Sayfa 1 / 20 1234511 ... SonSon
Toplam 294 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:04
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.969
    Alınan Beğeniler
    968
    Verilen Beğeniler
    1.256

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    1- Omurilik yaralanması geçiren erkeklerin penislerinde ereksiyon olur mu?
    Yaralanmaya göre değişir.

    2- Doğal yollardan ereksiyon olamayan kişiler ereksiyon için ne gibi seçeneklere sahipler?
    Viagra/Cialis vb. haplar, kremler, medikal ürünler gibi birçok seçenek var. Ancak bunların yetersiz kaldığı, yan etkisinden çekinildiği, ya da başka bir sebeple tercih edilmediği durumlarda, başarı oranı neredeyse yüzde 100 olan bir başka yöntem vardır: İlaçla enjeksiyon yoluyla ereksiyon.

    3- Enjeksiyon yoluyla ereksiyon sağlayan ilacın adı nedir?
    PAPAVERIN CHL 0,06 GR 10 AMPUL
    (Bilgi)
    İlaç Fiyatı 3.18 YTL
    Papaverin bir kutu içindeki iğne kapsüllerinden oluşur ve ilacın enjektörle penise şırınga edilmesi sonucu peniste ereksiyon sağlar. Bu işlem için kullanılacak şırınga şeker hastalarının kullandığı küçük şırıngalardır.

    4- Yani penise iğne mi yapılıyor?
    Evet. Yalnız, uzman doktor tarafından tavsiye edilmesi ve onun ardından uygulanması kesinlikle şarttır.

    5- Enjeksiyon işlemi ne zaman yapılmalıdır?
    İlişkiye girmeden on dakika kadar önce.

    6- Doz nasıl ayarlanmalıdır?
    Bu konu önemlidir... Eğer aşırı doz vurulursa penis çok uzun süre erekte olarak kalır ve bu geri dönülmez zararlara yol açabilir. Bu yüzden doz azar azar denenmeli ve etkisi ölçülmelidir. 10-20 mg ilk doz uygun bir başlangıçtır. Yeterli görülmezse doktor önerisi ile kademeli olarak doz yükseltilerek denenebilir. Ancak tekrar edelim ki, bütün bu işlemlere başlamadan önce mutlaka bir doktora görünmek gerekmektedir.

    7- Enjeksiyon nasıl gerçekleştirilmelidir?
    - İlaç şırıngaya çekilir, içinde hava kabarcığı olmamasına dikkat edilir.
    - Enjekte edilmeden önce penis orta ve işaret parmağı arasına alınarak geriye doğru çekilir, baş kısmının görece sertleşmesi sağlanır (Bu işlem gereklidir çünkü şırınga direk kasın içine enjekte edilmelidir)
    - İğne penisin sol ya da sağ yanına, Penisin uzunlamasına orta kısmının hemen altına vurulmalıdır. Bir başka ifadeyle, penise tepeden bakıldığında, saat 3 ya da 9 istikametine, orta kısmının 1-2 cm. altına, kasın içine, penis başındaki damarların arasından vurulması gerekmektedir.

    Spoiler Spoiler/Ayrıntı İçerik:


    Konuyla ilgili resimlerin de yer aldığı İngilizce bir site için buraya tıklayın (Sayfanın Google Türkçe çevirisi için buraya tıklayın)

    - İlaç yavaş yavaş zerk edilmeli, bittiğinde, enjektör usulca çıkarılıp iğne vurulan yer alkolle dezenfekte edilmelidir.

    8- Bu yöntemle ereksiyon hangi sıklıkla yapılabilir?
    - Öncelikle asla bir iğne vurulduktan sonra bir süre bekleyip ikinci bir iğne vurulmamalıdır.
    Bazı kişiler bir kaç dakika içinde ereksiyonun gerçekleşmediğini görünce hafif erekte penise yeniden iğne vuruyorlar; böyle olunca yarım sertleşmiş peniste ciddi şişlikler olmaktadır.
    - İhtiyaç halinde ikinci iğne ancak ve ancak ilkinin etkisi geçtikten (ereksiyon sona erdikten) sonra vurulabilir. Bu etki (yani ereksiyon) kişiden kişiye değişmekle birlikte ortalama on dakikada ortaya çıkar ve takribi olarak iki saat ila dört saat arasında devam eder.
    - İğnenin dozu fazla vurulursa 12-14 saate varan ereksiyonlar görülebilir. Aman diyorum! 3 saati aşan ereksiyon olduğunda derhal hastanenin acil servisine gitmelisiniz.

    9- Bu uygulama nedeniyle önemli sağlık sorunları oluşabilir (bkz: sağlık sorunu yapayan bir arkadaşımız). Mutlaka ama mutlaka ürolog kontrolü ile kullanılmalıdır.

  2. #2
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 1 Zaten Değerlendirdiniz!
    hay eline sağlık klavyene kuvvet bülent
    yafu kardeşim bana bu konuda gelen utana sıkıla yazılan özel mesajların haddi hesabı yok.
    annamadım serdar turgut'un adı penis yazarına çıktı
    ..da öm. ler niye bana geliyo
    tamam sitedeki yazılarımdaki esprilerin çoğu belden aşağı ama
    sen de bilirsin ki o esprilerin hepsinin üstünde yorgan örtülüdür
    yorgandaki ritmik hareketlere anlam yükleyenlerse fesattır.

    neyse geliim bu konudaki ufak bi eklemeye.
    ben papaverini en az 15 yıl önce bi kere denedim. olay aynen anlattığın gibi.
    benim gibi tak veya sonda yapmadan mesane boşaltımını -bi şekilde- yapanlara bi uyarım var
    bu ilaç MESANE KASLARINI DA GEVŞETİYOR YANİ İŞEYEMİYORSUNUZ. bu sebeple ilk yardıma kalkmıştım haberiniz olsun.
    eee şimdi napıyooon gibi bi soruyu kafasında evirip çevirenleri meraktan
    kurtarayım.
    ne demiş atalar.
    at sahibine göre kişner
    çoğu zaman destek gerekmiyor...şu bizim spastite kesici lioresali almamak yetiyor.
    ama sıkışırsam ve maç 90dk. dan fazla sürecekse
    ve maçın sonucunu penaltılar belirleyecekse levitra alıyorum.
    ve sahadan omuzlarda çıkıyorum
    ben iğneyi beceremem diyenler viagra-levitra-cialis i denesin.
    tabii dr. a danışarak. biraz pahallı ilaçlardır bunlar adedi yaklaşık 20ytl ye geliyor.
    tahtakalede 5ytl ama sahteeeee...onlara kanmayın.

  3. #3
    Üye
    Baben Avatarı

    Gerçek Adı
    Babür
    Üyelik Tarihi
    03.09-2005
    Son Giriş
    18.09-2010
    Saat
    12:56
    Yaşadığı Yer
    Konya
    Mesaj
    2.223
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 1 Zaten Değerlendirdiniz!
    ahan da ben de katıldım geyiğe.. :P

    E.. kardeşim, herkesin alanı ayrı. Buradaki elemanın sen varken serdar turgut'a öm. atacak hali yok ya.. amme hizmeti yapıyorsun işte.. kötü mü?

    Yaş kemale ermiş, adın da öyle.. Sitedeki yazıların da, hiç öyle boş birinin yazacağı yazılar değil.. Mutlaka "açıkta anlatamadığı şeyler de vardır, onu da öm.ler ile bize anlatsın" diye yardım ediyorlar. :P

    "Karşılıklı yarar" ilkesi yani.

    Benim sana önerim.. Bu sayfanın linkini sakla.. Bi daha öm gelecek olursa bu sayfaya yönlendirirsin. ok

  4. #4
    Üye
    Fuzulim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.07-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Erzurum
    Mesaj
    328
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: OturanBoğa
    4- Yani penise iğne mi yapılıyor?
    Evet. Yalnız, uzman doktor tarafından tavsiye edilmesi ve onun ardından uygulanması kesinlikle şarttır.

    5- Enjeksiyon işlemi ne zaman yapılmalıdır?
    İlişkiye girmeden on dakika kadar önce.
    Anladığım kadarıyla ilişkiye girebilmek için partnerin yanında aynı anda birde doktorun hazır bulunması gerekiyor. Yada partnerle birlikte doktora gitmek gerekiyor. Yani bir grup olayı mevcut
    Yada Bunun olmaması için tek çare partnerin doktor olması gerekiyor.

  5. #5
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    ehh yani sorduğun soruya bak fuzulim
    7 yaşındaki şeker hastası çocuk insülin iğnesinin nasıl yapılacağını
    öğreniyor ve evde kendi yapıyorda...
    eşşşek kadar bi herif bu işi öğrendikden sonra iki eliyle bi ...kine iğne yapamıcak mı yani :lol:

  6. #6
    Üye
    Baben Avatarı

    Gerçek Adı
    Babür
    Üyelik Tarihi
    03.09-2005
    Son Giriş
    18.09-2010
    Saat
    12:56
    Yaşadığı Yer
    Konya
    Mesaj
    2.223
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Fuzulim, ben öyle anlamadım.

    Doktor sadece tavsiyede bulunacak. "Olur veya olmaz" deyu.. "Olur" derse ondan sonraki uygulamaları elemanın kendisi yapacak..

  7. #7
    Üye
    Fuzulim Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.07-2005
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Erzurum
    Mesaj
    328
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Abi öyle demeyin. Bu çok hassas bir işe benziyor.
    Kaş yapiyim derken göz çıkarmakta var.
    kalçadan, koldan vurulan iğnelerden olmadığına göre ilkinde bir doktorun bu işi göstermesi gerekmezmi? Benden söylemesi.

  8. #8
    Üye
    Baben Avatarı

    Gerçek Adı
    Babür
    Üyelik Tarihi
    03.09-2005
    Son Giriş
    18.09-2010
    Saat
    12:56
    Yaşadığı Yer
    Konya
    Mesaj
    2.223
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    :lol: :lol: :lol:

    Doğru haklısın.. Ama şematik olarak verilmiş:
    İğnenin vurulacağı yeri gösteren resmi görmek için buraya tıklayın
    Bunun da yuutub'u vardır belkim.. :P Oradan öğrenmek de mümkün..

  9. #9
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:04
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.969
    Alınan Beğeniler
    968
    Verilen Beğeniler
    1.256

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Erdal, iğne dediğimiz öyle eşşek kadar iğne değil. Şeker hastalarının da kullandığı ipince ve kısacık bi iğne.. yani öyle "delik açılıyor" değil. Partnerin ve sen sağlıklıysan, iğne yaptıktan sonra alokolle temizleyip 10 dakka da beklenmişse bir sağlık sorunu olmaz... Ama illa ben huylanırım dersen, prezervatif kullanabilirsin...

    Fuzulim, yok yok, öyle korkacak bişey değil...

    Not: Baktım ki ben yazmazsam kimse yazmayacak bunları, bari ben yaziim dedim. Kamu hizmeti...
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  10. #10
    Üye
    mırro Avatarı

    Gerçek Adı
    Murat
    Üyelik Tarihi
    02.02-2007
    Son Giriş
    16.12-2013
    Saat
    15:38
    Yaşadığı Yer
    Silivri
    Mesaj
    98
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    BÜLENT ABİ BEN BUNU ÇOK YAZMAYI DÜŞÜNDÜM AMA YAZAMADIM CESARETİNDEN ÖTÜRÜ KUTLARIM.Senin bahsettiğin iğneğle 4 ay önce tanıştım.ALLAHdenk getirecekya ünlü bir doktorumuz beyaz uzun saçlı varya onla tanışdıktan sonra oldu.Bir akşam üstü işyrimde oturuyorum.Birde baktım ünlü kişi geldi taş almaya yazlığı varmış burda görünce şaşırdım.Dedim fırsat bu fırsat abi çok mütavazi bir insan oturduk sohbet ettik ben tabii hemen konuya girdim,sertleşme problemim oldğ.söyledim ,yarın bana ilaç getireceğini söyledi.Ertesi gün bana geldi,iğneği yaptı ve dediki sen dedi 5-10 dk masturbasyon yapar gibi yap dedi,birde baktım 3 yıl önceki halime döndüm 45 dakika ereksiyon devam etti.Hocayla olduk arkadaş 15 günde bir yazlığına gider sohbet ederiz.Bazen çok fazla enjekte edersen sonradan şişkinlik ve sızı yapıyor,5-6 gün içinde ancak iniyor.Birde onların kaçak olanları var,ancak yurtdışından reçeteyle alabilirsin.İğnesi arı iğnesi kadar insülin iğnesi kullanıyorum menmunum.ilişkiden 10dk önce yapılır.Kafanıza takılan birşey varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olabilirim.murat :roll: :roll:

  11. #11
    Üye
    Dante Avatarı

    Gerçek Adı
    Dante Alighieri
    Üyelik Tarihi
    04.04-2003
    Son Giriş
    08.06-2015
    Saat
    03:29
    Yaşadığı Yer
    araf
    Mesaj
    812
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    usta koordinatları bile vermişsin müthiş..

  12. #12
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    dante senin linkdeki resmi görünce müthiş bi fikir geldi aklıma
    duvara monte edilecek türde ööyle bi elbise askısı yapsam satar mı acaba
    ne o öyle koç boynuzu gibi kıvrılmış yukarıya.

    bu arada papaverin ve levitra-cialis-viagra türü ilaçlar arasındaki farkı söyleyeyim.
    papaverin yapıldığında ereksiyon süreklidir . yani ilacın etkisi geçene kadar çadır direği gibidir
    ilaçlarda ise sadece zihinsel veya fiziksel uyarı olduğunda sertleşme olur.
    uyarı olmadığında kenarda sinip pusuda bekler.
    dikkkaaat hazrool tüfennnk omza dediğiniz anda
    emret komutanım deyip çakı gibi dikilir.
    viagranın etki süresi 4-5 saat
    levitra 8-10saat cialis 36 saat dir.
    eğer yafu bi de şu ilaçları deneyeyim derseniz levitra'dan 5mg olarak başlayın. levitranın 5-10-20mg lık olanları var.
    internette ciddi çalışan eczaneler var kargoyla adrese teslim ediyorlar.
    reçete meçete istemiyorlar.
    sexshoplarda satıyor ama hiç tavsiye etmem...onlar sahte

    bu ilaçlar konusunda sadece şu istatistiği vereyim yeter.
    türkiye dahil tüm dünyada 35-40 yaş arası ve sonrası kadınlarda evlilik oranında %60 lık bi düşüş olmuş. bu ne demek..?
    80 yaşındakiler bile çıtır peşinde koşmaya başlamış

    http://www.ilacrehberi.com/cgi-bin/ilac_fihrist.asp

    bu linkden o ilaçların prospektüslerine ulaşabilirsiniz.
    yan etkiler uyarılar önlemler vs vs yi oradan okuyabilirsiniz.

    cialis hakkında daha bilimsel verilere ulaşmak isteyenler tıklayın bakiim
    http://www.youtube.com/watch?v=Fe8GQ...elated&search=

    http://www.youtube.com/watch?v=_d0Wd...elated&search=

    http://www.youtube.com/watch?v=rWsWr...elated&search=

  13. #13
    Üye
    mırro Avatarı

    Gerçek Adı
    Murat
    Üyelik Tarihi
    02.02-2007
    Son Giriş
    16.12-2013
    Saat
    15:38
    Yaşadığı Yer
    Silivri
    Mesaj
    98
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Dante iğnenin vuruş noktası resimdeki gibidir.Yandan sağdan veya soldan yapılır.BAYKE eğer ağız yoluyla alınan ilaçlarla yeterli sertlik sağlanamıyorsa b ilaç en fazla 45 dk dik tutuyor ondan etkisi fazla kalmıyor.Bende öyle ama boşalma yok.

  14. #14
    Üye
    Laus_Deo Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.03-2005
    Son Giriş
    22.08-2009
    Saat
    22:38
    Yaşadığı Yer
    Erdek
    Mesaj
    616
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bayke

    Ağbimsin yaaaa :lol: Söz büyüdüğümde senin gibi olcem ben
    Yahu ben affınıza sığınarak bu bölüme girdim bi bakiim ne yazmış Oturanboğa deyyu. Bence çok bilgilendirici şeyler en azından biz erkekler için,yada en azından iğne kısmından söz edilirken :wink:

    Ancak ne varki okudukça yazıları yanlış anlaşılmasın inanılmaz keyif aldım.Özellikle bayke ağbimin bir kar tağnesinden çığa dönüşen espirileri beni bilgisayar masasının altına soktu doğrusu Özellikle son bölümde, duvara monte edilecek türde öyle bi elbise askısı yapsam satar mı acaba meselesini okuduğum da oturduğum sandalyeden düştüm yahuu.Tutmazmııııııı :lol: Sex shop lar havada kapar ağbim :lol:

  15. #15
    Üye
    bayke Avatarı

    Gerçek Adı
    Kemal
    Üyelik Tarihi
    06.04-2005
    Son Giriş
    07.02-2009
    Saat
    15:10
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL/Beykoz
    Mesaj
    756
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    sunburn projeyi geliştirtim
    yare doğru bakıcak ve banyo armatürü olcak
    iki testis var sağdakini çevircen soğuk soldakini çevircen sıcak akıcak
    çizimini yapıyom ECA ya teklifi suncam
    aaa bak duş şeklinde de olabilir..boy bi metre
    fanteziyi düşünebiliyon mu..çektikçe uzuyo
    konuyu iiyce sulandırdık yaa
    bülent bunu silmezse hiç bi şeyi silmez artık
    ---------

    mirro öncelikle ilaç öncesi alkol ve ağır yağlı yiyeceklerden kaçıncaksın.
    etkin maddeyi nötralize ediyor.


    bak ben gece uyurken yatakta soluma dönmeye çekinirim
    -sağ taraf duvar önemli diil- çünkü kendimi ayarlayamazsam uykuda pat yere düşüyom.
    ilaç aldığımda böyle bi korkum olmuyo
    neden..?
    çünkü asker pusuda bekliyo. ben sağa sola dönmeye geyret edince
    seferberlik görev emri aldığını sanıp hazrola geçiyo.
    bende korkusuzca soluma dönüp uyuyorum..
    çünküüü takoz görevi yapıyo




Sayfa 1 / 20 1234511 ... SonSon

LinkBacks (?)

  1. 07.07-2017, 13:29
  2. 20.06-2017, 11:42
  3. 20.06-2017, 11:07
  4. 20.06-2017, 09:11
  5. 19.06-2017, 20:05
  6. 03.09-2015, 00:33
  7. 17.10-2010, 01:59