Toplam 5 mesajın 1-5 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    nalan şen Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.11-2015
    Son Giriş
    27.11-2016
    Saat
    11:48
    Yaşadığı Yer
    gaziantep
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Merhaba arkadaşlar ben yine üyeyim kisaca sorunumu anlatayim umarim bilgisi olan arkadaşlar dönüş yapar.
    Ben bilateral kalça çıkığı hastasıyım şuan 31 yasindayim küçüken geçirdiğim ameliyatlar sayesinde hastalığım neredeyse yok denecek seviyedeydi taki 2 ay oncesine kadar sag tarafıma bi ağır geldi beni taa ameliyata kadar sürükledi 25 gun once sag kalça protez ameliyatı oldum (bununla ilgili baska paylaşımlarım olacak) ameliyattan once 2 santim kısalık ve cok şiddetli bir ağrı vardi oyuzden bende engelli kpss icin sağlık raporu almak istedim cunku artık kendi meslegimi yapmakta zorlanıcam düşüncesindeyim ama raporu % 12 vermişler bu yuzden alamadim simdi ameliyat oldum protez takıldı kısalık eşitlendi agrim gecti tekrar başvuru yapsam alabilirmiyim.
    ben fizik tedavi teknikeriyim tum gun ayakta ve kosturmali bi meslegim var bu yuzden proteze zarar verirsem diye korkuyorum. Bilgisi olan arkadaslar yardim edip yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

  2. #2
    Üye
    yalnız insan Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa ŞAHİN
    Üyelik Tarihi
    14.08-2010
    Son Giriş
    18.10-2016
    Saat
    14:36
    Yaşadığı Yer
    turkiye
    Mesaj
    798
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    tekrardan heyete girebilirsiniz. ama en az yüzde 40 almalısınız. alırsanız epss girersiniz

  3. #3
    Üye
    @BgmsBurak Avatarı

    Gerçek Adı
    Burak Gümüş
    Üyelik Tarihi
    02.07-2014
    Son Giriş
    17.10-2016
    Saat
    13:15
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    26
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Nalan Hanım Merhaba, Ben de 2003 senesinde yurtdışında geçirdiğim bir iş kazası nedeniyle sol fenur başında oldukça fazla parçalı kırıklardan oluşan ve o dönemdeki cerrahi müdaheleler ve sonrasındaki fizik tedavi süreçlerinin ardından kireçlenme ve şiddetli ağrı nedeni ile kazadan 8 yıl sonra yani 2010 senesindetotal kalça protezi ameliyatı geçirdim. Sizden 6 ay kendinize çok özen göstermenizi ve dikkat etmenizi arkadaşça rica edeceğim. 6 ayın sonunda protezinizin varlığını tamamen unutacaksınız bence hoplayıp zıplamadıkça mesleğinizi yapmanız için hiç bir manide kalmayacak işiniz arasındaki bir kaç saniyelik oturup kalkmalar bile sizi dinlendirmeye yetecektir diye düşünüyorum. Benim durumum ise şu an çok saçma sapan bir hal aldı. 2010 yılında geçirdiğim ameliyatı takip eden 6-8 ay içersinde çalışma hayatıma geri döndüm zamanla yürüşüm çok iyi bir hal aldı oldukça aktif bir yaşamın içünde idim tabi hoplamadan zıplamadan koşmadan... Ne yazıkki bu 5 kasımda bir araç duçışı trafik kazası geçirdim ve arkan dönük iken bir midibüs bana çarptı�� Ne yazıktırki çarpmanın etkisiyle protezimin bulunduğu sol tarafıma düştüm ve protezin çakılı bulunduğu femur kemiğimin aşağı kısmında 2 adet kırık meydana geldi. Ameliyat geçirdim protezim tamamen sağlam ancak kırıklara müdahele edildi tedavinin iyi sonuçlanacağını umarak iyileşme sürecine devam ediyorum�� Rapor konusuna gelecek olursak ta, tıbbi olgunuzun %40 ve üzeri bir değer ile raporlandırılması malesef mümkün değil verecekleri oran %15 civarında olur. Ama sizin bu rapora gereksinim duymadan normal çalışma yaşamınıza maksimum 1 yıl içerisinde döneceğinize yürekten inanıyorum. Benim raporum ise şöyle ben aynı zamanda sol gözümden monokülerim aynı zamanda sağ gözümde ciddi görüş kaybı var protez var hepsi beraber oranım %46.

  4. #4
    Üye
    nalan şen Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.11-2015
    Son Giriş
    27.11-2016
    Saat
    11:48
    Yaşadığı Yer
    gaziantep
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun cok buyuk talihsizlik olmuş gerçekten zor bir durum allah acil şifa versin size ben korkularım oldugu icin rapor almak istiyorum gunde 30 40 civari hasta baktığım durumlar oluyor bu beni şu an bulundugum aşamada düşündürüyor sanki eskisi gibi olamicam korkusu var umarim dediniz gibi olur gercekten iyi olurum. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

  5. #5
    Üye
    @BgmsBurak Avatarı

    Gerçek Adı
    Burak Gümüş
    Üyelik Tarihi
    02.07-2014
    Son Giriş
    17.10-2016
    Saat
    13:15
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    26
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Amin çok teşekkür ederim. Kalça protezi kullanıcısı kişilerin normal hayata geçiş sonrasında kendilerine çok özen göstermeleri gerekiyor yanlız bu özen şu an dikkat ettiğiniz konularla ilgili değil yani uyurken yastık koymak oturup kalkarken dikkatli yavaş olmak vb değil benim bahsettiğim bu konular ilk 6 ay - yıllık süreçte geçerli. Sonrasında aktif yaşama döndüğünüzde özellikle dışarıda buza basmamak, Kaygan zeminlere karşı dikkatli olmak, yaya olarak yada sürücü ve yolcu olarak kazalardan alın yazısına ve kadere inanmanın yanısıra maksimum derecedekorunmaya çalışmak yani dikkatli olmak gerekiyor. Sizi güzel günler bekliyor moralinizi çok yüksek tutun geçmişler olsun. Ben hem talihsiz hem de şanslı sayıyorum kendimi başıma gelen kaza ile ilgili olarak bunun bir nedeni geniş kapsamlı bir kurumsal sağlık poliçesine sahip olmam ve çok iyi bir hastanede ameliyat olmuş olmam ve tedavimin protezin değişimine gerek kalmaksızın olumlu devam ediyor olması. İkinci konuda femurum protezden bağımsız bir yerlerden tamamen kırılmamış olması. Benim de ağrılı hayata geri dönüşmve yürüme bozukluğu oluşmasıyla ilgili çok ciddi korkularım var. Korkular konusunda yanlız değilsiniz.