Sayfa 85 / 98 İlkİlk ... 357581828384858687888995 ... SonSon
Toplam 1459 mesajın 1.261-1.275 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1261
    Üye
    hero150 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.12-2011
    Son Giriş
    04.08-2015
    Saat
    11:32
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    6
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadaşlar benim merak ettiğim bir konu var benim sağ bacak dizden aşağsı 3.5 cntim kısalık var ayrıca sağ ayağım sol ayağıma göre 4 numara küçük gecen hafta metin sabancı kemik hastalıkları hastanesie gittim baltalimanında ve 3.5 cntim kısalık teşhisi konuldu birde bacağım dizden aşağısı pergel gibi sağa doğru açık yani (çarpık) görüntü olarakda pantolon giysem sol bacağıma göre fark ediliyor neyse baltalimanında bana ameliyat yapılmaz sana dediler yani 3.5 cnt için hiç bir kamu hastanesinde sgk olarak bu ameliyatı yapmazlar denildi ben şimdi özel hastaneye gidicem bu hafta içi burda muayene olmayı düşünüyorum ama fiyat endişem var yani en düşük edavi lizarov yöntemi sanırım ama ben asgari ücretle gecinen biri olarak ne yapmalıyım bu arada yaşım 25 ve her gecen yıl bel ağrılarımda nerdeyse 2 ye katlanıyor ne yapmalıyım lütfen yardımcı olurmusunuz şimdiden tşkr ederim

  2. #1262
    Üye
    Sibel AŞUT Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.06-2008
    Son Giriş
    14.12-2015
    Saat
    13:15
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    187
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İyi geceler arkadaşlar ben 3 yıldır pek girmiyordum bu siteye
    Ama ben ayak kısalığı ameliyatı oldum.Doktorum süperdi.Cengiz Şen şimdi Çapa ortopepi bölümünde diye duydum.
    3.5 kısa ve içe basıyordum Doktorum çok iyi dediğim gibi 3 ay platin dıştan kullandım o çivileri çok temiz tuttuk.
    Doktorum ne dediyse yaptım şimdi çok memnunum
    Ben Bezmi Alem Araştırma Hastanesinde yaptırmıştım ama Doktor 2 ay sonra Çapa'ya gitmiş
    2 yıl oluyor şimdi daha önce neden yaptırmadım diye dövünmüyorum belki yaptırsaydım bu doktoruma bulamazdım.
    Şimdi sonuç süper 3.5 kısalık çıktı ve içe basma gibi bir sorunum kalmadı.
    Ama çok iyi araştırın derim çünkü ben öyle yaptım.
    Bana iyi gelen başkasına kötü gelebilir çok doktora gidin sorular sorun.
    Çünkü bu sizin geleceğiniz sonrası iyi olması için o kadar çileye katlanıyorsunuz.
    Sorularınızı böylesine cevap verenlere boşverin ...
    Doktorum bana neler yapacağını her şeyiyle anlattı
    3 ay sonra ile alçıda kalacak benimki kaldı
    Ama şimdi ayakkapım ortopetik ama süperim yürürken çok az farkediliyor o kadar olacak

  3. #1263
    Üye
    i.z.m.i.r Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.04-2013
    Son Giriş
    27.07-2014
    Saat
    04:46
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    merhaba arkadaşlar uzun süredir bu siteye girmiyordum şimdi baktığımda çok şaşırdım çünkü hiçbir sorunu olmadan estetik amaçlı bu ameliyatı yaptırmak isteyenler var ben gerçekten çok şaşırdım çünkü bir daha olsa bu ameliyatı göze alabilirmiyim bilmiyorum . gerçekten çok zor bir ameliyat hem maddi hem manevi açıdan çok sabır isteyen bir ameliyat ben ameliyatımı izmirde el mikrocerrahi hastanesinde doktor fuat özerkana oldum ve doktorumdan çok memnunum . eğer durumu olan arkadaşlar varsa gözleri kapalı gidebilirler 9 cm lik bi kısalık vardı ve 4 ayda cihazım çıktı 9 cm uzattık çok şükür cihazım çıktıktan 4 ay sonra koltuk değneklerini bıraktım amaliyat olalı bir sene olmadan 85 dereceye kadar dizimi bükebiliyordum şu anda dizimin bükülme açısı 95 i geçiktir ama çok rahat hareket ediyorum yürümemde oturmamda çok şükür sorun yaşamıyorum koşamıyorum belki ama hızlı yürüyebiliyorum bisiklete binemeyeceğimi düşünüp üzülüyordum ama bisikletede binebiliyorum . ben 1 senede normal hayatıma döndüm ama diz bükme gerçekten sorun bir buçuk sene fizik tedavi gördüm hiç aksatmadım bırakmadım doktorumda çok iyiydi galiba hem fizikte hemde ameliyatta doktor çok önemlii . fizik tedavim bittikten sonra yürüyüşe ve spora başladım dizim inanılmaz yumuşadı ve hareketlerim hızlandı şu anda bol bol yürüyorum spor yapıyorum ve yüzüyorum dizim ve bacağıma gerçekten çok yararı oldu fizik tedavi yapmasam bile kendi kendine bir kaç cm daha ilerledi bükülmem . diyeceğim o ki gerçekten çok büyük ağrılar acılar çektim ama şimdi memnunum bu ameliyatı olmak isteyen arkadaşlar gerçekten iyi düşünsün ve doktorunu iyi araştırsın doktor çok önemli kendinizi denek tahtası olarak kullandırtmayın . şimdi yazarken çok kolay ve basit gibi duruyor ama geri dönüp baktığımda sadece kendim biliyorum acısını psikolojik olarakta insan çöküyor her sabah uyanıyosun ve cihaz hala bacağında ! şimdi halimden gerçekten çok memnunum sağlıklıyım özgüvenle yürüyorum ama o zamanlar sanki geçmicek gibiydi eğer ayağında hala cihazı olan arkadaşlar varsa ve bu yazıyı okuyorsa emin olsun o günler geçiyor o günleri atlatıyosun ve sağlıkla yürüyeceğin güleceğin zamanlar geliyor neyse fazla uzattım herkese iyi günler 

  4. #1264
    Üye
    ümitsizz Avatarı

    Gerçek Adı
    mehmet
    Üyelik Tarihi
    25.07-2014
    Son Giriş
    25.07-2014
    Saat
    01:27
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    merhaba arkadaşlar benimde kardeşim ilizarov ameliyatı oldu geçen yaz.kardeşim 4 aylıkken havale geçirmişti ateş bacağına vurduğu için sol bacağı felç ve 5 cm kısalığı vardı sinirler çalışmadığı için bacağı gelişmiyor ama aksayarak yürüyebiliyordu ameliyata kadar.ameliyatı ege üniversitesinde oldu kemiğin kaynaması 5ay sürdü halkayı 5 ay sonra çıkardılar ve bacak 5 cm uzatıldı ama değneklerle yürüyebiliyor ayağını basamıyor şu an .halka varken bacağına kum koymamız gerekiyormuş ama doktoru bunu bize geç söyledi bacak zaten bükülmüştü kardeşimde demirin dipleri acıyor diye kumu koydurmamıştı bacağına halkayı çıkardılar 2 hafta fizik tedavi gördü evde çok uğraştık hergün bacağına sıcak havlu sarıp kum koyup beklettk şu an 4 parmak açıklık var daha fazla açılmıyor kardeşimde ümidi kesti iyice keşke hiç ameliyat olmasaydım diyor.1 aya bi kontrole götürüyorduk kendi doktoru fransada halka çıkarken bile yoktu.diğerlerinden pek bişy de öğrenemiyoruz ağustosda tekrar muayne için götüreceğiz.2. bi ameliyat daha olucak kardeşim bilekten ama önce bacağın açılması gerekiyormuş yoksa hissetmeyebilirmiş bacağını bi daha yürüyemicekmi diye endişe ediyoruz bana fikir verebilirmisiniz bacağını nasıl açabiliriz ameliyatla falan açılma yapılıyor mu ne olur yardım edin onun için çok üzülüyorum.arada buraya girip sizin yazdıklanıza bakıyorum belki kardeşim için bi çare bulabilirim diye .. Allahım hepinizin yardımcısı olsun

  5. #1265
    Üye
    i.z.m.i.r Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.04-2013
    Son Giriş
    27.07-2014
    Saat
    04:46
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    öncelikle geçmiş olsun . anladığım kadarıyla dizini bükemiyor kardeşiniz . fizik tedaviyi sadece 2 hafta gördüyse yetersiz . ben amaliyat olduktan 4 gün sonra fizik tedaviye başladım ve bir buçuk sene fizik tedavi gördüm hiç ara vermeden , evdede sürekli egzersizlerim vardı ve dizimi büküyorduk 2 saatte bir . ağırlıkla bende çalıştım ayak bileğime bağlayıp oturuyordum ama onun diz bükülmesinde çok faydası olmadığını düşünüyorum ama kardeşinizde yararı olabilir . ben yüzüstü uzanıyordum doktorum arkadan dizimi büküyordu evdede aynı şekilde annem yardımcı oluyordu size bunu önerebilirim cihaz çıktığına göre kemikleride gelişmiş olması lazım ama siz yinede doktorunuza sorun bi sorun olmasın . eğer durumunuz iyiyse size kendi doktorumu önerebilirim izmir el mikrocerrahi hastanesinde fuat özerkana bi gidin çünkü benm ayağımda 9 cm bi kısalık vardı ve cihazım 3 ay kaldı 9 cm uzadı çok şükür önce allaha sonra doktoruma borçluyum doktorumdan gerçekten çok memnundum bi çok konuda çok yardımcı oldu araştırırsanızda çok iyi bi doktor olduğunu görürsünüz . umutsuzluğa kapılmak ne demek bilirim her sabah uyandığında o cihazın orda olması ve cihaz çıktıktan sonra değneklerle yüremek diz bükmek gerçekten çok zor allah kardeşinizin yardımcısı olsun ama geçicek bi gün benim gibi gülümseyerek anlatabilcek bende o zamanlar yürüyemiycem galiba yapımıycam tükendim diyodum . hiç bir zaman ümitsizliğe kapılmasın o acılara bir süre dayanıcak sonrası inşallah güzel olucak tekrardan çok geçmiş olsun .

  6. #1266
    Üye
    psikoandflower Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.08-2014
    Son Giriş
    19.08-2014
    Saat
    00:44
    Yaşadığı Yer
    Adana
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    "Hiç iyi değilim, Acil dönen olursa çok sevinrm"
    Herkese merhabalar arkadaşlar. Siteyi geç farketmiş olmama üzüldüm, henüz üye oldum. Mesaj yazmak vs olayı çözmeye çalışıyorum geç dönme vs olursa kusura bakmayın. Ben hem tecrübelerimi aktarmak hem de fikirlerinizden istifade etmek istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
    Eylülde 2yıl olcak, düzeltme (eğrilik) ve uzatma ameliyatı oldum Adana Ortopediada. 5-6 cmlik kısalık vardı sağ bacağımda aşınmaya bağlı olarak, arkadaş vs tavsiyesiyle bu hastane ve doktorumun adını duyduğum o ilk güne dönmeyi çok isterdim. O kadar pişmanım ki ameliyat olduğuma, hayatmda hiç böyle geriye dönmek istediğimi hatırlamıyorum. Resmen kaç kat gerileme oldu yaşantımda. Önceden aktif, mesleğinde başarılı çok sosyal biriydim. Fazla yürüyünce oluşan bel ağrılarm hariç ciddi bir yakınmam yoktu. Allah şifayı arayın diyor, belki daha iyi olurum ve yıllar sonra olmam gereken protez ameliyatını çok daha geciktirebiliriz die büyük umutlarla bu ameliyatı oldum. Resmen umut tacirliği yaptı doktorum Mahir Gülşen. Çalıştığım şehrde muayene olduğum dr ve Hacettepedeki eski doktorum Mazhar bey bu ameliyatı önermedi. Bu risk ve çekinceleri Mahir beyle görüştüğümde çok rahat ve kendinden gayet emin şekilde böyle risklerin olmadığı, risklerden bahseden doktorların yeteneksizliğinden kaynaklandığını belirtti. Ona çekince ve korkularımı paylaşmya çekinioduk, sanki çocuk oyuncağı da damdan düşer gibi bu işlere girebilirmişsin gibi ısrarla her sefernde bunun kolay ve yapılabilir bir amelyt olduğundan ısrar ediyordu. Haftalarca araştrıp kendim görüştükten sonra en son babamla da gidip son bi fikrimizi belirttik ve 5-6 bikemedn 7-8 gibi bi süre olacak tedaviye ikna etti bizi. Ben onun tüm kızmalarına rağmen endişelerimi paylaşıp şu kadar riskli şu kadar zararın olabilir gibi bir bilinçlendirme duymaynca tüm güvenmle ameliyat oldum. Allah var hastane ve personelden memnundum fakat mahir bey de aşırı bi rahatlık vardı.Bu süre içinde yeşil reçeteli ağrı kesicilerin bile ağrılarımı kesmediği ne siz sorun ne ben söyleyim denecek sıkıntılar yaşadım. Çok korkunçtu ama çok şükür sabırlı ve azimli olduğumdan ve ucunda daha iyi olcam umuduyla katlandım. Tedavi esnasında bacağımdan resmen patlamaya yakın bir ses duyduk. Nolduğunu anlamadım büyük bir şok ve kriz geçirdim. Arkadaşımın banası da ortopedistti sağolsn yardimci olup sakinleştrdi ve ilk fırsatta kontrole gittim. Tayin için hastaneden epikrizlerimi aldığım esnada farkettik ki açıklayamayıp önemsemeden sorun yok şeklinde geçiştirdikleri bu durumu kayıtlara "hasta düştü" şeklinde yalan ifadeyle yansıtmışlar. Sonra noldu?? Cihaz çıktı alçı fizik tedavi derken şuan hiç iyi değilim malesef. 2yıla yakın süren bataklık gibi olan bu tedavi hayatımı tepetakla etti. Eski cıvıl cıvıl ve aktif halimden eser yok. Bitmeyen ve aktf sonuç vermeyen sancılı fizik tedavilere ( hala devam ediyor) rağmen dizimi 10-15 derece kırabiliyorm haliyle dizi kitleyemediğim için desteksiz yürüyemiorum. Artık sadece bel ağrım yok, sola çok yüklendimden sağlam sağ bacağımda ağrı, kol ve boyun ağrılarım da var. İşe dönmeye çalıştım olmadı çok daha kötü olup döndüm ailemin yanına mecbur. Bu süreçte tanışıp birbirimize utdumyz biriyle evlnmk üzereyken işi sürekli seyahati gerektirebileceği ve sağlığımı olumsuz etkileyebileceği için olumsuz sonuçlandı görüşme. Sürekli aktif ve yoğunken, üni de derse bile giriyorken bir anda eve ve ailedine bağımlı biri oldum. Maddi manevi çok yıprandım artık yorulduğum bıktığım ve tüm ağrılara rağmen ders programı gibi disiplinli şekilde fizik ted yaparken artan diz kırma tekrar gerilediği ve yürüyüşüme bu kazanımlar yansımadığı için motivasyonum düştü resmen zorla ve aktivite gibi gidiyorm fiziğe tüm çabama rağmen.hayallerm alt üst oldu yani. Şuan işe gidemedğim için her 3ayda bir heyet raporu için doktoruma kontrol olmak zorundaym fakat onu görmek ve hala ücret ödemek çok ağrıma gidiyor. Egosu benm sağlığımdan daha kıymetli sanırım, son rapor gününe kadar dahi eskisinden daha kötü oldumu kabul etmiyordu. Şyan araştırıyorum yasal haklarımı ve dava açmayı düşünüyorum. Daha önce böyle bir deneyimi olan yafa rastlayan var mı. Lütfen yardımcı olun. Ameliyat olurken sadece ameliyat içi komplikasyonlar için mi imza alıyorlar yoksa tedavi sürecindeki tüm sıkıntılar için mi? Doktorun hele de bu kadar tanınmış ve tecrübeli bir doktorun böyle bir ihtimali görmemil olabilceğine inanmıyorum, yurtdışına bile gidiyor ameliyat için. Burda ihmali ve vurduymazlığı olduğunu düşünüyorum. Bi keresnde nasıl nolcak nasıl yürücem dediğimde yine ilizarov takarız, anatomiyi ve süreyi unut artık ne zaman biterse die umursamazca açıklaması hala aklımda. Başka doktorlara ameliyat sonrası göründüğümde dizimin daha da inceldiğini ve protez artk böyle anatomik olarak ince bir dize protez yapılamicağını söyledi. Bi dr da özel bir protez'bir ihtimal'yapılabilr ancak o da devlet karşılamadığı için 60-70 milyar civarı tutacağını söyledi. Bu telefonu al yukarda bir arkadaşın da bahsettiği gibi çok konuşup alınca hayatmda ilk kez sinir krizi geçirdim. Dönülmez bi çıkmaza soktu hayatımı, zaten araba vs için biriktirdiğim oarayı ameliyat, tedavi için harcadm bunun altından nasıl kalkıcam bilmiyorum. Yorumlara bakunca genelde diz kırma vs azalıo yazılması diklatimi çekti. Dr benm eklem aralığımı daralttığı için bu bnm için çok daha zor, bir yere kadar kırabileceğimi söyledil dr lar. Merak ettiklerm hakkında yardimci olursanız, bilip gördüklerinizi paylaşırsanız sevinirim

  7. #1267
    Üye
    salih134 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.09-2014
    Son Giriş
    08.09-2014
    Saat
    21:52
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Iyi gunler arkadaslar ben 17 yasindayim ve 1.55 boyundayim ve erkegim kiz icin sorun olmayabilir ama bi erkek icin 1.55 boy zulum en azindan benim icin ve kafaya cok takiyorum psikolojm bozuldu resmen boyumu dusunmeden gecirdigim zaman yok gibi nerdeyse doktora gittim kemik olcumu falan yaptilar en fazla 5 cm uzarsin dedi onuda teselli etmek icin dedi resmen 3 4 yildir hic uzamadim en fazla 1 2cm dir anlasilmiyo bile yani ve en sonunda uzama ameliyati olmaya karar verdim hiçbir saglik problemim yok acaba benim boyumdakiler icin sigorta karsilama durumu var mi ne kadar uzayabilirim bilgi verirseniz sevirim .

  8. #1268
    Üye
    maria sharapova Avatarı

    Gerçek Adı
    erhan öteleş
    Üyelik Tarihi
    21.09-2010
    Son Giriş
    03.10-2015
    Saat
    15:47
    Mesaj
    10
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kardeşim bence hiç vakit geçirmeden rahat bi 2-3 sene işine gücüne bak ygs-lys neyse falan bu süre zarfında iradeni kullan ve doğal yollardan 5 cm uzamaya bak ki uzarsın.160-163 cm olursun 2 senede.Hem bu ameliyatları sorunsuz gerçekleştirmek demek para demek hemde çok fazla para demek(7cm fitbone=150.000 tl eğer biraz daha eski yöntemlerle olacaksan 60.00 tl civarı) bunun için bütçe planı yapmaya bak 2-3 sene para biriktir ne bileyim bi yarışma falan kazan..Boyun ortalamanın altında olacağı için evet sigorta karşılar devlet ama ne kadar karşılar bilmiyorum.Daha sonra bu ameliyatı olmaya karar verirsen 5 ay gibi kısa bir sürede 7 cm uzama sağlarsın prosüdür tamamlandığında ortalama 170 boyun olur.Bu arada vücut oranlarında bir bozulma olmaması için omuz falan çalışmaşısın ayrıca asılma hareketleriyle omurganı uzatman da iyi olur ameliyattan sonra bacakların çok uzun torso kısmın da çok kısa görünmez :-) bunlar benim naçizane fikirlerim

  9. #1269
    Üye
    salih134 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.09-2014
    Son Giriş
    08.09-2014
    Saat
    21:52
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kardesim babam antrenör benin o yuzden kas calismisligim var aslinda ve bunun kisaligimda sebep oldugunu dusunuyorum zaten ve govde bacak orani demissin normalde erkekte kasiktan asagisi ve yukarisinin orani 1e 1 olmasi lazimmis benim 70e 86 yani 16cm uzamayi gec 20cm uzasam bile bende sorun yaratmaz. Yani benim arkadaslarim 91a 90 falan babamda 85 86 ben 70 86 bacak boyum cok kisa 20cm uzasam 4cm yuzerek bile uzatabilirsin diye dusunuyorum govdeyi.

  10. #1270
    Üye
    maria sharapova Avatarı

    Gerçek Adı
    erhan öteleş
    Üyelik Tarihi
    21.09-2010
    Son Giriş
    03.10-2015
    Saat
    15:47
    Mesaj
    10
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    peki armspan ne durumda kardeşim ? Kollarını iki yana aç sağ elinin orta parmağının ucu ile sol elinin orta parmağının ucu arasındaki mesafe boyuna eşit olmalı yani 155 cm olmalı
    şayet kulaç uzunluğun(armspan) 155,boyun 175 olursa bu biraz şekilsiz duracaktır kesinlikle ! tolerans bence 5 cm max. Eğer kas falan çalışmışsan bence senin kulaç uzunluğun 7 cm falan uzundur boyundan bi ölçüp beni bilgilendirir misin ? Bu fotoğrafı inceleyebilirsin(Proportions: going from 158cm to 175cm atletli ve siyah baxerlı olan kişiye bak altta. Uzadıkça kollarının kısa kalışına focuslan.Bahsettiğim 2 sene içinde bu şeylerin altyapısını hazırlamalısın Salih eğer gerçekten artık daha fazla kısa kalmak istemiyorsan! i can sure you 20 yaş çok ta geç değil uzamak için.Para ve işin teknik kısmıyla ilgilen 2 sene sadece 2 sene sonra özgürsün.Beynin seni azad edecek gör bak! benim boy 171 ve 183 hedefliyorum hedef 2016 :-)

  11. #1271
    Üye
    salih134 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.09-2014
    Son Giriş
    08.09-2014
    Saat
    21:52
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ayni geldi olctum hatta kolum biraz kisa fotografi inceledim kollar eger 158 ise 175 te sacma durmuyo aslinda bence 158te sacma duruyo

    ya bide kol uzunlugu bacak boyuyla o kadar ilgili mi ki govde boyu degismeyip kollar uzayinca kollar normal insanlara gore daha asagida duracak sacma degil mi bu?

    bide bacak icin govde altyapisini nasil olusturabilirim bu sene 12 oldum bende sorun biraz sadece gunde tekme ve ziplama calisiyorum

  12. #1272
    Üye
    mehmet987654321 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.04-2011
    Son Giriş
    07.11-2014
    Saat
    21:19
    Yaşadığı Yer
    ank
    Mesaj
    27
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kısa olan yerine uzunu kısaltma tedavisi yok mu??

  13. #1273
    Üye
    kayahak Avatarı

    Gerçek Adı
    hakan
    Üyelik Tarihi
    12.12-2013
    Son Giriş
    16.06-2017
    Saat
    14:16
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    23
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    var tabi ama ona Dr. muayenesinden sonra karar veriliyo

  14. #1274
    Üye
    Ercan Yılın Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.11-2014
    Son Giriş
    08.03-2017
    Saat
    02:58
    Yaşadığı Yer
    antalya
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    rayc;

    arkadaşım niye insanları yanlış bilgilendiriyorsun? boy uzatma ameliyatının ortalama fiyatı 4000-9000 tl arasıdır

  15. #1275
    Üye
    karabasann Avatarı

    Gerçek Adı
    tc alaattin aydoğmuş
    Üyelik Tarihi
    23.10-2010
    Son Giriş
    15.01-2017
    Saat
    23:35
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    51
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    benim tek taraflı kalça çıkığından dolayı 5 cm kısalık vardı uzatıldı eşitlendi ve şekil verildi eski halimden daha memnunum faceden msj atarsanız yardımcı olurum TC ALAATTİN AYDOĞMUŞ




Sayfa 85 / 98 İlkİlk ... 357581828384858687888995 ... SonSon

Başlığın Etiketleri