Sayfa 2 / 4 İlkİlk 1234 SonSon
Toplam 52 mesajın 16-30 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #16
    Üye
    Anti Oksidan Avatarı

    Gerçek Adı
    @vni
    Üyelik Tarihi
    19.08-2007
    Son Giriş
    04.07-2017
    Saat
    00:50
    Yaşadığı Yer
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.658
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    sevgili kardeşim cancagız87;

    işitme kaybı işitme sinirleri ile ilgili ise kayıp progresif (ilerleyici) olabiliyor.. Ama sizinki orta kulaktaki çöküntüden oluşmuş, zira progresif olsa 10-12 yaşından bu yana işitme kaybında mutlaka bariz bir ilerleme olurdu...

    1999'da İstanbul Üniversitesi'nin Engelli Memur Alımı Sınavına girerek engelli statüsünde memuriyet hayatına başladım... 2003'te de TSK'ya nakil yaptırdım...

    Sizinki biraz talihsizlik olmuş, çünkü TSK memur alımında işi biraz sıkı tutuyor ve her türlü sağlık testine tabi tutuluyorsunuz... Kamu kuruluşlarında memur alım sınavında başarılı olursanız işitme kaybınızın farkedileceğini sanmıyorum.. Ama engelli kardrosundaki memur alım sınavlarını da takip edin, sağlık raporunda en az %40 iş gücü kaybı alırsanız 15 yılda emekli olmak gibi bir avantajı kaçırmak istemezsiniz umarım...

    Sevgiyle kalın...

  2. #17
    Üye
    odyometrist Avatarı

    Üyelik Tarihi
    12.02-2009
    Son Giriş
    13.09-2017
    Saat
    14:01
    Yaşadığı Yer
    s
    Mesaj
    44
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    cancağız kardeşim sanırım küçükken orta kulak enfeksiyonu geçirmişsin. Bunun bazı çocuklarda tedavisi zor ve uzun oluyor. Doktor parasentez yaptığına göre senin durumunda kronikleşmiş diye düşünüyorum. Bunun tedavisi önce antibiyotikle yapılır ve önce sebep olan neden ortadan kaldırılır. Geniz eti bademcik enfeksiyonu sinüzit...... bunu gibi bir rahatsızlıktan kulak havalanmadığı için zarın arkasında sıvı birikiyor. Buda zamanla zarı çökertiyor hatta deliyor. Muhtemelen sen daha sonra kontrollerine gitmedin gibi geldi bana anlattıklarına göre tabiki bunları senin söylediklerine göre söylüyorum.Durumun şu anda nasıl önce odyoloik sonuçlarını görmek lazım. Ama cihaz önerildi diyorsun işitme kaybın cihaz kullanma döneminin yaklaştığını gösteriyor. İlerleme olup olmadığını 6 ayda yada yılda bir odyolojik test yaptırarak anlayabilirsin. Sonuçları atma ve karşılaştır. Cihaz kullanmayacağım diyede kendini şartlandırma. Emin ol kendine en uygun cihazı aldığında ondan vazgeçemeyeceksin. Ama bunu denemen lazım. Önce iyi bir muayene sonrada iyi bir araştırma yaparak daha rahat yaşanan bir hayata kavuşabilirsin. Kendinle barışık ol. Senin için senden daha önemli kim olabilir. Başkalarının düşüncelerini bırak ve kendine bir iyilik yap. Bu şekilde devam edersen ve işitme kaybın ilerlerse daha zor bir yaşamın olabilir unutma.

  3. #18
    Üye
    cancagız87 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    02.09-2009
    Son Giriş
    18.02-2010
    Saat
    20:12
    Mesaj
    8
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kendimle barışıktım aslında ama gata sağlık raporunda bu olaydan dolayı elendikten sonra kompleks oluştu..işitme kaybım az olduğu söyleniyor.işitme cihazı takmayı düşünüyorum fakat işitme cihazının kulağı tembelleştireceğini düşünüyordum oyüzden kullanmak istemiyorum..bilmiyorum doğrumu?? ayrıca son zamanlarda bilmiorm psikolojikmi ama kulağımda acaip çınlama var rahatsız edici boyutta ve yarın kbb uzmanına gidicem..ben ileride daha çok ilerlerse die sürekli evham yapıorum..ayrıca o odyometris testine girince acaip psikolojim bozuluo korkuorum yani şimdiye kadar oyüzden doktora gitmedim ama gidicem artkk

  4. #19
    Askıda Üyelik
    yelizzz Avatarı

    Gerçek Adı
    ......
    Üyelik Tarihi
    10.10-2008
    Son Giriş
    11.05-2016
    Saat
    00:30
    Yaşadığı Yer
    manisa
    Mesaj
    1.279
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    cihaz takmak istemiyorsun anladımda bu daha kötü olur işitme kaybın çogalır kullanmanı tavsiye ederim ben 5 yasından beri kullanıyom kim ne derse desin bana bu benim saglıgımdır kllanmak zorundayım bişi de deseler bana umurumda olmas

  5. #20
    Üye
    Sametmenc05 Avatarı

    Gerçek Adı
    Samet Yasin
    Üyelik Tarihi
    02.09-2009
    Son Giriş
    24.11-2017
    Saat
    20:23
    Yaşadığı Yer
    Amasya-Merkez
    Mesaj
    282
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    beyazgeceler;
    Diyene bak önce kendin taksana cihazını sonra millete akıl ver. Dostum cihazını tak duymamak cok zor ben hiç duymuyorum mesela. Hem Benimki cochlear implant ameliyat ile yapılıyor ve sizin işitme cihazınızdan daha büyük. Senin duymanı sağlayacaksa millet baksa ne yazar bakmasa ne yazar.

    ----------

    cancagız87;
    Odyometri birazda sana bağlı bir durum yani verdiğin cevaplara göre yazıyor odyometris kağıda İŞitme cihazı takmazsan zaten kayıbın var kulağın körelir bu kez cihazda fayda etmez sen biran önce cihazını takmaya bak.

  6. #21
    Üye
    beyazgeceler Avatarı

    Gerçek Adı
    emre
    Üyelik Tarihi
    17.07-2009
    Son Giriş
    15.09-2017
    Saat
    12:07
    Yaşadığı Yer
    Batman
    Mesaj
    3.271
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    yokk kalsınn... gardolap ta duruyorr şuann ben mutlu cihazım muutluu ikimizde cok rahatızzzz böylee salı günleri takmaya karar verdim artıkkk

  7. #22
    Üye
    Sirine Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.09-2005
    Son Giriş
    22.11-2016
    Saat
    18:39
    Yaşadığı Yer
    ...
    Mesaj
    20.077
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bence kullan...cihaz takviyedir çok açarsan işitme cihazını tabiki öter ve rüzgar olursa tabiki hışırdar....verilmiş bişiyi kullanmamak gibi bir saçmalık olurmu yaaa...
    12 yaşında kullanmaktan vazgeçmişsin bu sesin rahatsız ediciliğinden değilde utangaçlıktan olmasın???hani kulaklık takıyorumda millet bana bakarda vs..gibi?hııııı?
    minicik bişi kullanmıcaksında napacaksın?
    kullanmassan dahada beter olacak en azından söleneni duyar algılarsın hayatını kolaylaştırır...iş hayatı hata kabul etmez çünkü ha duyabiliyosan kendine güveniyosan öle idare et...
    bu arada bende işitme cihazı takan biri olarak asla çıkarmam cihazımı tek kulağıma takıyorum çıkardığımdada duyuyorum ama tıkanık gibi kulağım ama cihaz taktığımda o tıkanıklık 0'a iniyor rahatlama yaşıyorum...neden rahat varken rahatsızlığı seçeyim??
    ama benim doktorum Yavuz Özkan bey zamanında demişti TAKMA CİHAZINI MÜMKÜN OLDUĞUNCA ZORDA KALDIĞINDA TAK
    ama dinleyen kim RAHATIMDAN ASLA VAZGEÇMEM ZORLAYAMAM KENDİMİ

  8. #23
    Üye
    Hakan Yılmz Avatarı

    Gerçek Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    04.10-2009
    Son Giriş
    19.11-2009
    Saat
    14:41
    Yaşadığı Yer
    Belçika/Brüksel
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    yazılanları okudum da ne bu karamsarlık yahu?
    insan yakışmıyor diye sağlığını tehlikeye atar mı ? böyle düşünce olur mu canım benim biraz mantıklı düşün?

    yani gözlerin bozuksa gözlük takarsın
    kulakların da duyu problemi varsa cihaz takarsın
    bir ayağın yoksa protez bacak taakrsın.

    yakışmıyor diye düşünülür mü? biraz mantıklı olun, lütfen.
    açıkcası ben yazdıklarınızı okudum şaka falan yapıyorsunuz diye düşünmeye başladım. yahu bu kadar ufak bir şey için bir ömür feda edilir mi? kuşların sesini duymak varken onları ''moda'' uğruna duymamak tercih edilebilir mi?

    bence biraz mantıklı düşün. üstelik bu gibi şeyler gözlük vs vs takılmazsa zamanla daha da ilerler bu sefer ileride daha çok zorluk çekersin.

  9. #24
    Üye
    Sirine Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.09-2005
    Son Giriş
    22.11-2016
    Saat
    18:39
    Yaşadığı Yer
    ...
    Mesaj
    20.077
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bencede başkaları bakıcak edicek görcek diye ben rahatımdan mı vazgeçicem...
    İNADINA TAKARIM
    bu benim parçam bir gün olurda kurtulursam sanmıyorum yaa ÇERÇEVELETİP DUVARIMA ASACAM BİRİCİK CİHAZIMI VALLA ONSUZ BİR YAŞAM OLUR MU YAAA CANIMIN İÇİ

  10. #25
    Üye
    Sirine Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.09-2005
    Son Giriş
    22.11-2016
    Saat
    18:39
    Yaşadığı Yer
    ...
    Mesaj
    20.077
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    OLURMU YA DUYMADAN....
    5 duyu organından biri...
    ama bazen öle bir an oluyor ki...bazen basit bişiyi dikkatsizliğimden duymazken...
    bazen DOMUZ GİBİ DUYUYORUM

  11. #26
    Üye
    beyazgeceler Avatarı

    Gerçek Adı
    emre
    Üyelik Tarihi
    17.07-2009
    Son Giriş
    15.09-2017
    Saat
    12:07
    Yaşadığı Yer
    Batman
    Mesaj
    3.271
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    paaaehhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! cihazmııışş onu sildimm hayatımdan bennnn

  12. #27
    Üye
    cancagız87 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    02.09-2009
    Son Giriş
    18.02-2010
    Saat
    20:12
    Mesaj
    8
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    arkadaşlar bayağ tepki çektim anlaşılan) işin enteresan tarafı çevremde kimse duymuorum die sorun yapmıo takıp takmamam sorun olmaz kimse için ben kendi kendime yediremiorum nieyse çok korkuorm anlayın azcık beni psikolojik olarak yani..bugün doktora gittim kanal içi uygun dediler takmayı düşünüorum ama tembelleşir die korkuodum sölediğim gibi..ya tamamen duyamazsam die korkuorm bide ben çok evhamlı bi insanım yaaa

  13. #28
    Üye
    Sirine Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.09-2005
    Son Giriş
    22.11-2016
    Saat
    18:39
    Yaşadığı Yer
    ...
    Mesaj
    20.077
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    hoppalaa sende bi tuaf adamsın cancağız...
    onu takmam bunu takmam...
    altı üstü bi kulaklık yemes seni korkma...
    SENİN PSİKOLOJİN BOZULMUŞ KORKMAK DEĞİL SENİNKİ....
    YEDİREMEME KENDİNE...
    dua ette taktığının İŞİTME CİHAZI...allahın gücüne gider..
    diğer arkadaşların canı yokmu nelerle uğraşıyolar???
    protezlerle vs. vs...
    bilmediğin bir çok medikal alet var...YAT KALK DUA ET O BEĞENMEYİP YEDİREMEDİĞİN İŞİTME CİHAZINA SEN!!!
    AAAA SİNİRLENDİM AMA YAA

  14. #29
    Üye
    Hakan Yılmz Avatarı

    Gerçek Adı
    Hakan
    Üyelik Tarihi
    04.10-2009
    Son Giriş
    19.11-2009
    Saat
    14:41
    Yaşadığı Yer
    Belçika/Brüksel
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bence bu kadar katı olmamalısın hayata karşı.
    ciaz dediğin nedir ki beyazgeceler? yani çok mu abes bir şey ?
    insanları anlamakta zor bazen. yani bunun bir tedavisi var ve sırf görüntü için bu tedaviden vazgeçebiliyorsunuz, öte yandan tedavisi olmayan bir rahatsızlıkta koca karı ilaçları ile tedavi arayabiliyoruz ve genelde eskisinden daha kötü oluyoruz.

    yani bu dünya da tek başımıza yaşamıyoruz, hayatı ve zorlukları sadece biz çekmiyoruz, bence bir işin çözümü varken sadece ''diğer insanlar ne der?'' diye ondan vazgeçebiliyorsak, yarın karşımıza hayat i başka bir konu çıktığı zaman ondan da vazgeçebiliriz.

    biz bireysel değil toplumsal düşünüyoruz galiba. başkaları ne der? ne der ki? ne derse desin bu kimin umurunda ki? ben galatasaray da sabri sarıoğlu oynamasın istiyorum, bir taraftar olarak. bunu insanlar dikkate alıyorlar mı?
    kimseni ben umrunda değilsem , neden birileri benim umrumda olsun? yanlış anlaşılmasın burada söylemek istediğim şey şudur;

    cihazı takarsınız belki ufak tefek bakışlara maruz kalabilirsiniz, kimdir o insanlar? sizi umursayan insanlar mı? değil... o insanlar sizi umursanmıyor, ancak siz onları umursuyorsunuz. gerçekten çok garip bir durum.

  15. #30
    Üye
    Sirine Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.09-2005
    Son Giriş
    22.11-2016
    Saat
    18:39
    Yaşadığı Yer
    ...
    Mesaj
    20.077
    Alınan Beğeniler
    7
    Verilen Beğeniler
    0
    Blog Mesajları
    4

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Bu arkadaşlarda güven eksikliği var ben anladım...
    Ne olmuş cihaz kullanıyosan dünyanın sonumu...
    Görürlerse görsünler sana katılıyorum hakan...
    Bunlar böle düşündükçe toplumdaki o bakışlar devam etmeye mahkum...
    Ezik insanlarmı takar cihaz???
    Saçmalık yaaa valla saçmalık sağlık için takıyorsun...
    Utanacak ne var hırlımıyız hırsızmı???
    Valla sinirimi zıplattınız....
    Komik durum yaa...




Sayfa 2 / 4 İlkİlk 1234 SonSon