Toplam 15 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    mesutt Avatarı

    Gerçek Adı
    mesut şahin
    Üyelik Tarihi
    15.05-2011
    Son Giriş
    25.05-2015
    Saat
    17:45
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Rivotril Tablet Arkadaşlarr bu ilaccı size uyarmak icin yazıyom ben 14 yaşımda başladım bu ilaca keşke başlamassaydımbu ilaç yeşill recete y le yazılıyo bırakması imkasız şimdi 19 yaşındayım dahada bırakamıyom eroyinden beter size onu söyleyim bagımlılık yapıyo size tek tavziyem başlamayın arkadaşlar.

    bu ilaça başlarsan mezara kadar.

    uyku çok yapar .

    yarım utarsın sonra 1re çıkarsın bi ara bakanlık bu ilacı kestiydi tabi benimde biti 1 gün yutmadım yata düşdüm 2 güncükünü intar aklına giriyo sonra mecbur sabretim ama olmadı hasteneye düşddüm resmen kendimi öldürcem sonra babam mecbur bakanlı aradı 1 kutu yoladılar yutunca kendime geldim sonra firmayla anlaşmılar piyasaya sürdüler.

    o ilaçı bırakan varsa banada tavsiye etsin

  2. #2
    Üye
    muntada al ansar Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.12-2009
    Son Giriş
    13.10-2017
    Saat
    19:44
    Yaşadığı Yer
    trabzon
    Mesaj
    1.175
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    o dediğin ilaçtan ben çeyrekle başladım şimdi 2 tane içiyorum uyku yapmıyor uyku yapmadımı ben ertesi gün başka yeşil reçeteli ilaca başlıyorum ben o ilacı 6 senedir kullanıyorum ama hiç intihar gibi bir şey düşünmedim

  3. #3
    Üye
    basays Avatarı

    Gerçek Adı
    hüseyin
    Üyelik Tarihi
    23.11-2012
    Son Giriş
    18.06-2017
    Saat
    16:24
    Yaşadığı Yer
    Denizli
    Mesaj
    171
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Bu tür ileçlar hastalığın seyrine göre etkisi değişir. Hastalık zamanlarında 2 ile uyku yapmaz. iyileştiğin zaman çeyrak senin uykunu getirir. Bu ilacı kullanmayın diye genelleme yapmak çok yanlış. Psikolojik ilaçlar hekim kontrolünde yazılır, ve zaman zaman dozu azaltılır veya artırılır. Devamlı tedavi aynı hekime esastır. sadece bir kez muayene olup sonra reçete yazdırıp ilacı almaya dönerse iş alışkanlık dediğimiz madde bağımlılığı elbette bu ilaçlar içinde geçer li.
    Söylenen ilaç tedavi de iyi bir yeri olan ilaçtır, ama bildiğim bu kadar yılllara yayılan aynı dozda alınan bir ilaç değildir. Bu ilaçları bazen başka ilaçlarla değiştirerek , ek yaparak , dozunu azaltarak...Hekimin kararı bıraktırılır.
    madde bağımlılığı içerisine girdiğini ve yoksunluk zamanlarında kendini kötü hissettiğini düşünüyorsan , iyi bir psikiyat doktor öneririm , onun söylediği yolu izler ve sadık kalırsan bırakır başka bir ilaca geçersin.
    Doktorunla aranda iletişim sorunun var bence. Yoksa yıllarca tek ilaç yüksek doz aynı ilaç...Düşündürücü.
    araştırıp iyi bir hekime git ve kontollerini ihmal etme.
    zaman zaman ilaçlar çoğaltılır , bazıları çıkartılır ,doz azltılır...
    Ömür boyu kullanım gerektirdiğinde bağımlılık gelişmemesi için seçilen yol budur.
    Bir de ilaç yoktur, hasta vardır.
    Sonuçta her insan kendisi biricik ve özeldir.
    Yan etkiler de içeriğinde yazmayan olmaması gereken bir şey sizde olabilir.
    Bu ilaç böyle bir yan etki yapmış denilemez.
    Size yapmış olabilir.
    o yüzden dikkali olup ,yan etkileşimleri unutmama adına bir yere not edip gittiğinizde doktorunuza sorunuz.
    Geçmiş olsun, şifalar.

  4. #4
    Üye
    mesutt Avatarı

    Gerçek Adı
    mesut şahin
    Üyelik Tarihi
    15.05-2011
    Son Giriş
    25.05-2015
    Saat
    17:45
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    WALERA SEN O İLACI Bİ BIRAKMAYI DENE BAKALIM NE OLUYO ŞİMDİ İÇ BİŞE OLMUYO DİECEN AMAM YALAN 2TANE YUTUYOM DİYON GÜNDE 1TANE ÜSTÜNE ÇIKARSAN KOMAYA GİRESİN

    Basays tavsiyle icin çok teşekürler amam ebsini denedim mesala bi doktora gitiyom ilaç yazdırmak için doktor diyo bu ilaçı bırak diyo bazen yazmıyanlarda oldu çok doktora gitim aynısını diyolar bana inamayan denesin görüsün

  5. #5
    Üye
    muntada al ansar Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.12-2009
    Son Giriş
    13.10-2017
    Saat
    19:44
    Yaşadığı Yer
    trabzon
    Mesaj
    1.175
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bem günde 2 tane içiyorum hiç bir şey olmuyor uyku yapmadığı zaman üstünede başka yeşil reçeteli ilaç içyorum yalan borcummu var mesutt

    RIVOTRIL 2 MG 30 TB2 Adet2 x 1 Gün2013-04-292013-05-29 2013-04-29AİLE HEKİMLİĞİ TRANKO-BUSKAS 20 DRAJE2 Adet2 x 1 Gün2013-04-292013-05--03-28AİLE HEKİMLİĞİ XANAX 1 MG 50 TB1 Adet1 x 11 Gün2013-03-282013-05-17
    şu insanlar ne acaip buyur edevletteki ilaç kulanma süresi sanki yalan konuşuyoruz hemen insanları yalancılıkla yaftalamak ne kadar basit ya

    uyku testinine girdiğimde 2 taneside uyutmadıda 1 de yarım içtim uyku testi sonucunda kullandığı 5 mg Klonazepam ile uyku süresi yüzde otuz olarak hesaplanmıştır diyor

    inanmıyorsan sana uyku testinin sonucunuda yolluyayım istersen mesutttttt

    en çok kızdığım şey yalancılıkla itham edilmek

    ben rivotrilden 4 tane içeni biliyorum arkadaşım hastanede gördüm

  6. #6
    Üye
    basays Avatarı

    Gerçek Adı
    hüseyin
    Üyelik Tarihi
    23.11-2012
    Son Giriş
    18.06-2017
    Saat
    16:24
    Yaşadığı Yer
    Denizli
    Mesaj
    171
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İlaçların ismi ve etkileri üstünden tartışmak çok yersiz. İlaç ların her birinin etkisi kişiye göre değişir. Hastalık yoktur hasta vardır , Dr söylediğini uygulamaktır önemli olan. Bu ilacı aynı kişi bir ara 2 tane alıyor ve hiç uyku yapmıyordu , bir zaman sonra iyileşti. Uykusu gelmediği zamanlarda yarım alıyordu ve aynı ilaç uykusunu getiriyordu. Doktorunun ona söylediği artık iyileştin ve bu ilaç sana ağır geliyor ve uykunu getiriyor. Burdan anlayabilirsin iyileşmiş olduğunu demiş ve basit başka bir ilaca geçmişti.
    walera arkadaşım kimseye içtiğin ilacın etkisini anlatmak zoru da değilsin. Şu an bu doz sende tedavi aşamasını anca etkileyecek bir doz.
    Ama Mesut arkadaşta ise tedavi ile ilgili bir iyiliği olmadığından etkileri farklı.
    Yani Mesur arkadaş sen mecbursun bu ilacı bırakmaya.
    Elinde midir , kolaymıdır. Bu bir madde bağımlılığıdır.
    yanlış anlama , sigara bile bırakmak malum çok zor.
    İlacın ise bağımlılığı daha zor. Esrar dan farkı yoktur malesef bu ilacın bağımlılığının
    Zor olanı gerçekleştiremez misin.
    Elbette kararlı olursan yapabilkirsin. yalnız yapamaz sın.
    İyi bir hekime ihtiyacın var , maddi durumun iyi olsa özel öneririm , hastanede kaç dakika bir hastaya ayırabiliyor ki doktor.
    Yi ne de devlet hastanesi bile olsa insan evladı doktorlarda var.
    Bırakman gerekir diyorlarsa - ki demeyen doktor dan kaç bence , mecbur bırakmak zorundasın -ne gerekiyorsa yapın, olmaz sa hastaneye yatırın bu süreçte deyin doktorunuza naçizane önerim olmaz mı.
    Bu tür ilaçlar beyin kimyasını etkileyen ilaçlar , yalnız başına bırakmanın imkanı yoktur , faydadan çok zarar görürsünüz.
    Bir örnek teşkil ediyorsun şu anda . İlacın adının ne olduğunun önemi yok , başka bir ilaç ta olabilir.
    Ama senin kisi madde bağımlılığına girmiş , seni özel olarak ilgi gösteren bir daimi doktorunun olmaması , seni bu noktaya getirmiş.
    İyi bir doktora ihtiyacın var , umarım bulur ve bu ilaçtan kurtulursun Mesut.
    Şifalar diliyorum , geçmiş olsun.
    walera arkadaşım ve niceleri doktorunuzun kontrollerini ihmal etmeyin, Düzenli kullanın, söyleneni harfiylen uygulayın , ve kendinizde rahatsızlık duyduğunuz , sizi kötü etkileyen her noktayı bir yere günüyle not edin, doktora gidince onunla bu bilgileri paylaşın.
    Siz söylemezseniz doktor bilemezki. her insanda ilaçların etkisi farklıdır ki.
    iyileştiğinizde de doktorun önerisi doğrultusunda ilacınızı bırakın.
    Aile hekimlerinizden yardım alın , klavuzluk isteyin.
    Tüm ilaçlar için geçerli , ilaçtan fayda görün zarar görmeyin.

  7. #7
    Üye
    muntada al ansar Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.12-2009
    Son Giriş
    13.10-2017
    Saat
    19:44
    Yaşadığı Yer
    trabzon
    Mesaj
    1.175
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    basays güzel dileklerin için ALLAH RAZI olsun ama şuan 2 tane içiyorum uyku yapmıyor üstüne başka ilaçta içiyorum yeşil reçeteli zorla uyuyorum bu uykusuzluk yüzünden gitmediğim hastane kalmadı zaten bu ilacı hastaneler ya zor yazıyor yada yazmıyor bırakmak konusunda bi ara imovane bağımlısıydım onu temelli bıraktım hiç bi sorun olmadı ondanda günde 2 tane içiyordum hiç bir yoksunluk sendromuda görmedim geçen gün hastanenin birine gittim dedim 2 rivotrilde uyku yapmıyor bana barbütürat yazarmısın yok yazmam falan yalvar yakar yazdırdım ilaç okadar da ucuz ki 10 tane 1 kutuda var umudum barbütürattı ama oda uyku yapmadı yeniden rivotrile döndüm şuan 2 uyutmazsa 1 tane daha içiyorum ALLAH tüm hastalarımıza acil şifalar versin

  8. #8
    Üye
    mesutt Avatarı

    Gerçek Adı
    mesut şahin
    Üyelik Tarihi
    15.05-2011
    Son Giriş
    25.05-2015
    Saat
    17:45
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    basays sana çok teşekür ederim

    walera ben her gitim doktor dediki bu ilaç uyuşturucu gibidir dedi yani sana zara veriri dedi yaşın geç dedi bırakmaya çalış dedi hangi doktora gitiysem öyle dedi saden ben keşke başlamasaydım weren doktor resmen gülüyo bidada ona gitmedin yani bende tavsiye başlamayın mesal bugünn yarrım aldım işe giti işde duramadım emen izin aldımm 1 tane yutunca kendimme geldim.

  9. #9
    Üye
    muntada al ansar Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.12-2009
    Son Giriş
    13.10-2017
    Saat
    19:44
    Yaşadığı Yer
    trabzon
    Mesaj
    1.175
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    işte böyle ben bu ilacı uyabilmek için alıyorum ama gün geliyor 2 tanesini birden içiyorum uyku yapmıyor demekki senin sıkıntın daha başka mesut ben uykusuzluk tedavisi için bir hastanede yattığımda bir hastaya 4 tane bu ilacı aynı gün verdiklerini gördüm ALLAH şifa versin ama tanımadan yalancılıkla itham etme mesut kardeş ben bu ilacı 6 yıldır kullanı yorum inan hiç bir zaman aklıma intihar düşüncesi gelmedi zate bu ilacın asıl endikasyonu anti eplieptik yan etkisi uyku banada yan etki olarak uyku yapsın diye verdiler

  10. #10
    Üye
    oze3535 Avatarı

    Gerçek Adı
    ozan
    Üyelik Tarihi
    22.07-2013
    Son Giriş
    29.10-2013
    Saat
    05:34
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    10
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    valla yanlış anlamayın da ben 5 tane yutuyom üstüne bi ton piiz yapıyom kafam güzel dolaşıyom öyle 15 yaşında başladım 19 yaşındayım yani öle 1 tane yutunca dişimin kavuğuna yetmiyo mesut bizim burda böyle 2 tane yutunca kimse komaya girmiyo çok güldüm öle diyince hem onu öle içince hıç biey yapmıyo üstüne içki için Deva her derde deva

    eğer satan olursa yazsın bana bi tüpe 50 lira veririm :

  11. #11
    Üye
    sevginur Avatarı

    Gerçek Adı
    sevgi
    Üyelik Tarihi
    06.10-2010
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    kastamonu
    Mesaj
    188
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    1

    Zaten Değerlendirdiniz! -1 Zaten Değerlendirdiniz!
    ms hastasıyım bacaklarımdaki sertlik için verdiler geceleri 3-4 damla alıyorum dozunu kendin ayarla kasılmalarına göre dendi bende uyku yapıyor uyku sorunum yok zaten ama kasılmalara faydalı diye düşünüyorum düşük dozda ve her gece almalıyım. ben ilaç kullanamayan birisiyim ama düzenli kullandığım dönemlerde de bi bağımlılık hissetmedim. yan etkileri her bünyede farklılık gösterebilir. ben de korktum şimdi eroinman gibi mi olunur diye
    Ayrıca oze şaka yapılacak bir konu değil bence uyuyamadığın da kesin

  12. #12
    Üye
    oze3535 Avatarı

    Gerçek Adı
    ozan
    Üyelik Tarihi
    22.07-2013
    Son Giriş
    29.10-2013
    Saat
    05:34
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    10
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Valla sevgi beni uyutmuyo kafamı yukseltıo kımseye yalan borcum yok öğlen 3 te 4 tane yutup saat 23 gibi 4 tane daha yutabılen ınsanım üstüne yaptıklarım cabası zaten ustune bısey yapmassam içmem ayrıca ben dalga gecmedım sadece 2 tane yutunca komaya gırıyo demış arkadaş yok öle bişey günde 15 tane yutanıda bılıom ben ayrıca hala sözum gecerli tüpüne 50 lira veririm yeterki bana ulassın roj kafasııııııııı

  13. #13
    Üye
    zekk Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.05-2014
    Son Giriş
    07.05-2014
    Saat
    03:02
    Yaşadığı Yer
    sakarya
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    sana 14 yasında rivotril yazan doktora...

  14. #14
    Üye
    ynlzkurt Avatarı

    Gerçek Adı
    pusat
    Üyelik Tarihi
    01.09-2014
    Son Giriş
    08.10-2014
    Saat
    17:34
    Yaşadığı Yer
    adana
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Ben 7 senedir hergür cipralex içtim ama bi faydasını görmedim gitmediğim doktor içmediğim ilaç klamadı şimdi hergün yarım cipralexle 1 tane rivotril emiyorum 8 sene sonra insan olduğumu anladım

    Benim arkadaş 15 tane yuttu bayıldı 6 saat aldılar hastaneye götürdüler 90 gün ayakları elleri kesik şekilde ağrı kesici kullanmadan yatırdılar şimdi sakat yumurtalıklarıda abatısız kafam kadar olmuştu

  15. #15
    Üye
    Denqesis Avatarı

    Gerçek Adı
    yasin
    Üyelik Tarihi
    29.03-2016
    Son Giriş
    29.03-2016
    Saat
    20:31
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    2000 ve 2012 yılları arası sık bir sekilde kullandıgım bir ilaç yasal olmayan yoldan dolapdereden alıp kullanıyorduk bu ilacı hemde dozunu epey bi asıyorduk,10 tane yutuyorduk bir yutmada tabi 10 tane yuttukdan sonra kim bilir belkide 3 gün kendimizde olmadan geziyorduk ilacın etkisi gecene kadar o 3 gün hafızamda yok, allah bizi korumus kötü bişey yapmamısız, bu ilacın dozunu aşıp ceza evinde uyanan cok insan var,ozamanlar bagımlısıydık cebimizde roche siseleriyle gezerdik,2012 yıllarında bu ilacı bıraktım kendi irademle, ilk baslarda cok zorlandım bitakım etkileri oldu illaki ama hiç intihar düşünmedim sende farklı etki yapmış