Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    blue_angel Avatarı

    Gerçek Adı
    alicem
    Üyelik Tarihi
    17.05-2011
    Son Giriş
    17.05-2011
    Saat
    20:40
    Yaşadığı Yer
    iastanbul
    Mesaj
    1
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    merhaba arkadaşlar!

    17 yaşında ağır zihinsel engelli ve otistik %90 raporu olan oğlum var,onun adına ötv indiriminden faydalanarak araç almak istiyorum ama her kafadan bir ses çıkıyor kafam o kadar karıştıki; anlatamam sizlere allah aşkına bu prosedür konusunda bilgisi olan arkadaşlar neler yapılmalı hangi yol sırasıyla izlenmeli hangi evraklar temin edilmeli v.s bu hususta bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    kimi diyorki;18 yaşını dolrmadığı için mahkemeden vasi kararı gerekmez kimide gerekir diyor bu konuyu trafik tescilmi yürütüyor vergi dairelerimi bir allahın kulundan bu konuda 100 de 100 bilgi alınamazmı yahu bu kadar içler acısımı halimiz zaten engelli bir evladın verdiği bir burukluk var hayatımızda ama allaha şükürki engellide olsa gül gibi bir oğlım var allahıma hamd olsun ya bu evladı nasip etneyesdi rabbim daha kötü olmazmıydı allahtan gelen bir lütuf bence ama bu ülkede ne yazıkki çok yoruluyorsunuz biz kaderimize razı olduk oldukta kullar akkılanmıyor şu adamada biz yardım edelim diyen ne yazıkki yok
    neyse fazla uzatmayayım bilgisi olan kardeşlerim allah rızası için yardım edin bilgiye ihtiyacım var cevaplarınızı bekliyorum allah hepimize yardım etsin!

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    02:14
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.925
    Alınan Beğeniler
    954
    Verilen Beğeniler
    1.246

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Noterden notere farklı uygulamalar var bu konuda. Bazı noterler vasi kararını şart koşarken, bazısı sormuyor bile. Yani, sizi yormayacak noter bulana kadar araştırın...

    Not: KDV istisnası da olduğuna dair bir tartışma: http://www.engelliler.biz/forum/ozel...tml#post900546
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...