Sayfa 18 / 23 İlkİlk ... 8141516171819202122 ... SonSon
Toplam 332 mesajın 256-270 arasındakiler
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #256
    Üye
    burak_1986 Avatarı

    Gerçek Adı
    Burak
    Üyelik Tarihi
    19.08-2008
    Son Giriş
    24.10-2017
    Saat
    16:00
    Yaşadığı Yer
    samsun
    Mesaj
    206
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    arkadaşlar ben serebeller ataksi hastasıyım bu ilaç serebelleri kapsarmı?

  2. #257
    Üye
    SaMuRaY Avatarı

    Üyelik Tarihi
    23.11-2006
    Son Giriş
    01.09-2010
    Saat
    19:18
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    36
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    alpay güzel bir örnek vermiş arkadaslar tanıdığı sağlık bakanlığından izin alarak getirtiyormus bi ilacı.Benim annem de bir ilaç kullanıyor ama türkiye de maalesef bulunmuyor pahalı da bir ilaç bu ama türkiye de kaçak olarak bu ilacı alıyor annem.Kaçak aldığına göre heralde sağlık bakanlığından izin alınmamış orasını bilemiyorum bir söylemek istedim arkadaşlar inşallah hepimiz iyileşeceğiz

  3. #258
    Üye
    selçuk Avatarı

    Üyelik Tarihi
    30.04-2008
    Son Giriş
    06.05-2010
    Saat
    15:26
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    31
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Alıntı Alıntı Yapılan Kişi: alpay
    bizim bir tanıdığımız var amantadin diye bir ilacı yurt dışından getiriyodu. burdaki üniversite hastanesi sağlık bakanlığına istek yaptı 2 ay içinde ruhsat alındı izin çıktı ilacını artık eczaneden alabiliyor.
    ilaç bi çıksın gereken neyse yapılır merak etmeyin. allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun..
    alpay merhaba

    bu bahsettiğin ilaç nerede onaylı idi? Avrupada ise Türkiye Sağlık Bakanlığı oradaki onayın üstüne sadece 2 aylık çalışmayı yeterli görmüş olabilir. Kötü senayo ile bakıldığında bu 2 aylık süre avrupa onayı+2 ay olabilir ki bu daha da beklemek demektir. İnşallah yanlış düşünüyorumdur.

  4. #259
    Üye
    murattolga Avatarı

    Gerçek Adı
    murat
    Üyelik Tarihi
    24.04-2006
    Son Giriş
    12.08-2017
    Saat
    20:17
    Yaşadığı Yer
    mersin
    Mesaj
    153
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    selam arkadaşlar uzun zamandır yazmıyorum.fakat araştırıyordum.catena tedavi edici özellikte bir ilaç olup 15.08.2008 de hem FDA hemde EMEA dan onay almıştır.15 eylül-2ekim arasında newcastle da yapılacak kongrede tüm dünya dr larına sunulacak.kabul görürse ekimde kanadada catena ismiyle piyasaya sürülecek.şimdi size kongre mailini aşağı yazıyorum.isteyen kongre sonuçlarını oradan bakabilirsiniz.
    http://www.wms2008.com/conference.htm

  5. #260
    Üye
    ismail86 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    09.02-2007
    Son Giriş
    07.01-2010
    Saat
    17:14
    Yaşadığı Yer
    turhal
    Mesaj
    41
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    cok cok güzel bir haber tesekürler umarım hepımız ıcın hayırlı olur sımdıden hepimize geçmiş olsun :lol:

  6. #261
    Üye
    o_n_u_r Avatarı

    Gerçek Adı
    Onur
    Üyelik Tarihi
    23.04-2008
    Son Giriş
    18.04-2011
    Saat
    01:44
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    223
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Arkadaşlar tarih için sabırsızlanmayalım bence çünkü ilaç gerçektende işe yarasın gerisi boş türkiye bu ilaca izin vermese bile bir şekilde elde ederiz ilacı yeterki ciddi bi ilaç olsun dua edelim. yüreğime su serptiniz bu konuda araştırma yapan arkakadaşlara çok ama çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız... 8)

  7. #262
    Üye
    imhotep Avatarı

    Üyelik Tarihi
    19.08-2008
    Son Giriş
    17.08-2009
    Saat
    20:35
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    mrb arkadaşlar öncelikle herkese acil şifalar dilerim :wink: bi süredir forumunuzu takip ediyorum elimden geldiince. hepinizin emeğine sağlık
    hemen konuya gireyim...erkek kardeşim 19 yaşında f.a. hastası yaklaşık 3yıl oldu teşhis konalı 3prof değiştirdik ama hiçbiri sizler kadar bilgili değil bu konuda. sürekli ilerliyo hastalığı çok şükür hala ayakta ve hastalık daha da ilerlemeden elimden geleni yapmak istiyorum. şu anda nootropil ve b vit komplexleri kullanıyor. sizlerin tavsiyesi üzerine coenzimq10a başlattım bi kaç gün önce. ve bi sorum olacak amerikadan idebenone getirtmek için reçete veya rapor şart mı? bir de nete çok girme fırsatım olmuyo daha önce yazmışsınızdır eminm ama bi kez de ben sorym kullandığınız başka ilaç veya vit varsa mg.larıyla yazarsanız çok sevinirim....tşkler şimdiden

  8. #263
    Üye
    paşakızı Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.10-2007
    Son Giriş
    26.08-2016
    Saat
    01:22
    Mesaj
    109
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    klasnic belkide koşabiliriz diyosun keşke bu dediğin olsa ama bu ilaç destekleyici tamamiyle tedavi edici değil keşke kesin çözüm olsa bence arkadaşlarıda fazla umutlandırmasak iyi olur nedrsin?

  9. #264
    Üye
    ercan1990 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    13.01-2008
    Son Giriş
    09.02-2010
    Saat
    18:16
    Yaşadığı Yer
    Malatya / MERKEZ
    Mesaj
    13
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    imhotep idebenoneyi sormuşsun galiba ben kullanıyorm ve etki süper ama başta söyliyim fa her bünyede aynı etkili deil bende 18 yaşındaym ve çok şkr ayaktayım idebenone ye gelince ben idebenoneyi özel siparişle netten alıyorm(erdal abi sağolsun) ama raporlada aldım bunu raporla gelen hem farklı idi hemde benm üzerimde kötü bi etki bıraktı
    raporla gelen mnesis idebenone die bi ilaç ama bana göre dozu çok az ve 30 kapsül tabi bunn yanında yüzde 20 kesintisi var 20 ytl kadar
    ben onu kullanmaktansa netten getirmeyi tercih ettim 180 mg 60 capsüllük 3 kutu 140 ytl ye mal oldu
    diğeri ise 45 mg 30 caps. 20 ytl verdim

  10. #265
    Üye
    o_n_u_r Avatarı

    Gerçek Adı
    Onur
    Üyelik Tarihi
    23.04-2008
    Son Giriş
    18.04-2011
    Saat
    01:44
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    223
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    klasnic canım kardeşim ben koşmak veya olimpiyatlara katılmak istemiyorum. bu ilaç kendi başıma wc gidebilek ve kendi başıma gezebilecek kadar faydası olsun başka bişey istemiyom. artık milletin omuzunda yürümek istemiyorum ( ben 23 yaşındayım bi annem var evde onunda omuzundan tutup ona yük olmak istemiyorum çünkü annem bana belli etmemeye çalışıyor ama ben onun omuzundan tutunca zorlanıyor çünkü oda belinden rahatsız (canım anam senin emeğini asla ama asla ödeyemem). Belki çoğunuz benimle aynı şeyleri yaşıyosunuz o yüzden halimden anlarsınız. Bu hastalık başladı başlayalı allah herşeyimi ama herşeyimi elimden aldı tek dileğim bu ilacın işe yaraması hiç olmassa bu şansımı elimden alma öbür aldıklarının yerine say allahım...

    Egzersizi unutmayın kader arkadaşlarım çok ama çok önemli ben içimden gelmese bile hergün yürüme bandında 500 metre yürüyorum. Mücadelemizi elden bırakmayalım...

  11. #266
    Üye
    paşakızı Avatarı

    Üyelik Tarihi
    20.10-2007
    Son Giriş
    26.08-2016
    Saat
    01:22
    Mesaj
    109
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    sevgili onur yazdıklarını okuyunca çok duygulandm hepimiz senin yaşadığın zorlukları yaşıyoruz umut edrim ki bu ilaç klasnic in dediği gibi koşturmasada wc ye falan rahatlıkla gitmemizi sağlar temennimiz bu

  12. #267
    Üye
    o_n_u_r Avatarı

    Gerçek Adı
    Onur
    Üyelik Tarihi
    23.04-2008
    Son Giriş
    18.04-2011
    Saat
    01:44
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    223
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    paşa kızı ve ceylan ilgi ve alakanıza teşekkür ederim kader arkadaşlarım.

  13. #268
    Üye
    imhotep Avatarı

    Üyelik Tarihi
    19.08-2008
    Son Giriş
    17.08-2009
    Saat
    20:35
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    tsk ederim tavsileriniz için. biraz daha açık sorym şu an amerikada bi arkadaşım var bi hafta içinde dönecek 1senelik idebenone getirtmeyi düşünüyorum alırken yada gümrükte sorun olur mu?
    bir de ercan senin kullandığın idebenone un markasını ve sipariş ettiğin siteyi örenebilir miyim?
    bu arada coenzim ilk günler çok iyi geldi sonra etkisi azalmaya başladı acaba dozu mu exik geliyo günde 90mg kullanıyo türkiyeden aldığım için daha yüxek dozlara çıkamıyorum maalesef

  14. #269
    Üye
    Sibel972 Avatarı

    Gerçek Adı
    sibel
    Üyelik Tarihi
    05.10-2007
    Son Giriş
    04.11-2016
    Saat
    14:13
    Yaşadığı Yer
    istanbul
    Mesaj
    130
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    ppaşakızı herzamanki gibi karamsarlıgın üstünde biz koşmaktan vazgeçtik sadece insanca yasamak istiyoz.alpatcım biz bunun yerine biran önce nnasıl ruhsat alıp türkiyeye getirmeyi konuşalım

  15. #270
    Üye
    imhotep Avatarı

    Üyelik Tarihi
    19.08-2008
    Son Giriş
    17.08-2009
    Saat
    20:35
    Mesaj
    4
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    alpay tşk ederim umarım faydalı olur kardeşim için.. sibel bence de keşke türkiyeye gelse ama gelince eminim astronomik rakamlarla satışa sunulur




Sayfa 18 / 23 İlkİlk ... 8141516171819202122 ... SonSon

LinkBacks (?)

  1. 10.02-2011, 16:15