TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12
Toplam 21 mesajın 16-21 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    xakmanx Avatarı

    Gerçek Adı
    eşref
    Üyelik Tarihi
    02.12-2009
    Son Giriş
    01.02-2023
    Saat
    15:15
    Yaşadığı Yer
    izmir bergama
    Mesaj
    129
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Merhaba bende 12 sene önce çift taraflı protez ameliyatı geçirdim fakat bir tanesinde sorun çıktı bu yıla kadar dayandım yaşım 44 2 ay önce revizyon oldum protezim komple değişti şimdi çok iyi durumdayı kendime yıllarca boşuna eziyet etmişim 5 günde değneksiz yürüdüm durumumda çok iyi yürümeyi ne çok özlemişim

  2. #17
    Üye
    Muyas Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.10-2022
    Son Giriş
    27.10-2022
    Saat
    21:44
    Yaşadığı Yer
    HATAY
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Arkadaşlar 2 kalçamdada avesküler nekroz var 1 yıldırda acı içindeyim tedavi sürecinde kemik içi iltahap temizlenip kök hücre eklendi tam iğleşme sürecinde kemik baş kısımlarında ciddi çökmeler oldu doktorum önceden protez önermezken her iki kalçamada protez yapalım rahatla dedi protez takılınca gerçekten acılar son buluyormu ve en önemlisi fiyat ne bilgisi olan paylaşa bilirmi lütfen

  3. #18
    Üye
    xakmanx Avatarı

    Gerçek Adı
    eşref
    Üyelik Tarihi
    02.12-2009
    Son Giriş
    01.02-2023
    Saat
    15:15
    Yaşadığı Yer
    izmir bergama
    Mesaj
    129
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ameliyat biter bitmez ne ağrı ne acı kalıyor tabiki iyi doktor ve kaliteli protez
    Fiyata gelince 40 bin liradan aşağı yapmıyolar özel hastanelerde

  4. #19
    Üye
    Muyas Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.10-2022
    Son Giriş
    27.10-2022
    Saat
    21:44
    Yaşadığı Yer
    HATAY
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Çok teşekkürler verdiğşniz bilgi için içime su sertiniz

  5. #20
    Üye
    Kaptan_22 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2023
    Son Giriş
    20.01-2023
    Saat
    18:48
    Yaşadığı Yer
    Çanakkale
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 1
    @crissangel

    İyi günler çok geçmiş olsun. Annemde de enfeksiyona bağlı kalça protez revizyonu yapılacak. Size geçici olarak takılan antibiyotikli spacer hazır mıydı. Ameliyat esnasında yapılan çimentolu protez mi. Bu protez ile normal ihtiyaçlarınızı (tuvalet, temizlik) yapabildiniz mi. Yani hareket edebiliyormuydunuz. Yoksa sürekli yattınız mı. Üzerine basmadan ayakta durmanızda sakınca varmıydı. Yürüteç ile yürünür mü. Cevap verirseniz çok sevinirim.

  6. #21
    Üye
    crissangel Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.03-2014
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    00:44
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    139
    Alınan Beğeniler
    28
    Verilen Beğeniler
    15

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @Kaptan_22 SELAM cokcok gecmısolsun spacer antıbıyotıklı cımento yanı hazır öncelıkle enfeksıyonlu protezi cıkarıyorlar sonra kalcaya bı parca koyuyorlar 4 5 ay orda duruyor benım kı 6ay durdu 1 2ay antıbıyotık kullandım enfesıyonun gecmesı ıcın bu surecde ayagınıza basmak yasak ben surklı yattım ılk ay cok zor sonra sonra dokular olusdugu ıcın agrı sızı kalmıyor tek ayakta tum ıhtıyaclarımı gıderdım baston yardımıyla hebırde bu surecde hasta olmamaya bakın grıp vs enfeksıyon temızlene kadar 2cı yanı revızyon amelıyatımı olamadım ne zmnkı enfesıyon gttı 7ay snra revızyon amelıtaımı oldum daha sonra +1 2ay daha basmadım dokular ve kemıkkaybımda vardı cunku protez ıyıce olussun dıye sonra yavas yvas basdım aceleeye grk yokk 2017 agustoda oldum 6sene olmus cok sukur bı skıntım yok arada agrım oluyor buda normal dır çileli günelrimi anmıs oldum annenıze ve sıze gecmolsun dılıyorum hersey gecıyor moralınızı yuksek tutun kalın saglıcakla




Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12