Toplam 5 mesajın 1-5 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    eddie Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.01-2009
    Son Giriş
    05.05-2010
    Saat
    15:04
    Mesaj
    21
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Bende son iki yıldır, böbrek hastalığım başladığı gibi ilaçlara karşı aşırı duyarlılık ta başladı.Özellikle son iki ayda farkettim ki antibiyotikler başta olmak üzere pek çok ilaç bende alerjik tepki oluşturuyor.
    Yüzüm,gözüm ilacı aldıktan 30 dakika içinde öyle bir şişiyor ki o an hemen acil iğne olmam gerekiyor, antihistemik ilaçlar da etkisiz kalıyor.

    Bu durumda olan arkadaşlarla görüş alışverişine ihtiyacım var. Tıpta bu hastalığın belli bir adı var mı, onu da bilmiyorum.

  2. #2
    Üye
    nazile Avatarı

    Üyelik Tarihi
    26.01-2010
    Son Giriş
    22.02-2010
    Saat
    13:33
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Merhaba

    Ben de yakın zaman da ilaç alerjisi oldum doktorlar ilaç reaksiyonu diyor
    agrı kesicilere alerjim var hiç bir zaman agrı kesici içmemem gerekiyor ben de vücudumun her yerin de kırmızı lekeler ve eklem agrıları gibi belirtiler oldu 2 hafta hastahane de tedavi gördüm

    prednol 52 mg ile başladım 2 aydır kullanıyorum suan 16 mg dayım faydasının yanın da bi sürü yan etkisi olan bir ilaç ve daha 20 gün daha var bitmesine

    ben ce tahlil yaptırmanda fayda var çünkü ben ilaç alerjisi oldugum dönem de kan degerlerim düzensizleşmişdi ... bir de testler var hangi ilaçlara alerjin oldugunu belirleyen testler bana fakülte de yapmadılar .... sanırım sadece devlet hastehanesi yapıyor ...

    ilaç alerjisi basit bir hastalık degil agrı kesicilere ve antibiyotiklere dikkat etmek gerekiyor ...

    umarım sana yardımcı olabilmişimdir ...

  3. #3
    Üye
    shukufe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.01-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    ankara
    Mesaj
    5.449
    Alınan Beğeniler
    112
    Verilen Beğeniler
    168

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kullandiginiz ilaclarin hangisine alerjiniz oldugunu bidiklerinizi muhakkak ilacyazacak doktorlara soyleyiniz
    ciddi bir seydir bu alerji
    komsumuzun kizi biz kucukken penisilin ignesi yapilmisti grip diye
    yuzu gozu sismis her tarafi kabarmis bir gun icince vefat etmisti cok ciddi olabiliyor bu allerji
    ilaclar bobreklerden bazilarida karacigerden suzulerek atilir eger boyle bir rahatsizliginiz varsa muhakkak doktora soylemelisiniz
    ilac porspektuslerinde hep yazar

  4. #4
    Forum Moderatörü
    mac72 Avatarı

    Gerçek Adı
    Ercihan
    Üyelik Tarihi
    17.01-2009
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    11:52
    Yaşadığı Yer
    Antalya
    Mesaj
    40.794
    Alınan Beğeniler
    52
    Verilen Beğeniler
    56
    Blog Mesajları
    10

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    OF'larda omurilik zedelenmesine bağlı olarak konvülsiyon eşiğinin düştüğünü içilen bazı antibiyotiklerin içeriğindekib etken maddelerinde konvülsiyona yol açtığını biliyorum..Bizzat yaşamış biri olarakta test ettim.. Tianem adlı antibiyotik bunlardan birtanesi...O yüzden antibiyotik kullanımında dikkatli olunmalı diye düşünüyorum...

  5. #5
    Üye
    eddie Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.01-2009
    Son Giriş
    05.05-2010
    Saat
    15:04
    Mesaj
    21
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    şu an bana dokunmayan tek antibiyotik alfasid , onun dışında antibiyotik kullanamıyorum.
    basit bir göz damlasından,soğukalgınlığı için kullanılan A-ferin'e kadar bir sürü ilaç dokunuyor.Ben de dediğiniz gibi bir kağıda listeliyorum onları.Ama maalesef kurtulmanın yolu yok.deneme-yanılma tamamen.
    En güzeli mümkün olduğunca ilaçlardan uzak durnmak ama böbrek hastasıyım ve hipertansiyon ilaçlarımı hergün almam şart.
    Bir ilaç kullandım mı hemen beklemeye başlıyorum,dokunacak diye.Herkese acil şifalar,yazan arkadaşlara teşekkürler