Toplam 11 mesajın 1-11 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    qunes Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.01-2012
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Balıkesir
    Mesaj
    141
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar beni tanıyan bilir. Ama yazayım:
    Yaş:19
    Boy:1.55
    Kilo: 55-60 Arası
    İnce vucut yapım var.Böyle sanki enine genişlemek kalıplı olmak için nasıl beslenmek ve özellikle neler yemek gerekir? Bana tam öğün olarak yazmayın. Neleri ne kadar yemeliyim?

  2. #2
    Üye
    ozgor01 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    17.04-2010
    Son Giriş
    10.09-2016
    Saat
    02:05
    Mesaj
    53
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    sabah uyandığında 5 yumurta biri tam dördünün sadece beyazı kaynamış olarak yüz gr yulaf ezmesi sütle elli gr peynir yada lor iki dilim kepekli ekmek zeytin domatesle güne başla. öglen bir tabak pilav iki yüz gr tavuk gögüs derisiz bol salata yoğurt akşam iki yüz gr tavuk haşlanmış pilav salata aralarda ceviz badem atıştır. bu bodyci hacim beslenmesi protein ağırlıklı.meyvada yiyebilirsin farkı bir ayda görürsün.

  3. #3
    Üye
    bLaCkRaCe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.09-2006
    Son Giriş
    15.12-2017
    Saat
    01:30
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    1.226
    Alınan Beğeniler
    16
    Verilen Beğeniler
    5

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Sadece besin alarak vücut genişlenmez.
    Haftada en az 3 gün 6-8 ağırlık kaldırmaya dayalı uzun ve kısa kasları geliştirme hareketi yapmalısın ve bu programı 8 yada 12 hafta sonra değiştirmelisin. Kardiyo çalışıp vucüdunda ki yağları atmalısın, her çalışmadan önce en az 10 dakika ısınma hareketleri yapmalısın.

    Bunun için en kestirme yol 2-3 aylığına spor salonuna yazılmak eğer ileride salon sarmazsa eve çalışma istasyonu, dumbell sephası ve gerekli ağırlıkları alabilirsin.
    İşin beslenme tarafı çok kolay ve keyifli tabiki tavuk ve balık seviyorsan. 2-3 aylık programın sonunda beslenmene protein tozuda ekleyebilirsin. Kilo almak için yulaf ezmesi,makarna,pilav ve patates yalnız kötü tarafı bunları yağsız yemelisin çünkü aldığın kilonun kalitesi yağa kaçar. Kasları sert tutmak için hergün haşlanmış yumurta beyazı yada yumurta tozu ve haşlanmış tavuk göğsüyle somon balığı yemelisin.
    Daha ciddi düzeyde vücut istiyorsan çalışmayı haftada 4 güne çıkarabilirsin, ciddi derecede beslenme işi ise çok karışık çünkü karbonhidrat-protein dengesini tutturmalısın.
    Bunları yapmadan önce en gerekli olanı da irade, vücudunda ilerlemeyi gördükten sonra daha çok kas yapasın gelecek.

  4. #4
    Üye
    qunes Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.01-2012
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Balıkesir
    Mesaj
    141
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    bLaCkRaCe;



    öğün öğün yazmayın. çnki öğün öğün yazarsanız ben yapamam. İlla kaytarırırım.

  5. #5
    Üye
    gul2011 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    02.10-2011
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    ...
    Mesaj
    1.239
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    öncelikle kilon boyuna göre normal senin daha kalıplı görünmen için yemekle öğünle uğraşmana gerek yok kas yapıcı bir spor programıyla kas yapıp daha iri görünebilirsin
    tabii öğünlerine de dikkat etmen gerekir kaytarmak sana fayda sağlamaz

  6. #6
    Üye
    KaRe Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.11-2010
    Son Giriş
    03.06-2016
    Saat
    21:23
    Yaşadığı Yer
    Güneşi Bol Bir Şehir
    Mesaj
    850
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    qunes kalıplı olacaksın da ne olacak kasaba et borcunmu var gül arkadaşında dediği gibi bencede kilo ve boyun orantılı fazlası boyundan dolayı tuhaf bir görüntüye sebep olur kaş yapıyim derken göz çıkartırsın yok illada çok istiyorum diyorsanda vucut geliştirme spor salonuna gitmeni tavsiye ederim

  7. #7
    Üye
    Cümle Mühendisi Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.07-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    bilmem
    Mesaj
    167
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Boyuna göre kilo gayet normal .Arkadaşın dediği gibi spor salonuna giderek daha kalıplı bir vücut elde edebilirsin.

  8. #8
    Üye
    qunes Avatarı

    Üyelik Tarihi
    10.01-2012
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Balıkesir
    Mesaj
    141
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Cümle Mühendisi;

    o Zaman bana niye yemek yemiyor musun sen diyorlar. Vucudum ince.. Spor salonuna gidemem.Çnki ücretli ve en önemlisi karaciğer rahatsızlıığm var.aşırı yorgunluğa ve ağırlığa gelemem.

    gul2011;

    KaRe;

    Spor salonu ücretlidir. Ayrıca karaciğer rahatsızlığım var.Ağır şeyler kaldıramam.Sert hareketler yapamam ve en önemlisi çok kolay yorulduğum için gerektiği kadar yapamam.

  9. #9
    Üye
    allakasi Avatarı

    Gerçek Adı
    ugur
    Üyelik Tarihi
    20.10-2009
    Son Giriş
    13.08-2017
    Saat
    08:49
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    1.440
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    kardeş hemrahatsızsın hemde kilo almaya calışıyorsun bu şeyleri kafana niye takıyon ben 177 boy 63 kilom var senin kadar dert etmiyorum cok rahatım kilo yarar degil zarar benden daha iyi sin kilo olarak sen milletene bakıp kapris yapı yorsun kilo rahat sızlıgını da tetikler hiç bulaşma böyle şeylere

  10. #10
    Üye
    Cümle Mühendisi Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.07-2009
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    bilmem
    Mesaj
    167
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Anladım .Arkadaşım o zaman ya çevredekilere kulak asmayacaksın yada diyetisyene görünüp kilo almaya bakacaksın .Başka çare yok gibi.
    İyi günler.

  11. #11
    Üye
    UnFeeLinq Avatarı

    Gerçek Adı
    R. Eyüp Eken.
    Üyelik Tarihi
    10.11-2007
    Son Giriş
    Saat
    Yaşadığı Yer
    Ankara
    Mesaj
    1.517
    Alınan Beğeniler
    15
    Verilen Beğeniler
    2

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    kas yapmak öyle kolay bişey degil ve sürekli yaptıgın gibi kalmasını ıstıyorsan hayatının her bölümünde devam etmelisin ki sonra yaptıgın o kaslar sarkmasın cok igrenç görünüyor çünkü : )