Toplam 3 mesajın 1-3 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    Exorcist Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.01-2015
    Son Giriş
    13.09-2016
    Saat
    09:54
    Yaşadığı Yer
    Kayseri
    Mesaj
    28
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Abilerim ablalarim merhaba. Hepinize gecmis olsun. Ben 20 yasindayim. Kifoz hastasiyim ameliyatlik ama olmuyorum.
    Benim bir sikintim var ve burada cevap alabilecegimi dusundum. Benim iki hafta once idrarimda sanirim , pek anlayamadim ama gece kacirma oldu.
    Ondan sonra ben baya arastirmalar yaptim , forumlarda gezindim falan.
    Bir haftadir bir sikintim var , idrardan bir yarim saat sonra tekrar idrar hissi geliyor.Ama sıkışma degil , tabi cok su icersem sıkıstırıcak kadar belki mesela bir bucuk saat oldu su an oturuyorum hafif sanki mesane tarafim agriyor ben ayaga kalkinca daha belli olacak. Kan idrar kultur testi temiz bobrek sikintisiz. Aklim kolay kolay idrarimdan baska bir seyi dusunmuyor takintili olduğumdan.
    Neyse ben diyelim idrara ciktim , sabahlari su ictim uyaninca iki bardak. İdrara ciktim. Bir saat sonra bir daha ,ertesi idrar yarim saat sonra hafif sıkıştirmali oluyor 300 ml falan geliyor. Bazen cok sikistirmiyor , bes saat oluyor sikisir hale geldim 500 ml falan cikiyor bir pet sise.
    Asiri aktif mesane olabilir mi doktor oyle soyledi.zevasin kullanmaya basladim . Yani idrardan yarim saat sonra bana idrar hissi geliyor , hic gitmiyor , cok su ictiysem bir saat sonra idrara gitmek zorunda kaliyorum , az su ictiysem bes alti saat dayaniyorum ama idrar hissi devamli suruyor.
    Allah sfa versin hepinize cok tesekkurler

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    17:32
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    53.457
    Alınan Beğeniler
    265
    Verilen Beğeniler
    418

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    @Exorcist

    İdrar kültürü temiz çıktığına göre, dört şey aklıma geliyor:

    1- Gaz sancısı ya da kabızlık söz konusuysa, onun yol açtığı basınç mesaneyi zorluyor olabilir
    2- Psikolojik sıkıntılardan dolayı olabilir
    3- aktif mesane olabilir.
    4- İşemeyle mesane tam boşalmıyor, mesanede idrar kalıyor olabilir. (işerken mesanenin üstüne küçük küçük baskılar uygulamak mesanenin daha bir iyi boşaltılmasını sağlayabilir)

    İç basınç sorunu varsa, bunu azaltacak ilaçlar var. Ürolog bunu değerlendirecektir.

  3. #3
    Üye
    Exorcist Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.01-2015
    Son Giriş
    13.09-2016
    Saat
    09:54
    Yaşadığı Yer
    Kayseri
    Mesaj
    28
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bülent abi sağolasın.
    Şikayetlerim hala aynı. Böbrek mesane ultrasonu , alt idrar yolları röntgeni ,kültür tit , psa , üreflow (ort akış 11 , hacim 875)(Hacim 875 ama 2 litre suyu içip baya sıkışmıştım , evde sıkışınca 400 500 ml ) Üreflowdan hemen sonra mesanede kalan 343 ml , 1 saat tsonra kalan 45 ml
    Ürispas,tavanic,toviaz kullanıyorum 4 gündür yalnız faydası olmadı. aktif mesane OLABİLİR dedi doktorlar.Arada ani idrar hissi geliyor bazen 2 saniyede geçiyor.2 defa makat-testis arasında bıcak gibi ağrı , oralar arada seğiriyor... Zaten 1 senedir vücut genelinde seğirmem , yutma bozuklugum var , öğürme refleksim geçen sene çok azalmıştı. Bilmiyorum abi ya..
    Doktorlar hastaları düşünmüyor , o olabilir bu olabilir.Ürodinami istedim hiç dinlemedi bile.. İmkan olsa keşke ..