TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Antalya, Bursa ve Antalya'da
Sayfa 65 / 65 İlkİlk ... 15556162636465
Toplam 970 mesajın 961-970 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #961
    Üye
    Mhmt44 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.03-2019
    Son Giriş
    09.04-2020
    Saat
    09:39
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    8
    Alınan Beğeniler
    3
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar whatsapp grubuna katılım için özelden yazarsanız ve iletişim numaranızıda beraberinde yazarsanız daha sağlıklı ve hızlı olur malum whatsapp için telefon numarası lazım ama sizden ricam gerçekten olacaklar yazarsa sevinirim çok girmek isteyen oluyor ama çoğu arkadaşımız sadece merak ettiğinden yazıyor, maddi olarak karşılayamayan aileyi ikna edememiş genç arkadaşlarımız özellikle çok oluyor, onlar şimdilik hiç düşünmesinler.. "Estetik olarak ciddi anlamda karar verip yakın zamanda olacaklar ve özellikle eğrilik ve tek bacak kısalığı gibi ciddi ihtiyacı olan arkadaşlar yazarsa sevinirim ✓ "

  2. #962
    Üye
    mdbarbaros Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.12-2015
    Son Giriş
    21.01-2020
    Saat
    01:41
    Yaşadığı Yer
    mersim
    Mesaj
    7
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    arkadaşlar bu amelıyatı olurken yapılan yontemlerı çok ıyı araştırın..özellıkle turkıyede ve ıstanbulda bunun bır pıyasası oluştu..sırf kısalık psıkolojısını atlatayım da nasıl olursa olsun mantığı ıle ıyıce araştırmadan bu amelıyata gırmeyın...ozeellıkle ıstanbulda çok yapılan kombıne denen ıçerden çıvı konup dışarıyada tek taraflı monolateral denen fıxator takılarak bır amelıyat teknığı varkı bu amelıyat ozeellıkle turkıyede yapılıyor sebebı ıse malıyatı ucuz olması..ama ucuz olurken aslında uzatma yapıırken eklemlere tek taraflı kuveet uygulayıp zorluyarak uzatma yaptığı için eklemlerde tek taraflı aşırı kuvvet uygulamasına bağlı yerınden kayma ve oynamalar az yada çok kışıden kışıye değişerek ortaya çıkıyor bu ılerde eklemde asımetrı gelışımıne sebebıyet verıyor dunyanın bu amelıyatı yapan en ıyı cerrahları ve turkıyedekı bu işi en ıyı yapanlar bu yontemı kesınlıkle yapmıyor ve onermıyor çunku eskı yürüyüş fonskıyonlarını gerı kazanmanın en fazla % 80 olduğunu ıfade edıyorlar.ayrıca tamamane yuzde yuz gerı donuşlerın olduğu yontemlerde var bu yontemlerı oncelıkle araştırıp bu yontemlerde en tecrubelı dr larıda araştırıp amelıyat kararına öyle karar verin derım ve sakın buradan dr yonlendırmesı yapanlara kulak asmayın ...sonuçta sağlığınız sozkonusu

  3. #963
    Üye
    Lockhart Avatarı

    Üyelik Tarihi
    04.12-2019
    Son Giriş
    16.05-2020
    Saat
    07:25
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @Mhmt44
    Merhaba ben boy uzatma ameliyatı olmayı düşünüyorum ancak olan veya olmayı düşünüp doktorlarla görüşmüş bilgili kişilerle konuşmam lazım kararımı vermeden önce. Bununla alakalı whatsapp gruba katılabilir miyim eğer devam ediyorsa?

  4. #964
    Üye
    receeeps Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.07-2018
    Son Giriş
    26.03-2021
    Saat
    13:50
    Yaşadığı Yer
    antalya
    Mesaj
    9
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    arkadaşlar estetik amaçlı boy uzatma ameliyatını kesinlikle önermiyorum birazcık özgüvenle beraber bakış acınızı degistirirseniz sizin için herşey çok daha güzel olacaktır özellikle bazı arkdaslar bu ameliyat için bazi doktorlari ısrarla öneriyorlar sakin kanmayın elbette boyunuzu uzatabilirler ama uzun yıllar belkide omur boyu ortopedik engelli olarak kalabilrsiniz

  5. #965
    Üye
    Bltylmz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.09-2019
    Son Giriş
    10.03-2020
    Saat
    20:16
    Yaşadığı Yer
    Edirne
    Mesaj
    187
    Alınan Beğeniler
    2
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Cok unlu bir Dr bı videosunda bu ortopedi ameliyatları için ( boy uzatma ayak uzatma protez vs.) Hiç bir zaman estetik amaçlı yapılmaması gerekir demişti yani sırf topalliyrm ağrım yok ama olmak istiyorum diye yapilmamaliyms.bana göre ise artık adım atılamaz hale gelince yapılmalı.herseyin orjinali güzeldir hatalı olsada.bende pişmanım benim kalça protezim var ağrım vardi yaptirdim.ama keşke adım atamayacak hale gelince yaotrsaydim.gecmis olsun

  6. #966
    Üye
    Hayalperestkızzz Avatarı

    Üyelik Tarihi
    28.10-2019
    Son Giriş
    15.07-2020
    Saat
    20:34
    Yaşadığı Yer
    ANTALYA
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Ben doktorun yanında staj yaparken sormuştum hocam tv de çıkan doktorlar yada internette büssürü güzel yorum yapılan doktorlar gerçekten çok mu iyi doktorlar diye. Hoca dedi ki o yorum yapan insanların hepsi tutulmuş insan böyle bi reklam grubu kuruyorlar tv ye çıkıp herşeyi tos pembe yapılabilecekmiş gibi anlatıyorlar. Gerçekten iyi bi doktor 2 3 katı paralarını almaz insanların. Ne kadar tutuyorsa onu alır. Böyle demişti . Hepimiz insanız . İnsanların hayatıyla canıyla oynamak ne kadar canice bişey. İki kuruş para yüzünden yapılmaz bunlar. Elimize diken batsa onun acısıyla duramıyoruz ki o insanlar o şekilde çaresiz nasıl yaşasın. Rabbim kimsenin çaresizliğini kullandırtmasın.

  7. #967
    Üye
    andree Avatarı

    Gerçek Adı
    eli
    Üyelik Tarihi
    18.05-2015
    Son Giriş
    29.04-2020
    Saat
    22:57
    Yaşadığı Yer
    baku
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Nis vardı eskiden o nerde simdi

  8. #968
    Üye
    zerfer Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.06-2020
    Son Giriş
    12.06-2020
    Saat
    22:44
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    arkadaşlar benide vatsap gurubuna eklermisiniz kızımı boy amalyati yaptırmak istiyorum ama cesaret edemiyorum bu konuda bilgilenmek amalyat olanlarla konuşmak istiyorum

    @Mhmt44
    guruba benide eklermisiniz numarami nerden yazicam bilemiyorum burdan herkese açık yazmak istemiyorum

  9. #969
    Üye
    arastırmacıistanbul Avatarı

    Gerçek Adı
    canberk
    Üyelik Tarihi
    23.07-2020
    Son Giriş
    26.07-2020
    Saat
    22:50
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @zerfer

    Herkese Merhaba arkadaşlar..

    Kozmetik boy uzatma ameliyatı olmak için uzun zamandır araştırmalar yapıyorum.Farklı doktorlara Ameliyat olan arkadaşlarla tanıştım..Doktorundan çok pişman olanda var.Çok memnun kalanda var .. Örnek verecek olursak @Mhmt44 adlı arkadaş burada insanlara yardımcı olduğunu düşünüyor olabilirsiniz. Kendisi sizi kandırıp sizin üzerinizden para kazanıyor.. Size iyi rolleri yapan birisi sakın kanmayın arkadaşlar.. Bunlar şebeke SEDAT,MEHMET,ABDURRAHMAN bunlarla karşılaşırsanız uzak durun.
    İnstagramdaki sayfaları ve web siteleri var.Doktoru ise ŞEKER HASTASINI ameliyat edebilecek kadar PARAGÖZ VİZYONSUZ Biri..
    İnsanları kandırıp ameliyat olan kişileri tanıyorum gerçekten çok pişmanlar sakın araştırmadan bizim olduğumuz doktora olmayın diyorlar..Bunlar yüzünden piskolojim bozuldu..İnsanlar bu kadar nasıl acımasız olabilir..Bunları görünce bir süre vazgeçtim bu ameliyattan,araştırmalarıma devam ediyorum ve eğer birgün olmaya karar verirsem tekrar paylaşım yapacağım

  10. #970
    Üye
    Demekhh Avatarı

    Üyelik Tarihi
    29.01-2021
    Son Giriş
    29.01-2021
    Saat
    21:28
    Yaşadığı Yer
    Bursa
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Merhaba

    Estetik boy uzatma için bilgiye ihtiyacım var. Bir yakınım 2017 de bu ameliyatı oldu süreç zordu ama sonuç muazzamdı. O zamandan beri bazı şeyler değişmiş olabilir. Doktorlar hakkında tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi, Uzama miktarı ve operasyonların maliyeti hakkında bilgi almak istiyorum.




Sayfa 65 / 65 İlkİlk ... 15556162636465