TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Toplam 11 mesajın 1-11 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    chesterrr Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.10-2019
    Son Giriş
    03.12-2020
    Saat
    02:47
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    158
    Alınan Beğeniler
    26
    Verilen Beğeniler
    23

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Öncelikle herkese slm stressin gerçekten bünyeye zararı var mı yoksa anlık birşey mi bunu merak ediyorum. Stresten ölenler falan oluyo duyuyoruz ama kalp krizi gibi birşey galiba tam bilmiyorum.
    senelerce mini depresyon yaşadım 2 sene yoğun depresyon ve ağlama nöbetleri yaşadım. Acaba zararı olmuşmudur biyolojik olarak veya sinirsel olarak ? Yoksa depresyona neden olan durumlar ortadan kalkarsa yararı mı olur öldürmeyen acılar güçlendirir mi ?
    Vallahi acayip stressler atlattım yıkılmadım ayaktayım. Bu aralar bipolar yaşıyorum ve aynaya baktığımda 2 farklı surat görüyorum gerçekten suratımın şekli değişiyor.

  2. #2
    Üye
    ayDÜNYAvazo Avatarı

    Gerçek Adı
    HEY "Aspergerli" BEN
    Üyelik Tarihi
    04.02-2012
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    00:49
    Yaşadığı Yer
    DÜNYALI "aydın"
    Mesaj
    2.825
    Alınan Beğeniler
    122
    Verilen Beğeniler
    15

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Doğrusu beni stres çok "YAKTI" adeta çıramı yaktı arkadaşım. Sana şunu diyeyim sadece canımı çıkarmadı bu stres denen illet.

  3. #3
    Üye
    chesterrr Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.10-2019
    Son Giriş
    03.12-2020
    Saat
    02:47
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    158
    Alınan Beğeniler
    26
    Verilen Beğeniler
    23

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben bu sitede ötenazi hakkı diye yazılar yazmıştım o pozisyonları geçtim şuan isyan etmeme ve sabretme noktasındayım.Hiç umudum yoktu umut var şuan ama sabah akşam umut. Hatta umut bazen hayâllere bırakıyo kendini. Bazen korku oluyo. Bazen sinir. Rengarenk oldum ama hayata söz verdim senden çok birşey beklemiyorum dedim.

  4. #4
    Yasaklı Üye
    GÜNEY_666 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.09-2019
    Son Giriş
    29.11-2020
    Saat
    22:53
    Yaşadığı Yer
    türkiye
    Mesaj
    336
    Alınan Beğeniler
    47
    Verilen Beğeniler
    19

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    benim stresten saçlarım beyazladı. ayrca 15 senedir dermansız depresyon hastasıyım...
    hayatımız bir düzene girmediği müddetçe stres yakamızı bırakmayacak anlaşılan...

  5. #5
    Üye
    Vtecll Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.03-2017
    Son Giriş
    21.12-2020
    Saat
    23:03
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Alınan Beğeniler
    137
    Verilen Beğeniler
    7

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    15 yıldır vay be.Senin iyileştiğini ve bunun sana vereceği mutluluğu düşünemiyorum.Sabır taşı olmuşsundur ve bu durumu artık kanıksamışsındır.Ben de orta okuldan beri depresyondayım.

  6. #6
    Üye
    ismira86 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.12-2015
    Son Giriş
    22.09-2020
    Saat
    11:53
    Yaşadığı Yer
    İzmir - Bayburt
    Mesaj
    99
    Alınan Beğeniler
    12
    Verilen Beğeniler
    12

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    Sters bence en belirgin reflü,gastrit ve ülsere yol açıyor. (Çok şükür ülsere ulaşmadan düzeldim.)

    Depresyona sürükleyen temel faktör de stres bence. Bazılarımız depresyona o kadar alışmış ki normali hayal etmeyi bile unutmuşuz. Depresyonun yaşattığı melankoli bir nebze güzel geliyor herhalde.

    Hayatımızın her alanında yer alan stresle başa çıkabildiğimiz ölçüde huzuru, mutluluğu ve geleceğe dair umudu yakalayabiliriz. Tabii ki çok kolay değil belirgin şartların oluşması gerekiyor ya da oluşturmak...

  7. #7
    Üye
    deep_blue85 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.08-2014
    Son Giriş
    22.12-2020
    Saat
    11:57
    Yaşadığı Yer
    Konya
    Mesaj
    478
    Alınan Beğeniler
    35
    Verilen Beğeniler
    4
    Blog Mesajları
    5

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Tüm hastalıkların en temel sebebi strestir arkadaşlar. Üzüntü vb. etkilerle başlar ve buna neden olan etkeni tam olarak tespit edip ortadan kaldıramadığınız müddetçe de sizinle beraber gelir o stres. Size sıkıntı veren şeyleri ortadan kaldırın bu aileyse belki yapılabilecek pek bir şey yok ama arkadaşınızsa daha az görüşün mesela. Hobiler edinin kitap, film, diziler gibi. Yürüyüş yapın mesela. Bi keresinde canım çok sıkkındı ve uyuyamamaktan başıma migrene benzer şiddetli bir ağrı girmişti. Bu belkide en basiti. Hayat kalitenizi azaltan bir şey maalesef stres.

  8. #8
    Üye
    chesterrr Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.10-2019
    Son Giriş
    03.12-2020
    Saat
    02:47
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    158
    Alınan Beğeniler
    26
    Verilen Beğeniler
    23

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Bende görünen tek etki el ve ayak terlemesi artışı oldu buda pis bişey hele bide ısınması yokmu fena bişey.

  9. #9
    Üye
    gönülyarası Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.07-2006
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:40
    Yaşadığı Yer
    Angara Gardaş
    Mesaj
    4.655
    Alınan Beğeniler
    35
    Verilen Beğeniler
    281

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ne gibi zararı yok ki...
    Ne mide, ne diş, ne saç, ne sakinlik, ne uyku, ne yemek düzeni yok yok mübarek. @ismira86 nın dediği gibi en çok midem den çektim ( çekiyorum).

  10. #10
    Üye
    Ahmet T Avatarı

    Gerçek Adı
    Temha
    Üyelik Tarihi
    29.05-2017
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:26
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    948
    Alınan Beğeniler
    48
    Verilen Beğeniler
    34

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    stres kafada saçda kepek yapar

  11. #11
    Üye
    chesterrr Avatarı

    Üyelik Tarihi
    27.10-2019
    Son Giriş
    03.12-2020
    Saat
    02:47
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    158
    Alınan Beğeniler
    26
    Verilen Beğeniler
    23

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Kepek var aynen depresyondan önce yoktu galiba doğru söylüyosun