Toplam 3 mesajın 1-3 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    ronnie99 Avatarı

    Gerçek Adı
    enes
    Üyelik Tarihi
    26.07-2013
    Son Giriş
    28.09-2013
    Saat
    23:07
    Yaşadığı Yer
    ANkara
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    ilk önce merhaba arkadaşlar
    sabahın 6 da yazıyorum 1 kaç senedir bu olay kafamı tırmalıyor durrum şudur

    ben 1995 doğumluyuym küççükken 2 bacakdan çarpık bacak ameliyatı olmuşum bu alçılı şeklinde.
    babam sol ayağımın damarlar çok inatçı olduğundan tam geçmediğini felan anlatmıştı 4 5 yaşına kadar çok garip şeyler giydin 8 yaşına kadar da ortopetik ayakkabılar giydim. şu anda ince tabanlı ayakkabı giyemiyorum
    2 ayakğımı birleştiriğimde 6 7 cm aralık kalıyor 1.83 boyundayım ama ayakkkabım 39 numara ve bu bana çok garip geliyor parmaklarım felan çok küçük ayaklarımda topuk denen birşey yok sizce de garip deil mi ve benim bel üstüm bel altıma göre vucut ölçülerine göre daha çok büyüdü okul arkadaşlarımda diyor bu durum belli

    ayaklarımda kan die birşey de yok ayaklarım yazın orrtasında olmasına rağmen buz gibi hiç bir zaman ısınmıyor baldırlarımdaki yağlar erimiyor dizlerimdeki bi ara 96 kilo olmama rağmen 76 kiloya kadar düştüm ama baldırlarım erimedi ve bel altım hiç terlemiyor ama gece gündüz koltuk altlarım terliyor yaz kış hatırlarım kışın ortaısnda herkez üşürken bende dahil koltuk altlarımdan su çıkıyordu :S

    şimdi sorum ise ben tekrar çarpık bacak ameliyatı olabilir miyim ve bununla birlikte hiç olmassa 7 8 cm kaval kemiklerimden uzayabilir miyim

    çünkü alt tarafım kısa olunca popom çok bicimsiz çıkıyor ve kötü bi görüntü çıkıyor ? ve doktor 183 boyun var ben sana yapmam deme gibi bir lüksü varmı ve ayaklarım 39 numara ayak büyütme gibi bişi varmı ne bilim bir erkek olarak ayaklarım çok garip ya ne yapmalıyım biraz yardım eder misiniz

    ve şunu da eklmek isityorum. 15 dk fln ayakda kalınca ayaklarımın 2 taraflı ağırı giriyor el parmaklarımda avuç içime göre küçük yane annem 172 boyunda aynı ellerimiz genellik aynı boyuttaki çocuklarında küçğk ellerim
    benim araştırmalarıma göre şöle bişi olarabilirim bende erken kıkırdakların kapanmış olabilir?

    saten ellerim ve ayaklarım bel altı 7 sınıftan sonra uzamadı ozama 170 boylarındaydım lise 1.83 oldum ve bidaha uzamadı ellerim ve ayaklarım 7 sınıfta giydiğim ayakkabıyı hala giyebiliyorum ayaklarım ve parmaklarım çok küçük yardım plass

    yardım deil yorum bekliyorum arkşlar üniverte sınavına giricem o zamana kadar aklımda fikir olsun hiç olmassa iyi bir hastaneye gidicem işte biraz para birikmesini bekliyorum yorum atarmısınız

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    18:21
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.906
    Alınan Beğeniler
    947
    Verilen Beğeniler
    1.237

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Enes, sen sopa istiyorsun kardeşim! Hayıflanmanı gerektirecek hiç bir durum yok. Elbette dert ediyorsan bu bir sorundur ama, çözüm kendini kestirip-biçtirererk çözülecek bir sorun değil. 1,83 boy, daha ne olsun

    Belki bana kızıp saydırıyorsun bunları okurken ama, inan bana ortada senin sıkılmanı gerektirecek hiç bir şey göremiyorum. Bak keyfine kardeşim. Aklından çıkar bu "ideal beden" safsatalarını. Eğitimini sürdür, güzel ve sevdiğin bir iş yapmak için kendini yetiştir, gez-toz, mutlu olmak için her şeye sahipsin. Başkaları sana bakıp bir terslik görüyorsa, bu onların sornu olsun, senin değil. Herkesi değiştiremezsin, ama kendini değiştirebilirsin...

  3. #3
    Üye
    ronnie99 Avatarı

    Gerçek Adı
    enes
    Üyelik Tarihi
    26.07-2013
    Son Giriş
    28.09-2013
    Saat
    23:07
    Yaşadığı Yer
    ANkara
    Mesaj
    2
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    sende haklısın abi ketyfim yerinde saten çok bişi yok kimsenin dediğide pek umrumda deil de yani 30 dk ayakda kalıyıym ayaklarım fln ağrımaya başlıo. boy umrumda deilde yürürmemde flnda sorun var. sol ayağımda yane saten koşunca fln çok ağrıyor aslında bni düşündüren sene üniversiteye gidicem 6 8 ay için ayağa kalkabilmiyim bu çarpık bacak ameliyatında
    nediyorum gene saçmaladım