Toplam 15 mesajın 1-15 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    sevgiyolu Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.01-2010
    Son Giriş
    23.02-2013
    Saat
    00:47
    Mesaj
    12
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadaşlar zihinsel engelli yakınıyım

    bildiğiniz üzere zihinsel engelli bir insanın sorununu ve hastalığını söyleme gibi bir alternatifi yok.. dolayısıyla hastamın yüz ifadesi ve mimik hareketleriyle acı hissettiğini anladım.. ve kan ya da idrar tahlili yaptırdım.. sonuç itibariyle idraryolu ve böbreklerinde iltihap çıktı.. dr. ilaç yazdı...
    en önemli ilaç olan antibiyotik bir türlü içiremedim... yani ilacın büyük ve acı olmasından sanırım ilacı ağzına alıyor ve suyla birlikte geri boşaltıyor... ne yapacağımı şaşırdım...
    dr. a soramadım yarın haftasonu olması sebebiyle... karşısında ben daha çok üzülüyorum... bana bir fikir ve yardım edecek arkadaş olursa sevinirim...

  2. #2
    Üye
    ramazan16 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.10-2009
    Son Giriş
    04.10-2012
    Saat
    14:01
    Mesaj
    15
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    benimde abim var zihinsel özürlü hapı ılık suda eritin ama hap acıysa onuda içmeye bilir biz böyle yapıyoruz

  3. #3
    Üye
    salih_turkan Avatarı

    Gerçek Adı
    gulcın
    Üyelik Tarihi
    21.10-2008
    Son Giriş
    20.10-2012
    Saat
    11:51
    Yaşadığı Yer
    İZMİR
    Mesaj
    240
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    benım kızımda aynı her gece 3 tane hapı var yemek arasında verıyorum yanı yemek yerken kaşığa yemekle bırlıkte verıyorum mesela bazen gece uyuyamıyor sıkıntısı var bellı ağrı kesıcı vermem gerekıyor yoğurtla verıyorum doktora soyledım olur dedı yanı yemekle veya yoğurtla verebılıyorum alah hepımıze kolaylık versın

  4. #4
    Üye
    sevgiyolu Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.01-2010
    Son Giriş
    23.02-2013
    Saat
    00:47
    Mesaj
    12
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    ramazan16;

    bu yöntemi denedim ama acı olduğu için içmiyor maalesef

  5. #5
    Üye
    kutup yıldızı Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.10-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    .....
    Mesaj
    4.518
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    tatlı meyve sularıyla falan karıştırılsa olmazmı acaba!

  6. #6
    Üye
    sevgiyolu Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.01-2010
    Son Giriş
    23.02-2013
    Saat
    00:47
    Mesaj
    12
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    salih_turkan;
    yoğurt iyi bir çözüm olabilir ama bu ilaç antibiyotik olduğundan süt ürünlerinden kullanılmasının iyi olmadığını duymuştum...
    şekerli suda acaba ilacın etkisi değilşir mi bilmiyorum...
    bu konuda bilgisi olan var mı?

    burcu ilhan;
    küçükken annem bana oralet türü şeylerle karıştırırdı ne derece doğru bilmiyorum
    ilaç kapsül türü hangi kaygan şekilde olanlar var ya onlar ağızda acı tat vermiyor o tür ilaçları içiyor ablam...fakat özellikle büyük tadı acı hap şeklinde olanları bilmiyor sanki şker miş gibi kıtır kıtır çiğnedikten sonra tükürüyor...

  7. #7
    Üye
    kutup yıldızı Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.10-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    .....
    Mesaj
    4.518
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    tmm onları meyve sularıyla eritip içirseniz.

  8. #8
    Üye
    ramazan16 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.10-2009
    Son Giriş
    04.10-2012
    Saat
    14:01
    Mesaj
    15
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bide bunu deneyin şekerle verin hapı belki içer ozaman bonibon veya vitamin şekerleri var onlardan verin baştan ağzı şekerlensin ondan sonra hapı verin

  9. #9
    Üye
    sevgiyolu Avatarı

    Üyelik Tarihi
    01.01-2010
    Son Giriş
    23.02-2013
    Saat
    00:47
    Mesaj
    12
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    dişleri çok kötü durumda ...nerdeyse tamamı çürük
    yine ilaç bitene kadar verirdim ama şekeri çiğniyor ilaçla birlikte veririsem çiğneyeceğinden dolayı acı bir tat olacak ve yıne tükürecek...
    en iyisi p.tesi dr. sormak...bu iki gün nasıl geçecek bilmiyorum..
    karşısında ben daha çok hasta oluyorum özelikle diş konusu beni çok endişelendiriyor...bu sitede dr . olan biri varsa yardımcı olabilir mi...çok sancısı var ..bunu dile getiremesede yüz ifadesinden anlıyorum..hiç uyku yok ikimizede..sabahlıyoruz her gün...

  10. #10
    Üye
    ramazan16 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.10-2009
    Son Giriş
    04.10-2012
    Saat
    14:01
    Mesaj
    15
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    siz bence acile götürün acısı varsa daha iyi olur allah yardımcınız olsun

  11. #11
    Üye
    GuLeNKIZ Avatarı

    Üyelik Tarihi
    28.09-2004
    Son Giriş
    17.03-2013
    Saat
    17:13
    Yaşadığı Yer
    uzaklar
    Mesaj
    703
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    nasıl içireceğiniz konusunda bi fikir üretemedim açıkçası ama ilacı özellikle antibiyotiği eriterek içmek cok zararlı diye biliyorum direkt beyine zarar veriyor.

  12. #12
    Üye
    sdy Avatarı

    Gerçek Adı
    Saadet
    Üyelik Tarihi
    10.06-2008
    Son Giriş
    15.05-2014
    Saat
    02:09
    Yaşadığı Yer
    Istanbul
    Mesaj
    181
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Geçmiş olsun. Çok zor bir durum... İlaçların tavsiye edildiği gibi alınması sart diye biliyorum(genellikle su veya meyve suyu ile) yutulması gereken ilacın çiğnenmesi, özellikle sıcak birşeylere katılması vb. istenmeyen sonuçlar doğurabilir. Hafta sonu doktora ulaşamadığınıza göre eczacıya sorabilirsiniz. Çünkü ilacın neden etkilenebileceğini onlar bilir. Genellikle hap kullanamıyorsa iğne tercih edilir (hem iğne daha çabuk etki gösterir) ama hastanıza iğne yaptırabilecek misiniz o da ayrı bir mesele. Allah yardımcınız olsun.

  13. #13
    Üye
    gönülyarası Avatarı

    Üyelik Tarihi
    06.07-2006
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    16:50
    Yaşadığı Yer
    Angara
    Mesaj
    4.571
    Alınan Beğeniler
    20
    Verilen Beğeniler
    81

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Antibiyotiği ezip toz haline getirip yiyeceği çorbanın içine yada az miktarlı yemek tabağının içine döküp karıştırın böylede olabilir belki.

  14. #14
    Üye
    pınar_s Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.07-2010
    Son Giriş
    30.07-2010
    Saat
    20:05
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    rutin kullanılan ilaçları ılık çayın içine koyuyoruz şekerli olarak, ya da meyva suyuna nadir..
    diş konusu büyük problem gerçekten, benim abim dişçide durmadığı için hep anestezi altında diş tedavisi yapıldı dolgu , çekimler..en sonunda tüm dişlerini kaybettik maalesef, beslenme konusunda çok problem yaşıyoruz....

  15. #15
    Üye
    tedas_1980 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    11.11-2009
    Son Giriş
    03.04-2013
    Saat
    17:03
    Mesaj
    26
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    hangi ilaçları kullanıyorsunuz öğrenebilirmiyiz