Toplam 5 mesajın 1-5 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    SBR Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.09-2012
    Son Giriş
    13.01-2017
    Saat
    11:48
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    16
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    3-4 ay önce polinöropati teşhisi aldım. BOS normal çıktı. sinir biyopsisi yapılmadı. gidişattan otoimmün kökenli demiyelizan polinöropati dendi. günde 48 mg prednol ile kortizona başlattı dr. bugün 6. gün ancak sanki bacaklarımda, ellerimde daha fazla güç azalması var.tuzsuz ve şekersiz bir diyetim var. insülin direncinden ötürü bu tedavi ile şeker hastası olma ihitmalim de var. bu yüzden meyve de max 1 posiyonla sınırlı. acaba kotizondan ötürü mü bu halsizlik yoksa beslenmenin zayıflamasından ötürü mü? bir fikri olan var mı? bu arada kemik erimesi için ilaç da verdi dr. hergün yoğurt yiyerek de takviye yapmaya çalışıyorum.

  2. #2
    Üye
    Poli Avatarı

    Gerçek Adı
    Poli
    Üyelik Tarihi
    05.10-2012
    Son Giriş
    08.04-2016
    Saat
    17:54
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    50
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kortizon ve iving hastalığı sadece durdurduğunu ve ilerlemesine engelleyici tedaviler olarak biliniyor. polinöropati rahatsızlığı birden ortaya çıkmış olsa bile , aslında geçmişi olan bir rahatsızlık. önemli olan bunun sebebini bulmaya çalışmak, örneğin kimisi şekere bağlı, kimisi geçmişte geçirilen sinir harabiyetine bağlı olabiliyor, yada başka sebebler. bende polinöropati hastasıyım kortizon kullanmadım, kullanmayıda düşünmüyorum. Sana önemli 3 tavsiyem var. 1. kesinlikle sağlıklı beslen özellikle sinirlere iyi gelen gıdalar var, araştır onlardan tüket 2. spor yap, hiç birşey yapamassan düzenli yürüyüş yap 3. Sitresden uzak dur, hayatında sitresi elinden geldiği kadar yok et. Ve son olarak şunu söyleyebilirim. Hastalığını kafana takıp durma, fazla hastalığı kafayı takmak'da hastalığı ilerletir. Bu konu benim için derin bir konu, şöyle söyleyebilirim, bu hastalığı dünyada yok edebilen ilaç , serum vs. yok. bu hastalığa neden olan durumu tespit edip, onu yok etmek lazım.

  3. #3
    Üye
    SBR Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.09-2012
    Son Giriş
    13.01-2017
    Saat
    11:48
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    16
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    insülin direncim var -şeker hastalığından bir durak öncesi-, ve hoşimato tiroidim. bunlar düzenli olarak kontrol ediliyor ve sorun yok. bundan ötürü sebebi anlaşılamadı tam olarak. kotizon almayı hiç istemedim, dr.a da belirttim. ancak klnik olarak bariz motor kaybım olmadığı için -EMG'm çok kötü olduğu halde- İvig veremeyeceğini söyledi..başladım kortizona ama dediğim gibi, durumdan memnun değilim..
    besin desteklerini araştıracağım. teşekkür ederim.

  4. #4
    Üye
    Poli Avatarı

    Gerçek Adı
    Poli
    Üyelik Tarihi
    05.10-2012
    Son Giriş
    08.04-2016
    Saat
    17:54
    Yaşadığı Yer
    Türkiye
    Mesaj
    50
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bu rahatsızlıklarımız konusunda kök hücre yöntemleri , bio enerji tedavisi, bitkisel sinir tedavi yöntemlerini, ve magnet kullanımı araştırıyorum eğer bir bilgi alırsam ve kendimde de bir iyileşme görürsem tüm sitede , bilgi paylaşımını gerçekleştireceğim.

  5. #5
    Üye
    SBR Avatarı

    Üyelik Tarihi
    24.09-2012
    Son Giriş
    13.01-2017
    Saat
    11:48
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    16
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Çok sevinirim. Bu arada güçsüzlüğü daha belirgin hissetmeye başladım. Sanıyorum prednol bana iyi gelmedi. Durumu dr.a mail attım. bakalım ne önerecek?