TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Toplam 7 mesajın 1-7 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    Namedrop Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.01-2022
    Son Giriş
    06.08-2022
    Saat
    09:24
    Yaşadığı Yer
    Esenler
    Mesaj
    44
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Beyler bi atkadasım var 2 sene önce böbregin birini kaybetyi aldılar tek böbrekle yaşıyor rapor oranı ne verirler bilen varmi

  2. #2
    Üye
    Pa_Pi Avatarı

    Gerçek Adı
    Papi
    Üyelik Tarihi
    02.10-2021
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    683
    Alınan Beğeniler
    267
    Verilen Beğeniler
    148

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Namedrop

    Eski çalıştığım şirkette tek böbrekli bir kız personel vardı. Engelli raporun var mı? Diye sorduğumda alamadım rapor demişti.

    Kanser nedeni ile alınan organlar için engel rapor oranı daha fazla oluyor galiba...
    Raporu batsın ya kimse kanser falan olmasın sağlık daha önemli ama başa gelince insanlar mecbur engelli raporu çıkarıp ve emekli olmak istiyor.
    Geçmiş olsun kardeşim...

  3. #3
    Üye
    Namedrop Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.01-2022
    Son Giriş
    06.08-2022
    Saat
    09:24
    Yaşadığı Yer
    Esenler
    Mesaj
    44
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Pa_Pi

    Alan olmuş ama sistem.neye göre anlamis degilim

  4. #4
    Üye
    sbrbrgc Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.11-2020
    Son Giriş
    06.08-2022
    Saat
    13:01
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    33
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    10

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Namedrop

    Doğuştan tek böbrekliyim %20 oran alabildim.

    Eğer diğer böbrekte boyut ve yapısal olarak sıkıntı yok ise %10 eğer boyut ve yapısal sıkıntı var ise %20 oran alınabiliyor.

  5. #5
    Üye
    Pa_Pi Avatarı

    Gerçek Adı
    Papi
    Üyelik Tarihi
    02.10-2021
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    683
    Alınan Beğeniler
    267
    Verilen Beğeniler
    148

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Namedrop

    Kardeşim kanser veya başka rahatsızlıkları olup tek böbreği ya da başka organi alınan biri %40 ve üstü engelli raporu alır diye düşünüyorum. Tek göz %32 ya da tek böbreği alınan %20 alıyor.

  6. #6
    Üye
    kafkef41 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.10-2019
    Son Giriş
    11.07-2022
    Saat
    23:12
    Yaşadığı Yer
    kocaeli
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben doğuştan tek böbrekliyim olan böbreğimde %60 çalışıyor %55 rapor verdiler tek böbreğe diğerinde sorun yoksa 10 puan veriyorlar diye biliyorum

  7. #7
    Üye
    MeTePe Avatarı

    Gerçek Adı
    Hastalık Sormayın
    Üyelik Tarihi
    24.02-2010
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    12.027
    Alınan Beğeniler
    5.500
    Verilen Beğeniler
    1.927
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: Namedrop Mesajı Gör
    Beyler bi atkadasım var 2 sene önce böbregin birini kaybetyi aldılar tek böbrekle yaşıyor rapor oranı ne verirler bilen varmi
    Bazı arkadaşlar da yazmış.. tek böbrekli olan kişinin o böbreğinde herhangi bir sıkıntı yok ise en fazla %10 alır.

    Burada olay tek veya çift böbrekli olmak değil, böbrek fonksiyonlarının yeterli olup olmamasıdır. Tek böbrekli bir insan normal şartlarda hiç bir problemi olmadan yaşar. Eğer böbrek fonksiyonları bozuk ise tek böbrek olduğu için değil, böbrek hastası olduğu için rapor alır.