Toplam 3 mesajın 1-3 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    besalti20 Avatarı

    Gerçek Adı
    celal beşaltı
    Üyelik Tarihi
    15.02-2009
    Son Giriş
    11.12-2017
    Saat
    22:38
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1.989
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar saffra kesesi ameliyatı oldum. Kabızlık için günde bir tane X-m Solüsyon 150 Ml - İlaç Prospektüsü
    X-M solüsyon alıyorum ve İnanılmaz Kasılmalarım olmaya başladı ve İdrar kesesinde cok kasılma oluyor. Nedeni bu olabilirmi.?

  2. #2
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:51
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    7.508
    Alınan Beğeniler
    19
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Öncelikle bu gibi durumlarda forumlara değil doktora danışmanızı öneririm.
    Belirttiğiniz ilaç laksatif etkiye sahip bir bağırsak boşaltıcıdır. Bağırsak hareketlerini çoğaltarak karında hafif kramp türü şikayetlere yol açma ihtimali olabilir ancak idrar için renginden başka bir şeyi etkileyeceğini sanmıyorum.
    Burada doktor arkadaşınmız vardı, @MeTePe arkadaşımız gördüğünde bilgilendirme yapabilir sanırım.
    Konu Ufukalp tarafından değiştirilmiştir (04.02-2016 Saat 03:10 ).

  3. #3
    Üye
    MeTePe Avatarı

    Gerçek Adı
    Hastalık Sormayın
    Üyelik Tarihi
    24.02-2010
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    03:36
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    4.660
    Alınan Beğeniler
    542
    Verilen Beğeniler
    151
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    X-M genellikle operasyon veya radyografi öncesinde bağırsakları boşaltmak için kullanılır. Düzenli kullanımı pek yaygın değildir. Bahsettiğiniz şekilde kramplara vs. yol açabilir. Bence doktorunuzla görüşün, size daha uygun bir ilaç versin. Eğer çok şiddetli kabızlık yaşamıyorsanız bitkisel kökenli laksatifler bile kullanabilirsiniz.