2 Nisan (yarın) başlayacak olan uygulamaya göre ehliyet işlemlerini Nüfus Müdürlüklerinden yapabileceksiniz. Üstelik yalnızca ehliyet değil, pasaport ve bilindiği gibi kimlik kartları da Nüfus Müdürlüklerinden alınacak.

Ehliyet Alımı için Nüfus Müdürlüğü hangi evrakları isteyecek?

  • Kimlik kartı
  • Sürücü Sertifikası (Elektronik ortamda kontrol edilecek.)
  • Öğrenim Belgesi (Yurt dışından alınması halinde noterden tasdikli tercümesi)
  • Sürücü olabileceğinize dair sağlık raporu
  • Kağıt bedeli, harç ve vakıf payı ödendiğine dair belgeler *
  • 1 tane biyometrik fotoğrafınız
  • Kan grubunuzu beyan etmeniz
  • Adli sicil kaydı (Elektronik ortamda kontrol edilecek.)


* Ödemeleri online olarak https://randevu.nvi.gov.tr/#/nvi/odeme adresinden yapabilir veya başvurmadan önce vergi dairesinde ilgili birimlere yatırabilirsiniz.

Nüfus Müdürlüğünden Ehliyet Randevusu nasıl alınır?

Yukarıdaki işlemleri tamamladıktan sonra https://randevu.nvi.gov.tr/#/nvi/randevu-al adresinden randevu alabilirsiniz.

Bu konuda deneyimlerinizi veya problem yaşayacak olursanız, bunları bizimle paylaşır mısınız?