Toplam 4 mesajın 1-4 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    salim52 Avatarı

    Gerçek Adı
    salim kaykusuz
    Üyelik Tarihi
    13.09-2005
    Son Giriş
    11.12-2017
    Saat
    13:26
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    395
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    MERHABA ARKADAŞLAR,
    %45 ALDIGIM RAPORUMU ANKARA % 15'E DÜŞÜRMÜŞ. BEN BUNA İLTİRAZ EDEBİLMEK İÇİN NEREYE VE NASİL BİR DİLEKCE YAZMAM GEREKIYOR?
    BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
    ŞİMDİDEN TŞK EDR.....


    NOT: BİR ARKADAŞİMA YARDIM İCİN ACTİM BU BAŞLIGI İNSALLAH ARKADAŞİN SORUNUNU CÖZERİZ...

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    19:45
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.969
    Alınan Beğeniler
    968
    Verilen Beğeniler
    1.255

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İlgili cetvele göre (bkz) arkadaşının sakatlıına %40 ve üzerinde işgücü kaybı verilmesi gerekiyorsa, yani hastaneden verilen rapor doğru ve/fakat Ankara Maliye oranı (cetvele aykırı olarak) düşürmüşse, o zaman itiraz etsin. Aksi halde itiraz etmesinin bir anlamı yok. Cetvel herkesi vağlar; Maliyey'yi de.

    İtiraz için, red cevabını kendisine ileten Defterdarlığa başvurması gerek. Şöyle bir şey iş görür:

    ... tarihinde yapmış olduğum vergi indirim başvurusu, usulüne uygun olarak alınmış %45 oranındaki sağlık kurulu raporuna rağmen kurumunuzca %15'e düşürülmüş ve vergi indirim başvurum reddedilmiştir.
    16 Temmuz 2006 tarih ve 26230 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Özürlülük Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları Hakkında Yönetmelik çerçevesinde ibraz ettiğim sağlık kurulu raporumun yeniden değerlendirilmesini ve vergi indirim hakkımın onanmasını arz ederim.
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  3. #3
    Üye
    salim52 Avatarı

    Gerçek Adı
    salim kaykusuz
    Üyelik Tarihi
    13.09-2005
    Son Giriş
    11.12-2017
    Saat
    13:26
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    395
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    tşk ediyorum bülent kardeşim sagol

  4. #4
    Üye
    ÜMİT Avatarı

    Gerçek Adı
    ÜMİT
    Üyelik Tarihi
    29.10-2007
    Son Giriş
    14.03-2013
    Saat
    15:57
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    139
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    MALESEF Kİ BU TÜR SORUNLAR OLMAKDA ASLINDA SAÇMA ÇÜNKÜ ENGEL İŞKUR RAPORUNA GÖRE % 45 SEMALİYE RAPORUNA GÖREDE % 45 OLMALI TÜM TÜRKİYEYİ OLDUĞU GİBİ BİZİDE EMEKLİ ETMEMEYE ÇABALIYO HÜKÜMET DESTEK OLCAĞI YERDE KÖSTEK OLUYORLAR MALESEF....