Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    eseszeus Avatarı

    Gerçek Adı
    Şaban Yıldız
    Üyelik Tarihi
    20.07-2009
    Son Giriş
    11.11-2017
    Saat
    15:46
    Yaşadığı Yer
    Eskişehir
    Mesaj
    66
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Arkadaşlar ben aranıza yeni katılan özürlü bir vatandaşım... Ben de kendime özürlüler için olan araçlardan almaya karar verdim fakat bu konuda pek bilgili olduğum söylenemez... Kafama takılan birkaç soruyu sormak istiyorum...

    Özürlü arabaları her model/marka otomobillerde olabiliyor mu?
    Bu arabaları nasıl getirtebiliriz? Yani almak istediğim markanın bayiisiyle görüşsem onlar getirtirlermi? 2. el getirtmelerini söylesem getirirlermi?
    Birde almayı istediğim araba MİNİ Cooper sizce özürlüler için uygun bir araçmıdır görüşleriniz nelerdir? Özellikle küçük olması heryere girip çıkması park sorunu olmaz en azından...

  2. #2
    Genel Yayın Yönetmeni
    OturanBoğa Avatarı

    Gerçek Adı
    Bülent
    Üyelik Tarihi
    09.01-2003
    Son Giriş
    Bugün
    Saat
    01:15
    Yaşadığı Yer
    İstanbul
    Mesaj
    55.943
    Alınan Beğeniler
    958
    Verilen Beğeniler
    1.251

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Tek sınır 1600 cc motor hacminin aşılmamasına dair. Başka bir marka/model sınırı yok.

    "Özel donanımlı araç kullanır" ibareli sağlık raporu ve H sınıfı ehliyetle bir bayiye -0 km araç almak için- gidersen, tüm işlemleri onlar halleder.

    İkinci el araçlarda zaten kimseye vergi yok. Onun için sakatların bir avantajı da yok.
    Yurt dışından ikinci el alacaksan. Bu oldukça zor bir iş. Bilgi: http://www.engelliler.biz/forum/ozel...er-burada.html
    - Arkadaşlar, lütfen sorularınızı özel mesajla iletmek yerine ilgili foruma yazarak cevap arayın. Böylece hem soru-cevaplardan herkes yararlanır hem de en doğru cevaba en hızlı şekilde erişmiş olursunuz.
    - Lütfen sorunuza cevap aldıktan, bir sorununuza çözüm bulduktan sonra dönüp gitmeyin. Siz de başkalarına yararlı olmak için bilgilerinizi, tecrübelerinizi, duygularınızı paylaşabilirsiniz. Unutmayın, siz nasıl yana yakıla cevap arıyorduysanız, başkaları da içine düştüğü açmazdan çıkmak için aynı hararetle sorularına cevap arıyor...

  3. #3
    Üye
    eseszeus Avatarı

    Gerçek Adı
    Şaban Yıldız
    Üyelik Tarihi
    20.07-2009
    Son Giriş
    11.11-2017
    Saat
    15:46
    Yaşadığı Yer
    Eskişehir
    Mesaj
    66
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0 Zaten Değerlendirdiniz!
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim... Ben MİNİ Cooper'lar pahalı diye 2. el düşünmüştüm ama 2. elleri bile pahalı kaçıyo... Hem daha yeni olacağım için tecrübemde olmıcak Allah korusun bi çarpsam okadar para çöpe... O yüzden MİNİ sevdamı bi süreliğine erteleyip daha ucuz bir araçla hem tecrübe, hemde para biriktirmek en mantıklısı... Artık ilerde bi gün alırız inşallah MİNİ'yide...