TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 3 / 4 İlkİlk 1234 SonSon
Toplam 57 mesajın 31-45 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #31
    Üye
    Breh81 Avatarı

    Gerçek Adı
    OGUZHAN KAHYALAR
    Üyelik Tarihi
    20.11-2019
    Son Giriş
    21.03-2020
    Saat
    21:21
    Yaşadığı Yer
    Düzce
    Mesaj
    78
    Alınan Beğeniler
    10
    Verilen Beğeniler
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    @Vtecll sabahları kalktığımda halsiz bitkin oluyorum ama hareket etmeye başladıkça kendimr geliyorum fazla ilaç kullandigim için diğerlerinde yapiyo olabilir bı kaç gündür yarım alıyorum istersen sende öyle yap agr geliyorsa yarım almak daha iyi geliyo

  2. #32
    Üye
    fluo Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.06-2019
    Son Giriş
    03.06-2020
    Saat
    20:00
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    173
    Alınan Beğeniler
    9
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    BowF3T - Rexapin kullanan var mı? Ne gibi yan etkiler olur? Deneyimlerinizi yazar mısınız?

    Ben 15mgram ağızda dağılabilir tablet kullanıyorum.
    Daha çabuk kana karışıyor normal hapa göre.
    Doktor öyle söylemişti, içtikten 30 dakika sonra böyle bir beyninizde yavaşlama rahatlatıcı özelligi başlıyor.

    Rexapin'in diğer antipsikotiklere göre, farkı. En az bir anksiyolitik kadar rahatlatıcı özelligi var.
    Risperdal kullanmıstım onda o etkiyi göremedim.

    Rexapin tek başına anksiyete için bile kullanılıyor cok güzel bir ilaç.

  3. #33
    Üye
    Leventm Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.02-2015
    Son Giriş
    30.05-2020
    Saat
    09:31
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    15
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: fluo Mesajı Gör
    BowF3T - Rexapin kullanan var mı? Ne gibi yan etkiler olur? Deneyimlerinizi yazar mısınız?

    Ben 15mgram ağızda dağılabilir tablet kullanıyorum.
    Daha çabuk kana karışıyor normal hapa göre.
    Doktor öyle söylemişti, içtikten 30 dakika sonra böyle bir beyninizde yavaşlama rahatlatıcı özelligi başlıyor.

    Rexapin'in diğer antipsikotiklere göre, farkı. En az bir anksiyolitik kadar rahatlatıcı özelligi var.
    Risperdal kullanmıstım onda o etkiyi göremedim.

    Rexapin tek başına anksiyete için bile kullanılıyor cok güzel bir ilaç.
    boy kilo nedir? bu dedidiğiniz dil altı sanırım, bende 5buçuk yıl kullanmıştım

  4. #34
    Üye
    derbeder47 Avatarı

    Gerçek Adı
    Nizamettin
    Üyelik Tarihi
    29.05-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    00:56
    Yaşadığı Yer
    konya
    Mesaj
    259
    Alınan Beğeniler
    11
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    bende 13 senedir olanzapin türü olaxin 20 miligram kullanıyorum
    diğer ilaçlara göre çok daha az yan etkili güzel bir ilaç

    ama bunun yanında diğer kullandığım ketiapin türü gyrex 400 lük
    çok yan etkili ilaç mecburen kullanıyorum kullanmasam uyuyamıyorum

    olaxin reksapin ozaprin zeyprexa hepsi aynı ilaç olanzapin türüdür

  5. #35
    Üye
    fluo Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.06-2019
    Son Giriş
    03.06-2020
    Saat
    20:00
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    173
    Alınan Beğeniler
    9
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @derbeder4 Ben anksiyete için kullanmaya başlamıştım. Cidden korkusuz yapıyor insanı.
    Gel gelelim çok pahalı bir ilaç, ilaç bitmeden randevu işini çok iyi ayarlamak gerekiyor.
    20 mgram'ı şuan 300 liraya satılıyor. Öyle doktor randevusu alamazsan eczaneden almak pahalıya gelir.

  6. #36
    Üye
    derbeder47 Avatarı

    Gerçek Adı
    Nizamettin
    Üyelik Tarihi
    29.05-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    00:56
    Yaşadığı Yer
    konya
    Mesaj
    259
    Alınan Beğeniler
    11
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    devletimiz sağ olsun yoksa nasıl alırdık bu ilacı çok pahalı

    bu ilaçlar raporlu ücretsiz alabiliyoruz ben üç aylık
    sağlık ocağından yazdırıp alıyorum

  7. #37
    Üye
    Paranoya Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.07-2012
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    N/A
    Mesaj
    4.196
    Alınan Beğeniler
    347
    Verilen Beğeniler
    714

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @derbeder47 SLM VAZİFE MALULÜ MAAŞINIZ NASIL OLDU

  8. #38
    Üye
    derbeder47 Avatarı

    Gerçek Adı
    Nizamettin
    Üyelik Tarihi
    29.05-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    00:56
    Yaşadığı Yer
    konya
    Mesaj
    259
    Alınan Beğeniler
    11
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    yıllar geçti red geldi sadece vakıflar muhtaç maaşı alıyorum
    yıllar oldu beni nasıl hatırladınız bravo

  9. #39
    Üye
    Paranoya Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.07-2012
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    N/A
    Mesaj
    4.196
    Alınan Beğeniler
    347
    Verilen Beğeniler
    714

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @derbeder47 mehmetcik vakfına yazmışmıydınız

    o nasıl oldu

  10. #40
    Üye
    altunizade16 Avatarı

    Gerçek Adı
    SERKAN
    Üyelik Tarihi
    10.12-2019
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    08:15
    Yaşadığı Yer
    BURSA
    Mesaj
    30
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben 10 mg rexapın kullanıyorum sizlerin hst tanısı nedir?

  11. #41
    Üye
    mirhat Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.07-2012
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    09:56
    Yaşadığı Yer
    bursa
    Mesaj
    1.256
    Alınan Beğeniler
    35
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    olanzapinde en belirgin yan etki iştahtır

    doktorum kendini frenle hamur tatlıdan uzak dur dedi

    akşam hapı içiyom bi iki saat sonra o biçim iştahım artıyo 2 tane goflet yiyip rahatlıyom
    dedğim gibi hamurlu şerbetli tatlılardan uzak duruyom

    gerçi ben sadece olanzapin 20 mg kullanıyom
    yani yanında başka ilaçlar kullananlarda nasıl yan etki yapar onu bilmem
    psikotik bozukluk benim

    mesela ilaç kullanmayan normal bi insan bi bardak su içer ben 3 bardak birden içiyıom

  12. #42
    Üye
    derbeder47 Avatarı

    Gerçek Adı
    Nizamettin
    Üyelik Tarihi
    29.05-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    00:56
    Yaşadığı Yer
    konya
    Mesaj
    259
    Alınan Beğeniler
    11
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    paranoya mehmetçik vakfı diğeri hepsine red geldi malesef

    dedim ya bir tek vakıflar genel müdürlüğünden
    muhtaç maaşı alıyorum okadar

  13. #43
    Üye
    Paranoya Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.07-2012
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    N/A
    Mesaj
    4.196
    Alınan Beğeniler
    347
    Verilen Beğeniler
    714

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    askeri raporda teşşiz ne yazıyordu benimkinde bir hecmeden fazla tekrarlayan psikotik bozukluk bilirsin askeri teşşizler farklı oluyor biraz
    @derbeder47

    benim durumda aynı senin gibiydi 10 ay yaptım elverişsiz raporu aldım benimkide ret geldi

  14. #44
    Üye
    derbeder47 Avatarı

    Gerçek Adı
    Nizamettin
    Üyelik Tarihi
    29.05-2015
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    00:56
    Yaşadığı Yer
    konya
    Mesaj
    259
    Alınan Beğeniler
    11
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    benim askeri raporu aynı bir hecmeden fazla tekrarlayan anti psikotik
    bozukluk ile askerliğe elverişli değildir sivil raporum ise yüzde seksen
    şizoaffektif bozukluk

  15. #45
    Üye
    fluo Avatarı

    Üyelik Tarihi
    07.06-2019
    Son Giriş
    03.06-2020
    Saat
    20:00
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    173
    Alınan Beğeniler
    9
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Rexapin'in yanında Lustral kullanıyorum ama içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor.
    Her şey den sıkılıyorum.




Sayfa 3 / 4 İlkİlk 1234 SonSon