinsel bölgede sürekli yaralar cikmaktadir arada sol bacagimda şişmeler oluyor askerlikten muaf oldum .engelli raporuna basvurdum haseki hastanesine %11 otan verdiler

  10. #40
    Üye
    İSLMABAD Avatarı

    Gerçek Adı
    MESUT
    Üyelik Tarihi
    13.03-2017
    Son Giriş
    26.03-2017
    Saat
    00:28
    Yaşadığı Yer
    GAZİANTEP
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 1 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    02.03.2016 behçet hastalığında %54 engelli raporu aldım




Sayfa 3 / 3 İlkİlk 123