Toplam 8 mesajın 1-8 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    akumsal Avatarı

    Üyelik Tarihi
    21.02-2008
    Son Giriş
    28.12-2009
    Saat
    00:55
    Yaşadığı Yer
    Mersin
    Mesaj
    38
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    slm arkadaşlar ben vücud geliştirmeye yazıldımda kas yapmak içinde ağırlık kaldırmak gerek faya bi zararı varmı?ben gitmek istiyorum fiziktekiler önermiyo bilgisi olan var mı?

  2. #2
    Üye
    Baben Avatarı

    Gerçek Adı
    Babür
    Üyelik Tarihi
    03.09-2005
    Son Giriş
    18.09-2010
    Saat
    12:56
    Yaşadığı Yer
    Konya
    Mesaj
    2.223
    Alınan Beğeniler
    1
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Bence Fiziktekileri dinle sen..

    Öyle görünmese de "ağır spor"lardan sayılır vücut geliştirme.. Ama bize düzenli-hafif egzersizler yeterli..

  3. #3
    Üye
    lakoste Avatarı

    Gerçek Adı
    TOLGA..
    Üyelik Tarihi
    13.12-2006
    Son Giriş
    Dün
    Saat
    23:16
    Yaşadığı Yer
    ANADOLUM
    Mesaj
    574
    Alınan Beğeniler
    12
    Verilen Beğeniler
    6

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Kas yapmak bzim neyimize ben iyiyken yapmım fitnıs çeşke yapmasaydım azıık hücrem vardı onuda fitnısla harap ettim yaa

  4. #4
    Üye
    TTedTT Avatarı

    Gerçek Adı
    Erdal
    Üyelik Tarihi
    16.01-2009
    Son Giriş
    30.11-2017
    Saat
    16:30
    Mesaj
    294
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Yapabilirsin bence yap, amatörce 6 yıldır ilgilenıyorum. Tavsiye ederim, ama bi şartım var en fazla kaldıracağın ağırlık kilonun yarısı olsun. Ben 25 Yaşındayım ve bu sporda 45 kiloyu hiç aşmadım, son 4 yılsa en fazla 30 kiloda çalıştım. Kendi ağırlığım 63-69 kg arası oynadı. Yaşını ve kaçyıldır hasta olduğunuda belirtirmisin.

  5. #5
    Üye
    akumsal Avatarı

    Üyelik Tarihi
    21.02-2008
    Son Giriş
    28.12-2009
    Saat
    00:55
    Yaşadığı Yer
    Mersin
    Mesaj
    38
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    saolasın tşkler bende bu cvbı bekliyordum çünkü bende yapmak isitiyorum 20 yaşındayım 10 yaşındayen teşhis konmuş.

  6. #6
    Üye
    hüllü Avatarı

    Gerçek Adı
    Hilya
    Üyelik Tarihi
    11.01-2007
    Son Giriş
    29.01-2011
    Saat
    18:50
    Yaşadığı Yer
    bolu
    Mesaj
    141
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    dikkatli olmanı tavsiye ederim,durumunu bilmiyorum ama bel fıtığına meyilliyiz,bende 2 aydır bacak ağrısı vardı önce adale ağrısı sandım ama bel fıtığıymış,Allah kimseye bu ağrıyı yaşatmasın..

  7. #7
    Üye
    lazuli61 Avatarı

    Gerçek Adı
    selçuk
    Üyelik Tarihi
    27.03-2008
    Son Giriş
    14.02-2014
    Saat
    18:56
    Yaşadığı Yer
    -
    Mesaj
    463
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    ben vucut gelismeye 3 yil gitmistim 20 yasindan 23 kadar
    salanarak giderdim
    sunu bil fa icin hir bir zarari yok faydasi var
    sadece fa ya bagli olan kardiomiopatiye zarari var
    yani zorlandikca kalbin cok atar zor nefes alirsin ve daha zorlasan daha tehlikile zararla karsilasirdin
    ben 50kg bisenede 60kg oldum
    sonra 70kg
    100kg cekerdim
    90kg kaldirirdim
    bence herkes gibi ilerlemesen zoruna gider bana giderdi
    kalb atisini kontrol etme aleti al (saat,kayis sekilinde bulabilirsin)
    160atisa ayarla bundan yukari cikmasan zarari yok

  8. #8
    Üye
    TTedTT Avatarı

    Gerçek Adı
    Erdal
    Üyelik Tarihi
    16.01-2009
    Son Giriş
    30.11-2017
    Saat
    16:30
    Mesaj
    294
    Alınan Beğeniler
    4
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: akumsal Mesajı Gör
    saolasın tşkler bende bu cvbı bekliyordum çünkü bende yapmak isitiyorum 20 yaşındayım 10 yaşındayen teşhis konmuş.
    O halde yüksek bir risk grubundasın demektir. Başlangıçtan en iyi verim alacağın duruma kadar en az 10 ay geçer. Bu sürede kademeli olarak ağırlıkları arttırıyorsun. İlk 2 ayını hafif fitnes tarzında geçir. Isınma yapamazsanda ağırlık ünitelerinde, ilk 2 sette extra hafif setler koy ısınmış olursun. mesela 3*8 iken sen bunu 5*8 yap ağırlık arttırarak git. En önemli üç kuralı söyleyim sana, asla ağırlık üniteleri dışında çalışmamaya özen göster( ağırlık üniteleri dengeli spor yapmanı sağlar böylece bel fıtığndanı, yanlış kas gelişiminden ve spor yaralanmalarından korunmuş olursun), iyi eğitimli antrönörle çalış ve ilk 8 ayın son bir ayında vücüd ağırlığının 5 te 1 i kadar max. ağırlık kaldır. 5 te 1ini sakın aşma. 10yıllık bir hastaysan max. ağırlığı kestirmek zor, bunun için antrenörün daha çok yardımcı olabilir. Ayrıca antrenörüne hastalığın hakkında ayrıntılı bilgi vermeyi ihmal etme.