Toplam 10 mesajın 1-10 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    destkop Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.09-2011
    Son Giriş
    25.11-2017
    Saat
    22:31
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    223
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar yaklaşık 5 yıldır şizofreni tedavisi görüyorum.
    Doktor kontrolünce iğne olarak ayda bir iğne vuruluyorum.
    Bu iğneleri vurulduğumdan beri 80 kilodan 123 kiloya çıktım.
    Doktora durumu anlattım; diyet yapacaksın diyor.
    Yemeği kıstım ama bir türlü kilo veremiyorum.
    İlaçlarıda bırakınca işte çalışamıyorum.
    Bana yardımcı olup fikir verecek var mı?

  2. #2
    Üye
    Plumeria Avatarı

    Gerçek Adı
    Gül
    Üyelik Tarihi
    12.10-2010
    Son Giriş
    24.10-2017
    Saat
    15:38
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    2.387
    Alınan Beğeniler
    11
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Merhaba geçmiş olsun..

    5 yıl içinde mi aldınız bu kiloyu yoksa iğneye daha sonradan mı başladınız?
    Yani iğneden kaynaklandığı kesin mi?

    Doktorumla görüştüm dediğiniz kişi Diyetisyen mi yoksa şizofreni için gittiğiniz Doktorunuz mu?
    Diyetisyenle görüşmenizi tavsiye ederim ve verilen diyet programına uymanız gerekir.

    Kilo probleminiz bu şekilde giderilebilir.
    Ayrıca bol su için ve spor yapın.. İğnenizin ismini dahi bilmediğim için ilacınız hakkında yorum yapamam
    Ama kendinize özen göstererek kilolarınızdan kurtulabilirsiniz.

  3. #3
    Üye
    mirhat Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.07-2012
    Son Giriş
    04.12-2017
    Saat
    18:43
    Yaşadığı Yer
    bursa
    Mesaj
    968
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    benimde ilacımın en belirgin yan etkisi iştah yapıo
    kola hamur tatlı dan uzak duruom
    yarım saat bi saate yakın tempolu yürüyüş yapıom

    tatlı yesem bile kazandibi sütlaç vs

  4. #4
    Üye
    Plumeria Avatarı

    Gerçek Adı
    Gül
    Üyelik Tarihi
    12.10-2010
    Son Giriş
    24.10-2017
    Saat
    15:38
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    2.387
    Alınan Beğeniler
    11
    Verilen Beğeniler
    3

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Evet özellikle 3 beyaz da bunlara dahil.. Şeker,tuz,pirinç

    Makarna,hamur,tatlı yemeyin yada daha az yiyin.
    Pilav yemeyin
    Patatesi kızartmayın da fırında yapın mesela yada haşlama yapın
    Tüm kızartmalar için de geçerli tabi ki bu.

  5. #5
    Üye
    mirhat Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.07-2012
    Son Giriş
    04.12-2017
    Saat
    18:43
    Yaşadığı Yer
    bursa
    Mesaj
    968
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    aynen gül abla doru dion

  6. #6
    Üye
    __akinaton__ Avatarı

    Gerçek Adı
    ENES
    Üyelik Tarihi
    15.02-2013
    Son Giriş
    16.06-2016
    Saat
    15:52
    Yaşadığı Yer
    LA BIZE HER YER ANGARA
    Mesaj
    398
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    ıstedıgını yıyemeden yasamak ot gıbı yasamaya benzer ben şizofrenı ıcın tedavı oluyom kılo hapı uyku hapı verılıyor bunlar mı gecırıyor sıfofrenıyı ınanın 62 kıloydum fıt ve yakısıklıyıdım sımdı 98 kıloyum kızlar görunce azını egıyor

  7. #7
    Üye
    destkop Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.09-2011
    Son Giriş
    25.11-2017
    Saat
    22:31
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    223
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    ilacımın adı xerplion 100 mg.
    ilaç kilo aldırıyor dedim doktoruma psikiyatrise diyetisyene git, diyet ve spor yap dedi.
    ilacı bırakıncada bu sefer şikayetlerimin hepsi başlıyor. yani iki ara bir deredeyim. napcağımı şaşırdım.

  8. #8
    Üye
    lozan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.04-2012
    Son Giriş
    04.02-2017
    Saat
    20:57
    Yaşadığı Yer
    peru
    Mesaj
    17
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Antipsychotic ilaclarin bir cogu kilo aldirir ama bazi antipsychotic ilaclar daha yavas kilo aldirir. Dr'nuza soyleyin ilacinizi baska ilacla degistirsin. Tabiki spor yapma aliskanligi edinmeye calisin.

  9. #9
    Üye
    destkop Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.09-2011
    Son Giriş
    25.11-2017
    Saat
    22:31
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    223
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    doktoruma söyledim ilaç kilo aldırıyor dedim. kullanacaksın başka çare yok. şizofreni tam kontrol altına alına bilen hastalık değil. ilacı bırakırsan çok kötü olursun diyor. diyetisyene git spor yap diyor. ilaçıda değiştirmiyor.

  10. #10
    zaferim Avatarı

    Gerçek Adı
    zafer
    Üyelik Tarihi
    02.06-2012
    Son Giriş
    15.12-2015
    Saat
    16:13
    Yaşadığı Yer
    AntaLya
    Mesaj
    198
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    KoçLar merhaba

    Psikiyatrik rahatsızlıklar sebebiyle doktora giden arkadaşlar dikkatli okuyun. Psikiyatride doktor değiştirmek demek tedavi değiştirmek anlamına gelir.

    3-5 ay gittiniz doktora sonra iyileşemediniz tabi doktora suç buldunuz değiştirdiniz yeni doktor yeni tedavi başlayacak. peki bu nedemek sizin ilaçlar değişti sizin önceki 3-5 ay havaya uçtu demek.. yani yazık oldu demek. yeni ilaçların etki edip etmeyeceği de bir ayrı konunun mevzusu..

    Şizofreni 3 - 5 ayda iyileşmez. depresyon da iyileşmez ama adam bakıyor az bi düzeldi kendini toparlama sürecine girdi ben iyiyim diyor ilacı kesiyor. 2. kriz vatandaşı amansız yakaladığında tedavi-iyileşme süresi katlamalı şekilde UZAR. YANİ KRİZ TEYET GEÇMEZ arkadaşlar.. Psikiyatrik tedavi alanların ve bunların yakınlarının mutlaka bilinçlenmeleri gerekiyor özellikle ilaç kullanımı ile ilgili detaylı şekilde olmak üzere.. Deve sormuşlar boynun neden eğri, nerem doğruki demiş bizde o hesap hangi iş memlekette rayında ama olmaz bi şekilde bilinçlenmeli hemde her konuda...

    Bakın arkadaşlar eğer açık söylemem gerekiyorsa ve doktorunuz ile sağlıklı bir iletişimizin yoksa o doktora boş yere gitmeyin. Doktordan çekinceniz varsa birşeyleri saklamak anlatmamak gerektiğini düşünüyorsanız o doktora gitmeyin.


    Benim doktorum beni iyi tanır. hiçbir konuda güven eksiğimiz yoktur. Bakın bu çok önemli.....

    Şimdi ben tam bilmediğim için bundan sonrasına şöyle devam ediyim: Muhtemelen Endokrin ilgileniyor kilo-obezite tanı ve tedavisiyle yani diyetisyen az hikaye kalıyor bu aşamadan sonra ben kendimden biliyoruz bırak diyetisyeni anlaşıldığı kadarıyla dahiliyeci bile malmal bakıyor çözüm üretmek yerine..

    Naçizane tavsiye: Yüksek Tempolu Yürüyüş arkadaşlar bunu konuştuğum 8-9 kadar doktor anlatarak tavsiye ettiler...