Toplam 5 mesajın 1-5 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    marji Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.10-2014
    Son Giriş
    09.12-2017
    Saat
    22:56
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    55
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    9

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    tedavi ile kısmen düzelen depresif bozukluk oranı kaçtır? %25 mi yoksa %40 mı?

    birde arkadaşlar nüroloji doktoru görüş kısmına 2011 yılında beyin damarı nedeni ile solda felç mnr sekmel yazmış acaba bu yazdığı oran verecek anlamında mı?

  2. #2
    Forum Moderatörü
    BuTcHeR Avatarı

    Gerçek Adı
    Eyüp
    Üyelik Tarihi
    11.09-2014
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    16:49
    Yaşadığı Yer
    Adana
    Mesaj
    2.108
    Alınan Beğeniler
    63
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    @marji

    Sanırım bu gruba giriyor

    C- Duygudurum Bozuklukları
    a.Manik nöbet, bipolar duygudurum bozukluğu, yineleyici depresyon, kronik depresyon
    1-Tedavi ile işlevselliği tam düzelen 0
    2-Tedavi ile işlevselliği kısmen düzelen 40
    3-Tedavi ile işlevselliği düzelmeyen 70

  3. #3
    Üye
    marji Avatarı

    Üyelik Tarihi
    16.10-2014
    Son Giriş
    09.12-2017
    Saat
    22:56
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    55
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    9

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    çok teşekkür ederim

    birde arkadaşlar benim sağlık kurulu raporum bitti şuanda yenileniyorum özel kent hastansinde muayyene olmuştum 2013 de o zaman yapılan emar anjiyoda ki bacağımda damar tıkanıklığı teşhis edildi özel hastane rapor veremediğinden bende rapor çıkartmak için araştırma hastanesine gittim başvuru yaptım araştırma hastanesindeki doktora elimdeki anjiyo raporunu gösterdim ve özel hastanenin teşhisinin belgesinide gösterdim doktor da tamam sana %60 oran verdim hatta emekli olabilirsin dedi kalp damar bölümünden %60 fizikten %8 kardiyolojiden %10 oran almıştım 2014 ocak da 2 yıl süreli malul emekli olacaktım ama kurul raporu %59 olarak onayladığından emekli olamadım. şimdi ise raporu yeniletmek için kalp damar bölüm doktoruna gittim doktor dedi ki senin raporunu neden 2 yıl yapmışlar süresiz yapmamışlar ki senin rahatsızlığın kronik dedi neyse tetkik yapalım yeniden dedi doktor bt anjiyo tetkiki istedi sonuç da bu gün temiz çıkmış doktara gittim bana dedi ki bt anjiyo raporunda bacaklarında tıkanıklık görünmüyor ve sana özür oranı veremem dedi. şok oldum çünkü aynı doktor 2 sene önce %60 oran verdi ve senin rahatsızlığın kronik dedi emeklide olabilirsin demişti ama aynı doktor şimdi bt anjiyo raporun temiz çıktı diye bana oran veremeyeceğini söyledi.... dedim ki hocam benim teşhis ve tedavimi özel hastane yaptı siz o belgeleri görünce bana %60 oran verdiniz ama her hangi bir ilaç yada cerrahi tedavide bulunmadınız, buna rağmen ben bu sürede başka hastanelere de gitmedim evde oturdum 2 senedir dedim nasıl iyileşmiş olabilirim ki dedim.. oralı bile olmadı bt anjiyon temiz o yüzden ben sana oran veremem dedi. hocam dedim siz benim rahatsızlığımın kronik olduğunu söylediniz 2 sene önce ve %60 da oran verdiniz özel hastanenin raporları ile dedim buyrun o raporların fotokopisi dedim, ama nafile ben oran veremem dedi.............. arkadaşlar tedavi olmadım hiç bir şekil de ve bana kronik rahatsızlığın diyen doktor hiç bir tedavi ilaç vermeyen doktor 2 sene sonra bana tek bt anjiyo tetkiki ile hiç bir şeyin yok senin dedi yani iyileşmişsin rahatsız değilsin dedi ve beni mağdur etti.... benim şimdi ne yapmam gerekiyor? bana bi akıl verin 2013 de özel hastanenin belgeleri elimde damarlar tıkalı diyor ama şimdi bt anjiyo çekildim tıkanıklık yok diyor.. ben ne yapabilirim lütfn bilgi verin teşekkürler

  4. #4
    Üye
    relaxla Avatarı

    Gerçek Adı
    murat
    Üyelik Tarihi
    23.01-2016
    Son Giriş
    06.11-2017
    Saat
    10:42
    Yaşadığı Yer
    mersin
    Mesaj
    61
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İl sağlık mudurlugune itirazda bulundu başka hastaneye sevk etsinler birde oraya bak bakalım ne diyecekler

  5. #5
    Üye
    selo_selo07 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    19.03-2015
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    17:10
    Yaşadığı Yer
    Aydin
    Mesaj
    534
    Alınan Beğeniler
    35
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bendede psikopatik belirtisiz agir depresif nobet var 2 yildir ilac aliyorum rapor cikarmi?