Sayfa 5 / 10 İlkİlk 123456789 ... SonSon
Toplam 139 mesajın 61-75 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #61
    Üye
    romulus Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.09-2009
    Son Giriş
    20.06-2016
    Saat
    14:28
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    226
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    merhaba iremsu,rahatsızlığına üzüldüm.uzun zamandır forumda değildim.
    arkadaşlar öncelikle tinitius ve kulak çınlaması aynı şeylerdir.tedavisi mümkün değildir.özellikle ssk hastanelerinde kulağınızı yan tarafda yıkayalım geçer derler denemeyin derim.
    kulak çınlaması asla kaybolmaz.yorgunluk,bol tuzlu,şekerli yiyecekler çınlamayı geri getirir her zaman ayrıca.
    ben tek şartla kurtuldum.oda biyonik kulak ameliyatıyla.bu ameliyatta herkese uygun değil ne yazıkki.
    bana göre kulak çınlaması kulağın duyamaması yüzünden kendisinin verdiği bir tepki.kalıcı işitme kayıplılarda ne yazıkki kalıcı bir rahatsızlık.

  2. #62
    Üye
    shukufe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5.450
    Alınan Beğeniler
    112
    Verilen Beğeniler
    168

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    gorusunuz cok dogru hocalariniz kendi bilir ama yeni arastirmalar sizin gibi arastirici akademisyenler olmasi yuzguldurucu kutlarim sizi uzmanbiolog
    evet maskeleme tedavisi bizim icin siz gibi arastirmanlar yeni bir tedavi buluncaya kadar
    ama koklear implant alininca kulak deligimi bile kapadilar delik yok
    kulak deligi olsa bile koklear implant takilinca kulak isitmesi iptal oluyor beyinle isitiyorsunuz
    benim anlatmak istedigim cok az olan isitme kirintisina sahip olalim anlamaya yaramasada en kuvvetli isitme cihazi takarak sesle baskilayalim yani bir nevi maskeleme tedavisi
    koklear implant takilinca aldirmak zorunda kalininca maalesef bu cozum yoluda yok ouyor

  3. #63
    Üye
    uzm.biolog Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.03-2010
    Son Giriş
    25.05-2010
    Saat
    13:20
    Mesaj
    19
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    tesekur ederım ımplant teknolojısı tam olarak dunya da oturmadı sıkıntınızı cok ıyı anlıyorum ama bu ılerde de cozumsuz kalacak anlamına gelmez ben sahsı fıkrım ve okudugum makallere dayanarak nano teknolojı ve kok hucre tedavısı gelısınce bu sorun tamamen ortadan kalkacak

  4. #64
    Üye
    iremsu Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.02-2010
    Son Giriş
    Saat
    Mesaj
    485
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    selam
    canancım çok ilgilşydi arkadaşım ama oda pes etmiş artı fakat zaman buldukca dediği linklere girebilirsin

    çınlama hakkında bilgiler;
    tinitus ve isitme kaybina gelince.ben kitap okumadim onlarla ilgili. bi tane abd den bi adam kitap yollamisti o da tinitusu beynin yarattigini one suruyodu. onada cok bakmamistim zaten
    genelde int ten siterlerden baktim.
    bu konuda turk siteleri fazla yok. genelde yabanci sitelerden baktim
    mesela bi odyogram ornegi icin
    http://archotol.ama-assn.org/cgi/content/full/125/2/215
    bu iyi bi site. isitme kaybi turlerine gore odyogramlar nasil olusuyor onun ornekleri var.

    tinitus o kadar manyak bir konuki bi kac siteyle cozmek imkansiz gibi. bazisinda b vitamini ekslikligi tinitus yaparken bazisinda kafa vurma sonucu oluyo bazisinda sigara icmekten (ototoksit deniyo buna) bazisinda stresten bazisinda isitme kaybindan. bazisinda cene bozuklugundan bazisinda tansiyondan.
    gercekten cok corba bi konu. kisi kendin her konuda test ettirse bile cogu zaman sebep bulunamiyor. adamlar %30 tinitus vakasi zaten sebebi bilinmeyen diyo
    arkadasinin cinlamasi istme kaybindan buyuk ihtimalle. o konuda bi tedavi olusmadi.
    ama oyle sacma bi konuki bu tinitus , isitme kaybindan sansan bile belki ondan degil. asla bilemiyosun. cunku aletlerin girmedigi yerler var kulakta. mikroskopla sen olunce bakiyolar. kucuk kulak tuycukleri. onlar bozulmussa tinitus oluyo diyolarki o bile bi tahmin. kesin degil. cunku 1970 lerde adamlarin kulaklari komple kesmisler. artik ne tuy var ne bi sey yani.. 1 ay tinitus kaybolmus sonra geri gelmis.
    bence bunlar sinir hasarindan oluyo. o da beynin isitme alanina giden yollardaki sinirler.

    zaten ototoksitlerde sinirlere hasar verdigini dusunursek mantikli geliyo kulaga. isitme kaybininda etkisi var tabi ama demek istedigim cozumsuz bi sey bu

    tedavilere gelince yeni bi sey yok. hersey ayni hala.
    ne hapi cikti ve ignesi.
    bazilari lazer diyor ama oda ise bazilarinda yariyor.
    son son bi alet cikmisti. tinnitus inhibator diye. benim mail grubunda bi kisi kullandi. tinitusum daha beter oldu dedi.

    yani boy boy alet var piyasada kesin netice vereni yok. isi duzeltim derken o cocuk gibi daha beter etme sansida olabiliyo
    bak cocuk boyle demis
    I've used it 3 or 4 times and the end result is that it makes my
    tinnitus much worse..

    yani 3-4 kez kullanmis ama beter olmus.
    (http://www.tinnitus treatment. com/)
    linkide bu

    gecen show tv de cikti aletle dayiyolar kulaga sinyal yolluyolar duzeliyo falan diye. inanmadim ben.
    oyle bi kesif olsa yer eyrinden oynar cunku.
    simdi sunuda dusunuyorum
    stres beyin kimyamızı bozuyo ya., bu bozulan kimya sinirleride bozuyo. belki kimyayi duzeltirsek sinirde belki duzelir
    belki o yuzden kafaya takmayanlarda tinitus gidiyo takanlarda kaliyo.

    ilaclar belli.
    ya vitamin takviyesi
    ya lazer
    ya boyle aletler
    ya hiperborik oksijen

    ama netice? cok bi netice yok. sansa hepsi.
    bi lahana kürü vardi. belki hatirlarsin. bi turk hekim oneriyodu.
    Tinitus-kulak çınlaması için beyaz lahana kürü | 7 Gün Sağlık - Sağlık Yaşam Portalı

    linki bu.
    ama buda dogal tedavi kismina giriyoki o konuda tonla sey var. belki bu lahana kuru bi ise yarar diycem ama .. zor gibi geliyo bana.
    bi tedavi bulunursa ilk Home Page | American Tinnitus Association bu sitede duyurulunur.

    son arastirmalar hep Tinnitus Research: Moving the World Toward a Cure | American Tinnitus Association da yaziliyor. guncel bi site yani. arastırmayi yaziyor sonra sonucu yaziyor.

    daha on milyon site var. ama hepsi dedigi m bu seylerin etrafinda donuyo genelde.
    nöroterapi var
    http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=99288
    burdan fikir edinebilirsin. beyinde karisan hatlari duzeltmeye calisiyolar ama netice? bilinmez. kiminde sans var kiminde yok.

    isin komigi bi forum var. yillardir her turlu ilac ve tadaviyi deneyenler bu ise yaradi bu yaramadi diye not vermis
    T Treatments - Snake Oil or Useful? - Support - Welcome! - Tinnitus Support Message Board - Message Board Yuku

    burdan zaten belli ilaclarin durumu..
    forumun kendi linki
    Support - Welcome! - Tinnitus Support Message Board - Message Board Yuku


    en sevdigim kismi ise basari hikayeleri kismi ))
    kimi kurtulmus (az kisi)
    kimi alismis
    kiminin azalmis.
    sebep belirsiz.
    zaten gecicne donup not yazmislar
    Success Stories: How It Can Get Better - Welcome! - Tinnitus Support Message Board - Message Board Yuku

    anlayacagin durum corba )))


    bu site ilginxc
    Hearing loss - Symptom Checker - check medical symptoms at WrongDiagnosis

    kurcalaman lazim ama epey
    oraya belirtileri yaziyorsun.
    sana muhtemel sebepleri listeliyor.
    mesela bu linkte isitme kaybi var belirti olarak.


    Results: 223 causes of Hearing loss


    gordugun gibi 223 mushtemel sebep yazmis isitme kaybina.
    belirtileri tek tek yazip arastirmak isteyebilir arkadasin. ama kafa usutturucu bi site icinde kaybolabilir
    arti ingilizce sart malesef.

    ama en sevdigim sitelerden biridir. klasik copy paste bilgisi yapistirmamis yaratici olmus.


    ne corba yazdim dimi ama ))

  5. #65
    Üye
    cannan Avatarı

    Gerçek Adı
    canan
    Üyelik Tarihi
    07.12-2009
    Son Giriş
    19.11-2017
    Saat
    20:07
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    225
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    canım ya verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim ama gerçekden çok karmaşık ama sonuç aynı galiba çözüm yok.
    Oğlnun doğum gunune gelmek isterdim ama bostancıyı hıç bilmiyorum. Nisanda
    orta bir yerde buluşuruz sana ve bana uygun orta bir yer ayarlarız. Hukiki işlerini hallettin mi emeklilik sorununu çözdün mü
    Herşey gönlünce olsun kendine çook iyi bak görüşmek üzere iyi geceler

  6. #66
    Üye
    iremsu Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.02-2010
    Son Giriş
    Saat
    Mesaj
    485
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    romulus şimdi okudum teşekkür ederim.
    evet çınlama dipsiz bir kuyu ve çözümü yok olan varsada ya kımseye söylemiyor yada onun kisi çınlama değilmiş zaten

    ama tespitlerin çok doğru şekerlı yıyecekler bende acayıp artırıyor çınlamayı
    sanırım (sanırım diyorum çunku bu benım uydurmamda olabılr)kılo da etkılıyor.kılo verdikçe çınlama azalıyor gibi?
    hiç bunu inceleyenınız oldumu?

    şu çınlamaya çözümü bulsak varya bu forumda hepimiz ihya olurduk...
    hem sağlık açısından hemde maddi anlamda
    hepimizin gitmediği bi yerkalmamıştır herhal ...

    ya baktık cıdden cozum bulamıcaz hepimiz bısey uyduralım ...oburude HI hı HI desin sankı çözümbulmuşuz gibim yapalım belki psikolojık etkısı olur....
    diğerleride derkı''-ulen bukadar kişiye iyi gelmiş bakarsın banada iyi gelir...''derken derken iyileşiriz.


  7. #67
    Üye
    cannan Avatarı

    Gerçek Adı
    canan
    Üyelik Tarihi
    07.12-2009
    Son Giriş
    19.11-2017
    Saat
    20:07
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    225
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    herşey senin yazdığın kadar basıt olsa inan ne güzel olurdu kurtulurduk bu illetten. benim bu hafta çok arttı çınnamam nedenini bulamıyorum. Haftasonu iyi uyudum yorgun da degilim tuzlu da yemedim of yaa bilmiyorum arttı işte. Yoruldum artık çınnama bir tarafdan isnaları duymamak bir işe gitmekden nefret ediyorum onları anlamıyorum sorun yaşıyorum çok takıyorum onlarda alayışlı değil ya bu aksam dertliyim biraz buna şükretmem gerek en azından azda olsa duyyor bir kulak diye ama yinede olmuyor .
    Lütfen ya biri çısın ve ben bunu atlattım sizde deneyin desin ya

  8. #68
    Üye
    mustieses Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    19.03-2011
    Son Giriş
    24.03-2011
    Saat
    22:37
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    iyi günler sevgili arkadaslar 5 yıldır işitme kaybı yaşıyorum ilk ortaya cıktıgında hastaneye gittik doktor inceledi hastaneye yatman laızm serum tedavısı göreceksın dedi 15 gun serum verdiler sonucta iyileşme olmadı doktor dedi kulagına tüp takılacak ufacık bişiy dısardan görünmez bile neyse hastaneden ayrıldık haber geldi o tüp geldı megerse o tüp denılen şey işitme cıhazıymış devlet vermişti onu beleşe oldugu için en ucuzundan kulagıma bı taktılar ben cok acayıp hıssetttım kendımı ne bileyim yakıstıramadık kendıme doktorun söyledikleri palavraymıs dısardan öyle bir belliydiki neyse saten faydasınıda gömredım cıkarıp attım tabıkı psikolojı moral -0 da sonra babam iyice bu konunun ustune düştü nice doktorlara gittik bir özel doktor dediki asker hastanesınde calısıyorum ben orda oksıjen tüpü var ama tüp dediysemde denız altını andıran bişiy 15 günde o cıhaza girdim o makına gene beni kendıme getirdi ilk hastalık ortaya cıktıgında içime kapanmıstım okulda öğretmen bişiy diyodu suratına bakıyodum aval aval turp gibi insandım sonucta birden bire işitme kayıblı birisi oldum cınılamlar basladı halada devam ediyor 7/24 üzülünce dahada artıyor nyese devam edelim asker hastanesınden sonra tıp fakultesıne gittik arastırma hastanesı proflar doçentler inceledi bir yıgın test tahlıl sonuc: senın duyman lazım herşey pozitif nasıl duymuyorsun sen ? ilginc değilmi işitme cıhazı kullan en iyisi dediler kullandım ama yemınle hiç faydasını görmedim takıyorum aynı cıkartıyorum gene aynı ! neyse arıtk ben böyle yasamaya alısmıstım eskişehir ist ankara gitmedıgımız yer kalmadı cogu doktor benı ciledin cıkarttı kımı doktorun odasından kapıyı carpıp cıktım ya diyorum tamam işitmem az ama şu cınılama benı öldürek doktor adam diyor nasıl yanı oda ne ? doktor senmı okudun bu tıp okulunu benmı sen bileceksın neyse iyi kötü işime cıhazı kullanmadan liseyi bitirdim hocaların yardımı sayesınde esk anadolu unıv. İÇEM' den kagıt geldı muayaneye davet ediyorlar gittik o kadar bilgili insanlar ki yemınle biliyorlar herseyi cınılama dedim ona cözüp bulamayız mustafam dediler birazda senın psıkolojık üzülme dediler sankı annem babam gibi davrandılar her gidişimde istek arzuyla gittim oraya muayaneye gece yatarken müzük dinle cınılamayı bastırır dediler evet gercektende öyle denedim oldu
    işte en son 1 hafta önce gene gittik oraya 50-55 yaslarında bir bayan hoca konnustuk gene odyolojı yaptı işte ölcüm sonradan işitme keyıbı oldugu için tabı ben norma biri gibi konusurum tabı karsımdakını anlayınca bazen okuyor anlıyorum bazen oluyor bişiy yok aval aval bak neyse iştemusti ne iş yapıyon dedi işsisizm dedim ) güldü oğlum işsiz adama kızv ermezler dedi epeyi güldük beraber.. sonra şöyle bir baktı mustafaaa dedi evet dedim amelıyat olmak istermısın dedi birden kalbım carptı heyacanaldım kesınlıkle EVET dedim eger olursan daha iyi duyarsaın dedi ama süper dursaında diye bişiy yok dedi ben bunu halledeceğim dedi sen konusuyorsun sağlam insnasın dedi uğrasacağım dedi gene mektup yoluyla amelıyat işini yazıp göndereceğim dedi sabırsızlıkla o mektubu beklıyorum inanın yaksalık 5 aydır namaz kılyorum faydasıda cok manevi sekılde rahatlıyorum hep dua ettım gecelerı hep ağladım iyileşiyim diye telefonumla konusuym diye artık benımde bir manıtam oslun diye ALLAH büyük sesimi duydu insallah amelıyat olup iyileşeceğim işte millet o zman görecek mustafayı !

  9. #69
    Üye
    fatih27 Avatarı

    Gerçek Adı
    fatih yılmaz
    Üyelik Tarihi
    16.12-2010
    Son Giriş
    19.09-2012
    Saat
    09:59
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    İremsu sigara içmek çınlamayı bir on kat artırıyor bence.BEN DE kullanıyordum ve çok şiddetleniyordu çınlamam.bırakırsan sinir sistemin rahatlar çınlamanda azalır.bunun yerine spor yapman kan dolaşımını artırır ve dokular beslendiği için hücreler uzun ömürlü olur.ben çok yapıyorum ya tabi..
    tedavisinin yakında bulunacağını umarak yaşayalımm.

  10. #70
    Üye
    Gulsen44 Avatarı

    Gerçek Adı
    Gülşen
    Üyelik Tarihi
    03.02-2011
    Son Giriş
    15.07-2017
    Saat
    15:57
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    331
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Bende de eskiden çınlama vardı delirtecek kadar aileme söylerdim beni anlamazlardı sana öyle geliyor falan derlerdi hep. sanki biri kulağımda düdük çalıyor dakikalarca hiç kesilmeden tam kesilecek gibi oluyor yeni bir nakaratla başlıyordu.O zaman cihaz falanda kullanmıyordum sonra ne oldu nasıl oldu bende hatırlamıyorum bir gün baktımki bende bir eksiklik var ama ne kuş gibi hafifti kafam ne kadar rahattım öyle hayretle fark ettimki kulaklarım çınlamıyor ama artık eskisi gibide duymuyordum sevinmekle üzülmek arasında kalmıştım.Benim anlıyamadığım şey işitmesi ileri derecede olan arkadaşların kulağı çınlıyormu? İleri derecede kaybı olanların çınlaması olmamalı diye düşünüyorum.Shukufe sen koklear ameliyatı olduğun içinmi çınlaman var daha önceleri yokmuydu?

  11. #71
    Üye
    tekümit Avatarı

    Gerçek Adı
    levent
    Üyelik Tarihi
    02.08-2010
    Son Giriş
    29.08-2015
    Saat
    00:11
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    114
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    malesef bizler bu kaluk çınlamasını ve ileri derece işitme kapbını yaşayan ve tedavisini araştırıp duran insanlara sadece bir veya bir kaç uzman kbb doktorunun kendi başlarına gelmedikçe durumun vahimiyetini ve bir an önce bir tedavi yöntemi geliştirilmesi gerektiğini idrak edemeyeceklerini düşünüyorum.daha bugün kulak çınlamasından baya rahatsızım dediğim bir doktora sanki önemsiz bir şeymiş gibi uydurmasyon bir laf etmişim gibi bön bakıyordu.duyamamak anlayamamak zaten bir dert. bide gürültü içinde kabus sesler.yok işitme sinirinden yok tüylerden veya tansiyondan ne olursa olsun biliniyorki hava gibi gözle görülmesede tıbben bilinen bir şey. tıbbı araştırma kabiliyeti olmayan kendini mecbur hissetmeyen tıp tan sadece acze düşenlerin sırtından uzun yıllar para kazanmanın ilaç yazıp göndermenin cihaz satmanın avantajlarından kar sağlayan ve bunun hiç bitmesini istemeyen bir sürü yüreksiz vicdansız insan bu hale getiriyor. kendi başlarına gelcekte olsa sanırım gizlice çözümü bulur ama rantlarınıda bozmazdılar. bir kulak sorunu 80 yılda uzay çağında çözüme kavuşamıyorsa başka ne düşünülür ki.benim kulağı menenjit ileri derecede sensonorial tip işitme kaybına maruz bıraktı diğer kulağı yok etti.yok ettiği kulağımı araştırılmak üzere seve seve denekliğe teslim ederim. ama farelerin ve daha başka tür hayvanların üzerinde çalışma yaparak çağın gerisinde bit yeniği arıyorlar. ilaç tedavisi ayıp bir kazan yöntemi bence . salyangozun içindeki tüylermi intihaptan bozulmuş bir iğne delik aç havalandır intihabu oraya ulaşıp al. nebiliyim aklı başında yapılacak mantıklı bir çok varsayım düşün. yok çaresi yokkk. deyip doktorum de dur. ben bu derde düşüğümden beri doktordan çok şey bilir oldum. ama bildiklerimi bile bilmeyenler görmekten usandım.inanmıyorum hiç bir çare bulmayacaklar sadece para kazanacak duracaklar. cihaz satacaklar daha iyisini daha pahalısını. ye kürküm ye.

  12. #72
    Üye
    omercan Avatarı

    Gerçek Adı
    ömer
    Üyelik Tarihi
    05.07-2012
    Son Giriş
    17.07-2012
    Saat
    21:56
    Yaşadığı Yer
    siirt
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bende de yaklaşık olarak 5 aydır kulak çınlaması başladı arkadaşlar benimde yaptıgım araştırmada hacamat. keşanda arı sesiyle tedavi etmişler birde amerikada bi doktor boyundaki bi siniri uyararak çınlamayı tam anlamıyla bitirmiş tabi fareler üzerinde yapmış ALLAH bu hastalıgın çaresini insanogluna buldurmayı nasip etsin amin

  13. #73
    Üye
    omercan Avatarı

    Gerçek Adı
    ömer
    Üyelik Tarihi
    05.07-2012
    Son Giriş
    17.07-2012
    Saat
    21:56
    Yaşadığı Yer
    siirt
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    arkadaşlar bende de kulak çınlaması var amerikada bi doktor kulak çınlamasını bitirmiş farelerin boynundaki bi siniri uyararak kulak çınlamasını bitirmiş

  14. #74
    Üye
    ulutan Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.09-2012
    Son Giriş
    05.10-2012
    Saat
    02:51
    Yaşadığı Yer
    içel
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Merhaba öncelikle çınlama sıkıntısı yaşayan bütün arkadaşlar geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim.
    Ben 5 yıl önce bu sıkıntıyı yaşamaya başladım. Türkiyede kulak konusunda ünlü doktor kim varsa hepsine gitmişimdir. bu rahatsızlığın çaresi henüz ülkemizde malesef mevcut değil. Amerika Almanya avustralya dahil bir çok ülkelerdeki tanıdıkları harekete geçirdim konu hakkında araştırma yapsınlar diye sadece amerika ve almanyada bir tedavi yöntemi olduğunu söylediler. Kasım ayında inşallah Almanyaya bu konu için gideceğim, olumlu yada olumsuz sizleri bilgilendiririm. konu hakkında en son yorumlar 1-2 yıllık hem konu güncel olsun istedim hemde bu süre içerisinde değişik bilgiler elde eden arkadaşlar varsa bilgi almak amaçlı yazdım. herkese hayırlı geceler Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah.

  15. #75
    Üye
    axisios Avatarı

    Gerçek Adı
    mustafa
    Üyelik Tarihi
    01.10-2012
    Son Giriş
    27.12-2012
    Saat
    17:48
    Yaşadığı Yer
    kastamonu
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    tinnitus pen ile aynı güçte 5mw ve aynı dalga boyunda green laser ile bu uygulama yapılabilir mi arkadaşlar.nerede 950 lira nerede 20-30 lira




Sayfa 5 / 10 İlkİlk 123456789 ... SonSon

LinkBacks (?)

  1. 17.02-2011, 15:26