TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12
Toplam 25 mesajın 16-25 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    anelkafb Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.07-2016
    Son Giriş
    13.03-2020
    Saat
    14:20
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    10
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Kardeşim çok beğendim programını ve dinç olmanı. İnşallah çok daha iyi olacaksın. Programının fotosunu görmek isterim tabiki. Ben de evde spor yapıyorum. Fakat alt ve üst vücut ayırt etmeden tüm vücut sporu yapıyorum. Haftada 1 veya 2 gün de dinlenme yapıyorum. Haftasonu veya tatiller de ise sabah akşam yapmaya çalışıyorum. Dinlenmelerimle beraber günlük bir sporum 1.5 saate yakın sürüyor. 😊

  2. #17
    Üye
    Yunus8540 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.02-2017
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    16
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    *Dinlenme önemli (bacak ve sırt kası 72 saatte diyer kaslar 48 saatte tamir olur.) Full body de olur. İNŞALLAH hakkında hayırlısı olur.

  3. #18
    Üye
    murat220 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.05-2010
    Son Giriş
    06.10-2020
    Saat
    08:21
    Mesaj
    112
    Alınan Beğeniler
    14
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Yunus8540

    ben de günde yarım saat yüzüyorum. bacak kaslarımda sorun var. yüzme için de 72 saat geçerli mi sizce. bir de spordan önce arjinin, spor sonrası da kreatin alıyorum. 1aydır başladım bakalım ne olacak.
    bir de zorlanmalı demişsiniz. herhangi bir uzmandan mı bilgi aldınız. bazi doktorlar da fazla zorlama diyor. ben de ne yapacağımı şaşırdım. ben 44 yaşındayım yürüyebiliyorum. merdiven tutmadan çıkamıyorum. sizin yaş kaç. ben sporla belirgin güç artışı göremedim henüz.

  4. #19
    Üye
    Yunus8540 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.02-2017
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    16
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    72 saat yüzme için geçerli degil. Aslında biz kaslar da sorun olduğu için çok aşırı zorlayamıyoruz biz 1 gün boş 1 gün spor yapsakta olur. Supplement leri uzun süreli kullanmayı önermiyorum. Faydası olur sporu sağlam yapıyorsan. ast...alt.....ck yüksek se dikkat et.... bizim kaslar zorlamayınca unutuyor güç süzleşiyor kaslar kayboluyor.* Fitness gitmiştim orda daha önceden hastanede fizik tedavi işinde çalışmış fitness hocası vardı oda zorla demişti zorlamadan kas olmaz. Yaşım 26 spor da güç artışı hemen olmaz aylar geçmeli günleri ıskalamadan sabır lazım. Ben evde spor için merdiven yaptım çok faydası oluyor tavsiye ederim. Sonuçta merdivenlerde zorlanıyoruz en çok... yardım edecegim bişeyler olursa ben burdayım kendinizi iyi bakın.

  5. #20
    Üye
    murat220 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.05-2010
    Son Giriş
    06.10-2020
    Saat
    08:21
    Mesaj
    112
    Alınan Beğeniler
    14
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Yunus8540

    teşekkürler. ben de nerdeyse yüzmeyi kısıyordum. öylebir kural var sanıyordum kaslarda. mesleğim gereği
    kamuda yapı denetim görevlisi de olduğum için bina kontrollerine de gittiğim için kaslarım boş durmuyor ancak bir program dahilinde yapmaya çalışıyorum. umarım bir faydası olur
    Konu murat220 tarafından değiştirilmiştir (10.07-2020 Saat 20:55 ).

  6. #21
    Üye
    murat220 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.05-2010
    Son Giriş
    06.10-2020
    Saat
    08:21
    Mesaj
    112
    Alınan Beğeniler
    14
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    protein tozu kullanip kaslarında güçlenme olan bmd li var mı. yaklaşık 15 gündür yüzme sonrası protein tozu da deniyorum.

  7. #22
    Üye
    yagmurunisan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.11-2009
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    01:35
    Mesaj
    192
    Alınan Beğeniler
    5
    Verilen Beğeniler
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Protein tozu zararlı mı?
    Protein tozu, yalnızca profesyonel sporcular tarafından, bir uzman eşliğinde günlük gereksinim belirlendikten sonra kullanılması gereken bir tür besin takviyesidir. Ağır antrenman sonrasında kas dokusunun onarımı, kas ve kemiklerin güçlenmesi gibi faydaları bulunan protein tozu, sporla ilgilenen her birey için gerekli değildir. Uzman hekim ya da diyetisyen görüşü olmaksızın, arkadaş tavsiyesi ya da yapılan küçük çaplı araştırma sonrasında protein tozu kullanımına karar verilmesi pek çok sağlık problemlerine yol açabilir. Aşırı ve bilinçsiz kullanıma bağlı olarak alınan protein tozu, vücudun ihtiyacından fazla proteine maruz kalmasına yol açarak başta kemik erimesi ve sindirim sistemi organlarından biri olan bağırsak sorunlarını oluşturabilir. Aşırı kullanıma bağlı olarak bağırsak tarafından yeteri kadar emilemeyen protein ise ishal gibi sağlık problemlerine sebep olabilir. Sıklıkla sorulan protein tozu zararlı mı sorusuna bu şekilde yanıt verilebilir. Yapılan araştırmalar sonucunda elde edilen bilgiler ışığında, protein tozu zararları şu şekilde sıralanabilir:

    Kalp Hastalıkları: Protein tozu, vücutta protein miktarının birden artmasına neden olabildiğinden, kalbin yorulmasına, kalp büyümesine yol açar. Ürün içeriğinde yer alan yağ miktarına bağlı olarak diğer kardiyovasküler hastalıkların ortaya çıkmasında rol oynayabilir.
    Kemik Erimesi: Protein, kanın asidik oranını yükseltir. Bu asidin dengelenmesi için kemikte bulunan kalsiyum kullanılır. Kemik yapısında yer alan kalsiyumun boşalmasına neden olan fazla protein, kemikleri zayıflatarak kırılgan bir hâle getirir ve osteoporoz olarak bilinen kemik erimesi oluşumuna neden olur.
    Böbrek Taşı Oluşumu: Kemiklerdeki kalsiyumun boşalması ile kemikleri zayıflatan protein tozu, kalsiyumun böbreklerde yoğunlaşmasına yol açar. Bu birikim ile birlikte spor sonrasında yaşanan sıvı kaybı, böbrek taşı oluşumuna neden olur. Ayrıca proteinin vücutta kullanılabilir hâle getirilebilmesi için böbrekler de çalışır. Aşırı kullanıma bağlı olarak böbrek yetmezliği gibi rahatsızlıklar da görülebilir.
    Karaciğer Hastalıkları: Bilinçsiz bir şekilde vücudun ihtiyacından fazla alınan proteinin vücuttan atılması için karaciğerin daha fazla çalışması gerekir. Özellikle karaciğer hastalığı olan kişilerde bu durum pek çok sağlık problemine yol açabilir.
    Sağlıklı bir yaşam için yapılan spor ile birlikte kas dokusunun güçlendirilmesi için protein tozunun, uzman hekim ya da diyetisyen tavsiyesi olmaksızın kullanımı daha pek çok sağlık problemine yol açabilir. Bu yüzden spor yapan kişilerin protein bakımından zengin doğal gıdalarla beslenmesi önerilir. Sağlıklı bir yaşam için düzenli olarak sağlık kontrollerinizi yaptırmayı unutmayın.

  8. #23
    Üye
    murat220 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    31.05-2010
    Son Giriş
    06.10-2020
    Saat
    08:21
    Mesaj
    112
    Alınan Beğeniler
    14
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Haklısınız da nörologlar beslenme işine karışmazlar, diyetisyenler de normal birey için tavsiyede bulunur. Kaldı ki kas hastalıklarından bile bihaber nöroloji uzmanlarının bulunduğu ülkemizde kas hastalığı gibi özel bir konuda diyetisyen bulmak zor. Fizik tedavide bile kas hastalığı konusunda bilgili fizyoterapist bulmakta zorlanıyoruz. Gittiğim nöroloji uzmanlarından biri midendeki bir bakteri yüzünden kasların güçsüz demişti.

  9. #24
    Üye
    Nesyo Avatarı

    Üyelik Tarihi
    03.10-2020
    Son Giriş
    07.10-2020
    Saat
    01:45
    Yaşadığı Yer
    Kocaeli
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Yunus8540 banada programin fotosunu atar misin?

  10. #25
    Üye
    Nurtan Avatarı

    Gerçek Adı
    Schrödingerin Kedisi
    Üyelik Tarihi
    07.01-2019
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    19:39
    Yaşadığı Yer
    UZAY
    Mesaj
    962
    Alınan Beğeniler
    127
    Verilen Beğeniler
    38

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Dengeli beslenmeli ,vücut ağırlığını korumak gerekir. protein, kalsiyum içeren besinler tüketebilirsiniz.hastalık kalp kasını etkileyeceği için protein tozu kullanmak zarar verebilir. düzenli egzersizler kas işlevini arttırır. bunu da fizyoterapist eşliğinde yapmalı. beslenme ile ilgili diyetisyenden yardım alabilirsiniz. tavsiyeler her kişiye uygun olmayabilir.




Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12