Toplam 4 mesajın 1-4 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    alp_alp Avatarı

    Gerçek Adı
    Alper
    Üyelik Tarihi
    11.12-2004
    Son Giriş
    22.04-2015
    Saat
    00:15
    Yaşadığı Yer
    Balıkesir
    Mesaj
    120
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Bazen kendime soruyorum, ben mı çok bilinçsizim?..

    14 ay oldu kaza geçireli, Üropan ya da lioresol hiç kullanmadım. İhtıyacım mı olmadı? ewet, kasılmalar hıç olmadı; fakat mesanemı boşaltırken sızıntı sorununu çok yaşıyorum.
    Ama cevabım hep hazır bu konuda: ya mesanemı çok boşaltamadım ya da ani haraketlenme esnasında oluyor.
    Cevaplarım hep böyleydı ve ayrıca geçen gun telefonda omurilik felçli bir arkadaşlımla konuştuğumda, "alper benım bu sondalara çok fazla malıyet bindi, ne yapmalıyım" dediğinde -SSK'dan da sanırım alamıyor-, Zefıran kullandığımı ve bır sondayı 2-3 gun kullandığımı soyledım.
    Sonra tekrar bana telefon açıp, "alper ben de denedim, ama sanırım başarılı olamadım zefıran konusunda. çunku sızıntım çok olmaya basladı" dedi.
    Zefiran kullanmaya başladığından beri kendime sormaya başladım: acaba bu sızıntım benımde bir sondayı 2-3 gun kullanmamdan mı kaynaklanıyor.
    Zefiran kullanan sondayı tek kullanımlık kullanmayan arkadaşlarda acaba bu sızıntı sorunu yaşıyor mu...

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    00:13
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.874
    Alınan Beğeniler
    935
    Verilen Beğeniler
    1.231

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Öncelikle, temizlik açısından: www.engelliler.biz/forum/viewtopic.php?t=893
    İkincisi de, sızıntıya sebep olan mesane iç basıncının azaltılması için üropan/detrusitol vb. ilaç kesinlikle almalısın; tabii doktorunun önerisiyle.
    Bu ilaçlar mesane iç basıncını azaltarak, hem sızıntı olmamasına hem mesanedeki idrarın böbreklere dönüşünün engellenmesine hem de mesane kapasitesini "arttırmasına" bağlı olarak -sık idrara çıkma hissini azaltacağı için- kişinin yaşam kalitesini de arttırır.
    Velhasıl bu ilacı kullanmak, kişinin zevkine bağlı değildir! Gerekliyse kullanacaksın, değilse kullanmayacaksın. Ve buna karar verecek olan da doktorundur
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  3. #3
    Üye
    hatice Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.12-2004
    Son Giriş
    29.08-2017
    Saat
    14:28
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    92
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Selam.
    Sızıntının en büyük sebebi idrarda üre olması.

  4. #4
    Üye
    kosova Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.06-2007
    Son Giriş
    14.08-2007
    Saat
    14:58
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    33
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    bir sonta tak kullanımlıktır bunun mikrobiyel riski cok fazla bence birdaha kulanma tek kere kullan we at we sızıntının olmam sebebbi ürede kaynaklanıodur bende aynı sorunu yasadım