Sayfa 1 / 3 123 SonSon
Toplam 33 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    RssCip Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.01-2016
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Arizona desem :)
    Mesaj
    151
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    14

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Lise son sınıfta başlayan ve 7 yıldır tekrarlayan depresyon rahatsızlığım vardı (hâlende var).En son bu yaz ağır durum geçirince 21 gün hastaneye yatırıldım.

    Epikriz raporunda teşhis olarak:

    Bipolar bozukluk
    Bipolar mizaç bozukluğu yazmışlar

    Şu an kayıtlı olduğum Cumhuriyet Üniversitesi O.Ö. Matematik Öğretmenliğini bitirebilecek durumda değilim,ezber yapamiyorum, hafızam pek yerinde değil,dersleri anlamakta kavramakta zorluk çekiyorum.

    Rahatsızlığımın semptonlarından dolayı Zihinsel engelli raporu alabilir miyim.

    Rapor alsam mı almadan mı kararsizimda kullandığım 1000 mg Depakin,bir hayli halsizlik yapıyor bende gün içinde uyuyorum. Fersizlikten pek bi işte çalışabileceğini sanmıyorum markete felan girsem 2 güne korlar kapıya. Matematik yerine başka bi bölüm okuyum diyodum onuda gözüm kesmiyor;çünkü başımdaki donukluk,ağırlık sık sık ceyran eden ağrılar bitmiyor.
    Önerilerinize ihtiyacım var ( (
    Konu RssCip tarafından değiştirilmiştir (15.01-2016 Saat 20:10 ). Gerekçe: Edit

  2. #2
    Ahmedkilicc
    Misafir Üye
    Ahmedkilicc Avatarı

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İlerde keşke okusaydim zaten kazanmistim öğretmen olsam ilaçları bırakır hayata normal olarak devam ederdim veya keşke raporu alıp durumumu kabullenip yapamayacagim bir ise kalkismamaliydim bunlardan hangisini demek isterdin ? Doktor kontrolünde ilaçları azalt veya bırakmaya çalış teşbih çek zikret Allah i içine ferahlık gelecektir

  3. #3
    Üye
    RssCip Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.01-2016
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Arizona desem :)
    Mesaj
    151
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    14

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Doktor ilacı en az 5 yıl kullanacaksın dedi, bırakma durumu zor. (

    Hayırlısı bakalım.

  4. #4
    Üye
    xact Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.12-2015
    Son Giriş
    30.11-2017
    Saat
    09:13
    Yaşadığı Yer
    Denizli
    Mesaj
    98
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    @RssCip

    Ben açıköğretimden üniversite okuyorum. Benim de teşhisim bipolar duygulanım bozukluğu. Rapor aldım ve ortaöğretimden ekpss sınavına gireceğim. Bu arada ilaçlarımı kafama göre azalttım ve sanırım hafiften depresyona doğru bi kayma oldu kaygıyla birlikte... Kendimi çok fazla iyi hissetmiyorum son günlerde. İnsanlardan korkuyorum/çekiniyorum. Dışarıda kendimi kasıyorum. İçime de kapandım hafiften. Yani ilaç kullanmadığım zamanlara döndüm biraz.

  5. #5
    Üye
    RssCip Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.01-2016
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Arizona desem :)
    Mesaj
    151
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    14

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    @xact

    İlaçları sakın kendi başınıza doktor kontrolü olmadan bırakmayınız.
    Ben bir ara bırakmayı kafaya koymuştum tâ ki doktorumun bilgilendirici vidyosunu izlediğimde kendi kafasına göre ilaçları bırakanlar da bu sefer daha yüksek dozda ilaç yazmanız gerekiyor dediğini duyana kadar.
    Ben de bu gidişle rapor alaçam inşaAllah.
    Aöf ten hangi bölümü okuyordunuz.

  6. #6
    Ahmedkilicc
    Misafir Üye
    Ahmedkilicc Avatarı

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Bu ilaçların yan etkileri neler ? Mesela bir insan 6 ay ilaç kullanıyor görünüp kullanmasa rapor için başvurduğu zaman belli olur mu ?

  7. #7
    Üye
    RssCip Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.01-2016
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Arizona desem :)
    Mesaj
    151
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    14

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    @Ahmedkilicc

    Benim yaşadığım yan etkiler,aşırı fersizlik-halsizlik,gündüzde uyumak üzere aşırı uyku,ereksiyon problemi.
    ...

    Bu tür ilaçları kullanıyor görünüp kullanmamak zor çünkü durumu ağır olanlara yazılan türde ilaç. İlaç yazıldıysa sana ben kullanmayim da kullanıyor gözükeyim deme keyfin olmayacak kadar rahatsız oluyosun zaten ....

    Ayrıca kan değerine bakılarak anlaşılıyor Depakin kullanıp kullanmadığını.

  8. #8
    Üye
    xact Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.12-2015
    Son Giriş
    30.11-2017
    Saat
    09:13
    Yaşadığı Yer
    Denizli
    Mesaj
    98
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Depakin, lithuril ve sanırım tegretol'un kan değerlerini ölçmek gerekiyor.

    Bende yanetki olarak akatizi oluyor genelde.

    Bir de kilo alımı oluyor onu da ekleyeyim.
    @RssCip Felsefe bölümü okuyorum

  9. #9
    Üye
    liv85 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    02.01-2016
    Son Giriş
    03.03-2016
    Saat
    16:53
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    17
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Öyle rapor almak kolay değil arkadaşım .Bende doktoruma dedim ,sen önce iyileşmeye bak boşver raporu ne yapcan dedi

  10. #10
    Üye
    Okeanos_61 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.12-2015
    Son Giriş
    13.10-2016
    Saat
    19:01
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    22
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Benim sana tavsiyem biraz daha direnmen ve hastalığı pasifleştirmen. Ben şizoefektif tanısıyla makine mühendisliğini bitirdim, 2 kez 1. dönemleri yarıda bıraktım 5. Senemde 1 dönemde 13 ders verdim. Bence biraz zorla ve hastalığı yenmeye çalış. Dışarıya çık. Gez. Lisansı bitirmen avantaj olur. Yine istersen girersin ekpssye. Ayrıca sana çalışamaz raporu da verebilirler aklında bulunsun.

  11. #11
    Üye
    xact Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.12-2015
    Son Giriş
    30.11-2017
    Saat
    09:13
    Yaşadığı Yer
    Denizli
    Mesaj
    98
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    @liv85 Rahatsızlığınız neydi? Bana kolaycacık verdiler raporu profesörümün heyet başkanıyla konuşması sayesinde. Kan testi yaptılar, belki de ilaç kullanıp kullanmadığıma bakmak için. O zaman 3 ayrı ilaç kullanıyordum. Xeplion 75mg, Abilify 7.5mg ve Seroquel 200mg kullanıyordum. Üçü de antipsikotik ilaç.

  12. #12
    Üye
    liv85 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    02.01-2016
    Son Giriş
    03.03-2016
    Saat
    16:53
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    17
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    medikal parktaki doktorum majör depresyon teşhisi koymuştu .Ege üniversitesindeki doktorda duygu durum bozukluğu var hastaneye yatman gerekiyor dedi .Raporu sordum ne yapcan gerek yok rapora dedi ,kestirip attı @xact

  13. #13
    Üye
    xact Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.12-2015
    Son Giriş
    30.11-2017
    Saat
    09:13
    Yaşadığı Yer
    Denizli
    Mesaj
    98
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ne kadar süredir tedavi görüyorsunuz ve bipolar teşhisini ne zaman aldınız? En az 6 ay geçmesi ve tedavi görmeniz gerekiyor bipolar bozukluk tanısıyla rapor alabilmek için. @liv85

  14. #14
    Üye
    liv85 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    02.01-2016
    Son Giriş
    03.03-2016
    Saat
    16:53
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    17
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    majör depresyon tedavisi için bir 6 aydan fazla geçti.bipolar teşhisi yeni kondu ?

    sizin rapornuz var mı teşhis neydi

  15. #15
    Üye
    xact Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.12-2015
    Son Giriş
    30.11-2017
    Saat
    09:13
    Yaşadığı Yer
    Denizli
    Mesaj
    98
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bipolar duygulanım bozukluğundan %40, hiperlipidemiden de %10 verildi. Ortalaması %46 ediyor. 4 yıldır ilaç tedavisi görüyorum ve aşağı yukarı 9 ay önce de bipolar bozukluk teşhisi kondu. Bipolar ile beraber başka ufak tefek sayılabilecek psikolojik şikayetlerim daha var 4 yıldır tedavisini gördüğüm anksiyete (kaygı) bozukluğu gibi ama profesörüm hepsini bipolar duygulanım bozukluğu altında değerlendirdi sanırım.




Sayfa 1 / 3 123 SonSon

Başlığın Etiketleri