Sayfa 22 / 23 İlkİlk ... 12181920212223 SonSon
Toplam 332 mesajın 316-330 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #316
    Üye
    lazuli61 Avatarı

    Gerçek Adı
    selçuk
    Üyelik Tarihi
    27.03-2008
    Son Giriş
    14.02-2014
    Saat
    18:56
    Yaşadığı Yer
    -
    Mesaj
    463
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    faydasi yok demedim
    cunku idebenonun faydasi var bu da idebenonun bi ilerlemis hali ama yinede idebenone ailesinden
    yuzde 40 iyilesme diyon neyin yuzde 40i
    ayrica bana gonderdigin santhera sitenin fransizca linkin 24 sayfasini okudum

    catena yurumeyeni kaldirsa neden yeni tedaviler ariyolar yeni moleculer
    idebenonu cok iyi biliyorum 1999 cikti yani tedavilere baslandi avrupada en cok etkisi kalpte gorundu kalp kalin oluyo hastaligin yuzunden o kalinliga engel oluyo ve kalbi tedavi edio butun detaylara girmek istemiyom mitokondriyi koruyo enerjini yukselti
    falan filan
    catena kullan deseler bana kullanmam
    cunku o zmn deferipronun deneyine girmek yasak
    insallah o hp sizi iyi eder allaha emanet olun ben kendime baska yol cizdim
    eyvallah

  2. #317
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    17:29
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.940
    Alınan Beğeniler
    954
    Verilen Beğeniler
    1.250

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Yahu bu başlıkta bile tartışabiliyorsunuz ya, vallahi helal olsun!
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  3. #318
    Üye
    yamakasi10 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.11-2007
    Son Giriş
    28.06-2014
    Saat
    18:34
    Mesaj
    131
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    krdş bak şimdi öle küser gibi ben kendi yolumu çizdim demekle olmuo..burda hepimiz hastaız.

    ama senn bu catena üstüne çok düşmen olumsuz kararların çok. ha ilaç üstüne yorum yapabilirsin .sen kesn gözüyle bakıorsn.

    istemezmisin sende hapın tedavi edeçeğini. şimdi catena iileştirdi. sen kullanmayacan mı kullanaçaksn.
    bu yüzden hepberaber olmamız gerekior.
    DÜŞÜNÇELER FARKLI OLSADA HEPİMİZİN SONUCU İİLEŞMEMİZ.
    ama sen öle bi konuşuorsn ki var olaçak olan hapı var yapıp işi bitiriorsn daha kimse bilmior bu hapın faydası olaçağını.

  4. #319
    Üye
    ismail86 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.02-2007
    Son Giriş
    07.01-2010
    Saat
    17:14
    Yaşadığı Yer
    turhal
    Mesaj
    41
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    lazuli madem yolunu cızdın gule gule sana madem cok bılıosun bıldıklerını kendıne sakla laf salatası yapıpta mılletın moralını bozma oke

  5. #320
    Üye
    lazuli61 Avatarı

    Gerçek Adı
    selçuk
    Üyelik Tarihi
    27.03-2008
    Son Giriş
    14.02-2014
    Saat
    18:56
    Yaşadığı Yer
    -
    Mesaj
    463
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    guleyim bare
    ben biseyler biliyom doktor daha iyi bilir bana doktorum dediki deferiprone fayde etti denicez sizde yok o ilac faydadab cok zarar var oyle ise denetirirler mi asilsiz doktordan iyi bilirmissiniz

    catena hakkinda dusuncem belli insallah yaniliyorum
    ismail beni kovamazsin ben baska ilaca kenetlendim gidiyorum demedim
    bu siteye senin icin girmiyoum
    kimsenin moralini bozmak istemiyorum
    ama bazi insanlar burnusunun dibinde daha uzaga bakmali

  6. #321
    Üye
    yamakasi10 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.11-2007
    Son Giriş
    28.06-2014
    Saat
    18:34
    Mesaj
    131
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: OturanBoğa
    Yahu bu başlıkta bile tartışabiliyorsunuz ya, vallahi helal olsun!

    önçelikle abi senden özür diliom.bu tartışmayı bende bu form da istemezdm.


    lazuli bak şimdi sen abinin lafını okumadn sanırım.
    üle biz alttan aldıksara sen tepemize çıkıorsn . brun konusundada öle hemen bilmşlik taslama . ben eğer bilmişlik taslarsam sen burnunun ilerisini deil burnundan düşemezsin

  7. #322
    Üye
    savaş savaş Avatarı

    Üyelik Tarihi
    18.11-2006
    Son Giriş
    19.07-2010
    Saat
    14:36
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    sevgili arkadaşlar herşeyimiz farklı olabilir(dünya görüşü,hayatımız hatta tuttuğumuz takım bile) ama bişey varki bizi aynı yapan f a öncelikle burası forum herkes kendi bildiğini paylaşacak ki olaylardan gelişmelerden haberdar olalım bu gelişmeler bize umut da verebilir umudumuzu da kırabilir önemli olan iyileşmek ve bunun için zaman kaybı olmasın diye haberleşmek zaten ilaç geldiğinde düşüncemiz ne olursa olsun kullanacağız o zaman faydasını göreceğiz birde yeryüzünde reçetesinde fa için yazan ilk ilaç kullanmayıp da ne yapacağız.

    şimdi arkadaşlar burada münezara yapmıyoruz bilgimizi paytlaşıyoruz bu anlamda siz değerlikardeşlerimin yazdıkları çok değerli hepinize paylaşımlarınız için teşekkür ederim ama lütfen birbirimize sataşmadan ve seviyemizi koruyarak.
    bu arada lazuli kardeşe yeni ilaç araştırmasında denek olacağı için kendisine bol şans dilerim.
    herkese sevgi ve saygılarımla.

  8. #323
    Üye
    selçuk Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.04-2008
    Son Giriş
    06.05-2010
    Saat
    15:26
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    merhaba

    bilgi almak için santherayı 3-5 kere aradım. Oradaki doktora yürümede nasıl bir faydasının olacağını sordum ve bana, tekerlekli sandalyeye bağımlı(devamlı sandalye kullanan) birinin yardımsız yürüyebilmesinin mucize olacağını ve bunu beklememezi fakat yardımla yürüyebilen birisinin çok az yardım veya yardımsız yürüyebileceğini söyledi. Bu gelişmenin ise 4 veya 6 ayda olacağını bildirdi.

    Arkadaşlar, doktorun konuşması bence umut verici idi.

    Belirtmek isterim: ilaç şimdilik canadadaki anlaşmalı doktorları tarafından verilmekte, ekim sonuna doğru reçete ile stışına başlanacak. Bu arada 1 veya 2 ay içerisinde avrupada onaylanmasını bekledikleri söylediler.

  9. #324
    Üye
    rozalin Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.02-2008
    Son Giriş
    04.03-2009
    Saat
    18:29
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    20
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    teşekkürler selçuk! budur.. :wink:

  10. #325
    Üye
    yamakasi10 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.11-2007
    Son Giriş
    28.06-2014
    Saat
    18:34
    Mesaj
    131
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    eline koluna sağlk krdş i yapmıssın ama şunu sölyüm sana

    demişler ya sana destekle yürüyen birisine biraz daha katkısı olaçak demişer demi.

    bence böle bişi olamaz. hapın ya tam faydası vardır yada hiç faydası yoktur. bunun ortası yoktur.eğer bu hap fa lıların için çıkmışsa az tedavi edip boşlamaz.ya hiç faydası olmıçak yada çok faydası olaçak. zaten ilk içişte öle hemen %100 belirti gösteremez.imkansız ne olur önçe%30 1 sene sonra bu oran %40-50 olur.

    şunuda sölüyüm bu hap öle herkese aynı etki etmez. biliorsunuzki kimsemizin fa sı aynı deil. birimizin yaşı 30 ama ayakta birimizin yaşı 25 ama diğeirnden güçsüz.fa her vücutta ayı etki göstermior

    bazılarıda sölüor fa nın ilaçı eğzersiz dir diolar. bi yönden haklılar.ama ilaç yönünde duraçakalr.eğzersiz fa yı sakinleştirir.siz 1 ay egzersiz yapın sonra şöle 1 gün yapmaın yie eski halinizzi alırsınız.


    bence bu ilaçın faydası varsa tam vardır. yoksada hiç yokrur.

    mesela bi ağrı kesiçi atıordunuz kafanız için.hemen kafanızın ağrısı geçiormu yo yavaş yavaş geçior. sonra çıma ameliyat olduunu farzet hemen ayağa kalkıormusunuz yo. yavaş yavaş.
    herşeyde bu böledir. yavaş yavaş ileşirsiniz.

    bu hapta öledir.ya kesn tedavi eder. yada hiç etmez. öle çok az tedavisi var falan boş

    mesela q10 tedavisi varmı yok.gözle görülür bi etkisi yok. bu yüzden normal insan bile kullanabilior. reçetesiz.

    eğer bi hapn reçetesi olup satılıorsa bilki o hapı kimse kullanamaz.


    bana sorarsanız bu hapın faydası varsa ya tam faydası olacak

  11. #326
    Üye
    rozalin Avatarı

    Üyelik Tarihi
    08.02-2008
    Son Giriş
    04.03-2009
    Saat
    18:29
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    20
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    çok mantıklı.. ve bencede.. bak böyle ne güzel oluyo değil mi? umuyoruz her daim, hadi bakalım.. herşey güzel olacak!

  12. #327
    Üye
    a_slymn Avatarı

    Üyelik Tarihi
    05.05-2006
    Son Giriş
    14.02-2015
    Saat
    13:11
    Yaşadığı Yer
    MEKANSIZ
    Mesaj
    384
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  13. #328
    Üye
    ismail86 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.02-2007
    Son Giriş
    07.01-2010
    Saat
    17:14
    Yaşadığı Yer
    turhal
    Mesaj
    41
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    lazulı bak kardeşim bu sıtedekı herkes o ılactan bı ısık beklıo sende o ısıgı sondurmeye calısıon ama dıosunkı o ısık sonecek bosa beklemeyın dıosun dedıgın dogru olabılır ama bırakta o ısıgı bekleyelım

    umutsuz bılgılerını ıcınde sqakla ınsanları burda moralını bozma

    sıte benım degıl hersey yazabılırsın ama umutsuz bısı yazma

    bıde sen merak etme uzagıda goruyorum ben

  14. #329
    Üye
    selçuk Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.04-2008
    Son Giriş
    06.05-2010
    Saat
    15:26
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: yuxel-67
    belcıkaya selcugun yanına gıder
    lazuli nin gerçek adı selçuk mu?

  15. #330
    Üye
    yamakasi10 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    14.11-2007
    Son Giriş
    28.06-2014
    Saat
    18:34
    Mesaj
    131
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    YÜKSEL KRDŞ SANA KATILMIORUM. BU KATILMAYIŞIMIDA ŞÖLE ANLATAIM SANA.

    SEN HAP TAN ÇOK DİĞER OLAYLARA GİRMİŞSİN

    O SÖLEDİKLERİNİ HEPİMİZ BİLİORZ.HEM BURASI DİNİ FORUM DEİL VAAZ VERİLMEZ.BURASI ENGELLİ FORMU KRDŞ. BURADA AZDA OLSA ÇARE ARANIR.

    SEN DEMŞSİN YA BURAYA KAZIK MI ÇAKMAYA GELDİK.HERŞEYİ VERENDEDE ALLAH DEMŞSN.
    BUNLARI BİZZDE BİLİYORUZ.

    SANA ŞUNU SÖLÜYÜÜM ALLAH ( C.C)
    DERKİ.EĞER BEN Bİ HASTALK VERMŞSEM BUNUN DA KESN TEDAVİSİNİ VERMİŞİMDİR. ÖLÜMDEN HARİÇ HERŞEYİN TEDAVİSİ VARDIR. SADECE ARAŞTIRMAK GEREKİR.
    SEN HASTAIM DİYE ŞİFANIN TEDAVİNİN DİZİNE KADAR GEWLMEYİ BEKLERSEN BOŞA BEKLERSN.BU AYNI SINAVDA KOPYA ÇEKMEYE BENZER.RAHAT RAHAT SINIFI GEÇEİM DİORSN.

    AMA ŞUNU İİ BİLKİ HER ÖMÜR BOYU KOPYA ÇEKENİN SONU SANAYİDE BİTER. .


    SANA SON LAFIM ALLAH SANA BEYİN VERMŞ ONU KULLAN.ELLERİN PARMAKLARIN BEYNN DAHA SAYAMADMM Bİ SÜRÜ ORGANIN ÇALIŞIOR. ŞÜKRET.DUA ET.BUNU BULAMAYANLARDA VAR. ELİNDEKİİLERİNİDE KAYBETMEK İSTEMİORSAN VARGÜÇÜNLE SAVAŞ
    ,
    DİĞER DÜNYAYI DÜŞÜNME ELBET HERKES GİDEÇEZ. BURAYA KAZIK ÇAKMAYA GELMEDİK.

    BYYYYYYYYYYYYYY




Sayfa 22 / 23 İlkİlk ... 12181920212223 SonSon

LinkBacks (?)

  1. 10.02-2011, 16:15