TEKSAN İnovatif Medikal Ürünler İstanbul, Bursa ve İzmir'de
Buraya tıklayarak yazıları büyültebilirsiniz Buraya tıklayarak yazıları küçültebilirsiniz
  1. #1
    Üye
    sb123 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.04-2019
    Son Giriş
    08.09-2019
    Saat
    20:22
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    STAR, dünyanın en güvenli, en sağlıklı, en konforlu ve en dayanıklı tekerlekli sandalye minderi.
    Merhabalar herkese geçmiş bi zamanda bir iş kazası geçirmiştim sol el serçe parmağımda kırıklar olmuştu şu anda his ve hareket var ancak parmak tamamen açılmıyor ve ehliyet yenilemek için aile hekimime başvurdum aile hekimim beni ortopediye sevk etti bende ortopedi dokturuna gidip muayenemi oldum 1. grup sürücü olur kısmını işaretleyip kaşesini bastı nufus müdürlüğüne gittiğimde bana söylenen bi kısıtlama kodu yazmamışlar eğer 1. grup sürücü olur derlerse bi kısıtlama girmek zorunda doktor dedi. Benim kısıtlama kodu olacak bi durumum yok sadece sol serçe parmağımdan parmak izi almayacaklar ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

  2. #2
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Gerçek Adı
    Ufuk
    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    04.12-2021
    Saat
    16:07
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    11.517
    Alınan Beğeniler
    1.207
    Verilen Beğeniler
    542

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Sadece sol el serçe parmağın tam açılmaması sürücülük açısından nasıl bir engel teşkil edebilir ki ?
    İlk baştan siz aile hekiminden direkt normal rapor alabilecekken neden uzman sevki aldınız ki ? Parmağınızdaki o ufacık sorunu söylemeyebilirdiniz.

  3. #3
    Üye
    sb123 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.04-2019
    Son Giriş
    08.09-2019
    Saat
    20:22
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    İlk olarak aile hekimimden bi rapor aldım ve nufusa gittim onu kabul etmediler uzman onayı istediler. Şimdide böyle bi şey söylediler

  4. #4
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Gerçek Adı
    Ufuk
    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    04.12-2021
    Saat
    16:07
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    11.517
    Alınan Beğeniler
    1.207
    Verilen Beğeniler
    542

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    @sb123
    Daha önce H sınıfı ehliyetiniz mi vardı, eğer öyleyse evet aile hekiminden normal rapor kabul etmiyorlar.
    Bakın örneğin ''102- Ambilans, ticari araç veya resmi araç kullanamaz'' kodunu doktorlar yazabiliyor. Raporu aldığınız doktora gidip 102 kodunu ekletip getirin o kadar.

  5. #5
    Üye
    sb123 Avatarı

    Üyelik Tarihi
    25.04-2019
    Son Giriş
    08.09-2019
    Saat
    20:22
    Yaşadığı Yer
    izmir
    Mesaj
    3
    Alınan Beğeniler
    0
    Verilen Beğeniler
    0

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Yo hayır 2012 de B sınıfı ehliyet aldım zaten o zaman trafikten yapılmıştı işlemim polis memuru 9 parmaktan parmak izi aldı hiç bi problem olmadı bu sefer byle bi şeyle karşılaştım ben

  6. #6
    Üye
    Ufukalp Avatarı

    Gerçek Adı
    Ufuk
    Üyelik Tarihi
    15.11-2007
    Son Giriş
    04.12-2021
    Saat
    16:07
    Yaşadığı Yer
    İzmir
    Mesaj
    11.517
    Alınan Beğeniler
    1.207
    Verilen Beğeniler
    542

    Zaten Değerlendirdiniz! 0
    Panthera: hafif, agresif ve zarif aktif tekerlekli sandalye...
    @sb123
    Anladım, yani sırf nüfusta serçe parmağınızdan parmak izi alınamadı diye siz engellisiniz normal olmaz illa bir kısıtlama kodu olacak diyorlar.
    Pes diyorum ne denir artık..!
    İlla da öyle olacak deyip bunda diretirlerse dediğim gibi, gidip rapora doktordan 102 kodunu ekletebilirsiniz. Bu kod için komisyon falan gerekmez, doktor yazabilir.
    Ama bir insanın böyle alakasız bir nedenle kısıtlanmaya çalışılması bence çok anlamsız ve de haksızlık.